@Poma Tosiaan onni onnettomuudessa sulla että verikokeita pyysit ja hoitoon hakeuduit itse. Mua harmittaa kun on nyt aikaa tuhraantunut yli puol vuotta vaikka tiesin sen AMH-tuloksen mutta kun luulin että seuraava mahdollisesti onnistuva luomuplussa odottaa ihan nurkan takana mutta eipä sitä sitten tullutkaan. Kerrankin yritin olla niin Kauheen kärsivällinen, vaikkei ois pitänyt
Noh, ei auta itku markkinoilla, pitää vaan koittaa nyt toimia mahd. tehokkaasti
Mä olen siis koko tän yritysajan ravaillut ultrissa tsekkailemassa tilannetta muuten vaan ja sitten jossain vaiheessa tuli vaan mieleen pyytää noita labroja vaikka en kyllä yhtään epäilly niissä mitään olevan. Ajattelin että huonoa tuuria ja että kun on vaan yks tuuba ja siittiöistä löyty oksidatiivista stressiä (sittemmin lisäravinteilla/sermatrop alfa normaali) blaa blaa. Noh mutta sitten tosiaan nyt kun ei alkanu enää luomuplussaa kuulumaan niin tuli kiirus lääkärille.
Me ollaan yksityisellä kanssa, en kestäisi yhtään mitään turhia odotteluja (terveisiä vaan vessanovelle jonka kerran potkasin rikki), nyt on olo jotenkin helpottunut ja kevyempi kun on nyt tässä ”hoitoputkessa”, aiemmin meinasin tosiaan kyllä ihan hulluksi tulla
Multa ei ole mitään labroja sen kummempia otettu eikä edes ehdotettu
Siis AMH:n syihin liittyen. En edes tiedäkään syistä mitään, olen ajatellut että jos vaikka tupakointi ja kohdunulkonen ja myöhemmin toisen munanjohtimen poisto vaikuttaisi. Ja huono onni enneb kaikkea
Ootte varmaan muuten huomannut että labrat saa tosi paljon halvemmalla HUSlabissa yksityisen lähetteellä, esim perus sukupuolitauti-pissitestit on mun klinikalla 78€ ja Huslabilla 24€. Mulle lääkäri tarjos tätä lähetettä ihan kysymättä, toivottavasti teillekin
Ai sulle sanottiin että piikit menee suoraan maksimiannoksella jos on AMH alle 1
Mulle ei mitään sellasta sanottu, ensin piti mennä Menopur 225 alkuannoksells mutta muutettiin sitten 300 kun tuli mun uus, entistä huonompi, AMH-vastaus.
Mulla alko uus kierto tänään, eli huomenna pääsee alottaa piikitykset ja soittamaan klinikalle