Alepan Anna

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Väittäisin, että setämies taitaa itse olla se ärsyyntynyt
Tällaiset valehtelijat, kuten alla oleva esimerkki tietty ärsyttää

Joku random 70nen tyyppi bylsii pillereiden voimin 50stä aasialaista, joka pukeutuu sisäköksi ja josta jakaa kuvia, samalla kun haukkuu naisia kaksplussalla.
A. Olen 67 v
B. Annie on 33 v minua nuorempi, enhän minä nyt niin vanhojen kuin 5kymppisten kanssa bylsisi 😏
C. Keskimäärin joka toinen aamu herään jorken ollessa juhlakunnossa, Annie on sanonut monta kertaa, että haluaisi herätä viereltäni ja sitten, arvannette jatkon mitä hän(kin) haluaisi heti aamutuimaan 🤭😘
D. En ole jaellut hänestä kuvia kellekään

Eli ei mennyt kovin hyvin kirjoittajan tarina 😆
 
vierailija
Tällaiset valehtelijat, kuten alla oleva esimerkki tietty ärsyttää



A. Olen 67 v
B. Annie on 33 v minua nuorempi, enhän minä nyt niin vanhojen kuin 5kymppisten kanssa bylsisi
C. Keskimäärin joka toinen aamu herään jorken ollessa juhlakunnossa, Annie on sanonut monta kertaa, että haluaisi herätä viereltäni ja sitten, arvannette jatkon mitä hän(kin) haluaisi heti aamutuimaan
D. En ole jaellut hänestä kuvia kellekään

Eli ei mennyt kovin hyvin kirjoittajan tarina
A) 67 on pyöristettynä 70
C) Vaikka aamuisin seisoo hetken, et luota siihen itsekään tositoimissa
D) Olet monesti lupaillut kuvia, joita kukaan ei ole halunnut
 
A) 67 on pyöristettynä 70
C) Vaikka aamuisin seisoo hetken, et luota siihen itsekään tositoimissa
D) Olet monesti lupaillut kuvia, joita kukaan ei ole halunnut
A. Ihmisikää ei ole tapana pyöristellä
C. Seisoo hyvin pitkään mutta kun valitettavasti ei voida herätä yhdessä ja nautiskella silloin luomuna.
D. Olen luvannut kauniin ja upeavartaloisen Annien kuvia (kasvot blurrattuna) vain niille jotka laittavat minulle sähköpostiosoitteensa, en tänne yleiseen jakoon esimerkiksi sinun harmaan iloksesi (ja r*nkkaamistasi varten) 😁
 
vierailija
A) 67 on pyöristettynä 70
C) Vaikka aamuisin seisoo hetken, et luota siihen itsekään tositoimissa
D) Olet monesti lupaillut kuvia, joita kukaan ei ole halunnut
Mitä, jos annettaisiin tän ketjun valua historiaan. Ei oo varmasti kiva tulla palstalle ja nähdä kiusaamisketju itsestä ekana otsikoissa.
Setis ja m1es kuvittelee jotain omiaan jostain kiusoittelusta tms. Mutmut. antaa niitten kuvitella. Toimitaan me järkevästi.
 
vierailija
A. Ihmisikää ei ole tapana pyöristellä
D. Olen luvannut kauniin ja upeavartaloisen Annien kuvia (kasvot blurrattuna) vain niille jotka laittavat minulle sähköpostiosoitteensa, en tänne yleiseen jakoon esimerkiksi sinun harmaan iloksesi (ja r*nkkaamistasi varten)
Miksi ihmeessä minä runkkaisin jonkun kuvalle...
Oletko ikinä nähnyt ikämääritelmi 60+, 70+

Voihan sua kutsua myös eläkeläiseksi
 
vierailija
Mitä, jos annettaisiin tän ketjun valua historiaan. Ei oo varmasti kiva tulla palstalle ja nähdä kiusaamisketju itsestä ekana otsikoissa.
Setis ja m1es kuvittelee jotain omiaan jostain kiusoittelusta tms. Mutmut. antaa niitten kuvitella. Toimitaan me järkevästi.
Niin no tässä ketjussa Setis puhuu enemmän tyttöystävästään ( oli oikea tai ei) kuin "Annasta"
 
vierailija
NYT ON AIKA ESITTÄÄ TOIVEITA​
Vaikuta korttelikauppasi valikoimaan, ja kerro meille mitä haluaisit löytää Alepan hyllyiltä! Kaipaatko jotain tiettyä tuotetta tai erilaista makuvaihtoehtoa jostain tuotteesta? Toteutamme toiveita aina mahdollisuuksien mukaan, sillä haluamme, että lähikauppasi valikoima on asiakkaidemme toiveiden mukainen.​
 
vierailija
Alepa taas tutussa mielentilassaan:

👎olet kärttyinen ja kateellinen palstariiviö.
Eikö yhtään hävetä?
Olet samis. Hävettääkö?
 
vierailija
”HS uutisoi keskiviikkona, että ydinkeskustan kaksi Alepaa on lopettanut toukokuussa ja yksi lopettaa kesäkuussa.”

eräs ikiharmaa palstalainen repii nyt pelimekkonsa 🤣🤣🤣
 
vierailija
Anna poistatti juuri äsken uudestaan aktivoituneen ketjun :(

Hyvä että törsääjä-Sannasta päästin vihdoin eroon. Björn Wahlroos Kauppalehdessä ”Sanna Marinin hallituksella oli holtiton julkisten varojen käyttö”

Korjaus, ei sitä onneksi poistettukaan.

Laite herjasi että tässä ketjussa on toistuva ongelma, se ei joka kerta auennutkaan kun klikkasin sitä.
 

Yhteistyössä