Alepan Anna

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä nostetaan tikun nokkaan ihmisiä vuorotellen. Lukitaan häpeäpaaluun ilkuttavaksi. Potkitaan kuin vierasta koiraa.

..kertoo enemmän osallistujista, kuin kohteista .
 
Täällä nostetaan tikun nokkaan ihmisiä vuorotellen. Lukitaan häpeäpaaluun ilkuttavaksi. Potkitaan kuin vierasta koiraa.

..kertoo enemmän osallistujista, kuin kohteista .
Sinähän Alepa aloitit kaiken tuon. Olet haukkunut pystyyn ja halveerannut useimpia aktiivisia mustia sekä myös törkeästi haukkunut aktiivit myös alkoholisteiksi.

Sitä saa mitä tilaa, että revippä siitä. Ja katse peiliin 😏
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Sinähän Alepa aloitit kaiken tuon. Olet haukkunut pystyyn ja halveerannut useimpia aktiivisia mustia sekä myös törkeästi haukkunut aktiivit myös alkoholisteiksi.

Sitä saa mitä tilaa, että revippä siitä. Ja katse peiliin
En ole Anna. Eikä hän aloittanut, te mustat aloititte ensimmäisestä viestistä alkaen. Lyhyt muisti?

En tosin ymmärrä tuollaista ipanamaisuutta muutenkaan, että olisi joku oikeus tehdä tällaisia aloituksia, ja kaivaa niitä esiin, koska "toinen aloitti".
Eikö nettikiusaaminen riittäisi?
 
vierailija
Just, just. ”Uskotaan” Anna taas kerran sinua

Eihän näitä palautteita tulisi jos Anna ei kirjoittelisi niitä nälvimisiään lähes päivittäin.

It’s so simple. Ymmärrätkö Anna?
Eli sinua ärsyttää nälviminen, joten päätit tehdä itse samoin. Kosto on päivän sana? Eikö sulla hyvä ihminen ole muuta tekemistä elämässä? Tällainen pilaa palstan muilta keskustelijoita myös, vaikka et uskoisikaan, et en ole Anna
 
Eli sinua ärsyttää nälviminen, joten päätit tehdä itse samoin. Kosto on päivän sana? Eikö sulla hyvä ihminen ole muuta tekemistä elämässä? Tällainen pilaa palstan muilta keskustelijoita myös, vaikka et uskoisikaan, et en ole Anna
No totta kai pitää inhottavuuksille antaa samalla mitalla takaisin, muutenhan hänen menonsa yltyisi entisestään. Tämähän on ihan normisettiä ihmiselossa.

Ja jos olisit rehellinen itsellesi niin kyllä tämä Anna on mädättänyt koko palstan jatkuvilla ilkeillä ulostuloillaan. Ole rehellinen itsellesi ja tunnusta, että minä en suinkaan ole ainoa musta joka on ihmetellyt nettikäytöstään ja antanut hänelle palautetta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
No totta kai pitää inhottavuuksille antaa samalla mitalla takaisin, muutenhan hänen menonsa yltyisi entisestään. Tämähän on ihan normisettiä ihmiselossa.

Ja jos olisit rehellinen itsellesi niin kyllä tämä Anna on mädättänyt koko palstan jatkuvilla ilkeillä ulostuloillaan. Ole rehellinen itsellesi ja tunnustaa että minä en suinkaan ole ainoa musta joka on ihmetellyt nettikäytöstään ja antanut hänelle palautetta.
Miks antaa "samalla mitalla takaisin"? Tarviiko minunkin antaa sulle aina "samalla mitalla takaisin"?

Ja onko tää jokin huutoäänestys, et porukka mollaa yhtä, joka on eri mieltä asioista? Et pitääkö jokaisen olla samaa mieltä sun kanssa, muuten joutuu nälvityksi? Joo, echo on ihmetelly nettikäytöstä, mut echo vetikin kuuluisat aivottomuuspultit sille heti kättelyssä.
 
Miks antaa "samalla mitalla takaisin"? Tarviiko minunkin antaa sulle aina "samalla mitalla takaisin"?

Ja onko tää jokin huutoäänestys, et porukka mollaa yhtä, joka on eri mieltä asioista? Et pitääkö jokaisen olla samaa mieltä sun kanssa, muuten joutuu nälvityksi? Joo, echo on ihmetelly nettikäytöstä, mut echo vetikin kuuluisat aivottomuuspultit sille heti kättelyssä.
Joudun taas toistamaan itseäni.

Tämän jos ymmärtäisit: ”Ja jos olisit rehellinen itsellesi niin kyllä tämä Anna on mädättänyt koko palstan jatkuvilla ilkeillä ulostuloillaan”

Eli kenenkään ei tarvitse antaa kenellekään takaisin, kunhan linja säilyy toisia kirjoittajia kunnioittavana, eikä haukuta ties millä rumilla sanoilla. Kuten Alepa tekee toistuvasti!!! Siitä se lumipallo lähtee vyörymään.

Laita minulle kopio kommentistani, jossa alan haukkumaan muita vain sen takia että ovat eri mieltä kuin minä. @Echo ja @m1es esim. ovat antaneet ihan aiheesta ja sopivaa palautetta hänelle.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Joudun taas toistamaan itseäni.

Tämän jos ymmärtäisit: ”Ja jos olisit rehellinen itsellesi niin kyllä tämä Anna on mädättänyt koko palstan jatkuvilla ilkeillä ulostuloillaan”

Eli kenenkään ei tarvitse antaa kenellekään takaisin, kunhan linja säilyy toisia kirjoittajia kunnioittavana, eikä haukuta ties millä rumilla sanoilla. Kuten Alepa tekee toistuvasti!!! Siitä se lumipallo lähtee vyörymään.

Laita minulle kopio kommentistani, jossa alan haukkumaan muita vain sen takia että ovat eri mieltä kuin minä. Echo ja m1es esim. ovat antaneet ihan aiheesta palautetta hänelle.
Joo, hoet tuota, mutta se ei vastaa kysymykseen, miksi sun pitää tehdä samalla tavalla. Toi juttu opetetaan lapsille jo hyvin nuoressa iässä yleensä.

Noi kaksi mainitsemaasi mustaa on ihan yleisiä palstan öykkäreitä, ei kannata ottaa mallia kiusaajista.
 
Joo, hoet tuota, mutta se ei vastaa kysymykseen, miksi sun pitää tehdä samalla tavalla. Toi juttu opetetaan lapsille jo hyvin nuoressa iässä yleensä.

Noi kaksi mainitsemaasi mustaa on ihan yleisiä palstan öykkäreitä, ei kannata ottaa mallia kiusaajista.
No niin, tätä on turha jatkaa kun sinä et kerta kaikkiaan ymmärrä selkeitä perustelujakaan.

Minulla ei ole mitään mainitsemiasi vastaan, vaikka Echo on tuominnut minut jokusen kerran.
 

Yhteistyössä