V
vierailija
Vieras
Miksi Turengin tehtaalla laitetaan guaria jäätelöön?Nykyään paras niin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi Turengin tehtaalla laitetaan guaria jäätelöön?Nykyään paras niin.
tai tunnettava tekijäJäätelö on huono vertailukohta, koska sokeriton aito jäätelö on tehtävä aina itse.
JuuEt sinä mitään hiilareita välttele, jos viikolla karkin sijaan hedelmiä vetelet. Yritykseksi jää.
Ei ole. Sekoittaa vaan verensokeri pieleen.On se välttelyä kun 6 päivänä ei syö karkkia ja 1 päivänä syö.
No just sitä samaaNiin, miehesikin voi siis kertoa välttelevänsä alkoholia jos vetää lärvit vain kerran viikossa?
JustJäätelö on huono vertailukohta, koska sokeriton aito jäätelö on tehtävä aina itse.
Tuo tulee usein mieleen, vaikka ei tunnettu enemmän. Olis pitänyt jonku sanoa suoraan et se on isän syytä ja kysyä merkki.Varmaan samalla logiikalla noin...
Kerran muuan munuaisensiirtoon mennyt tyttö odotteli isäänsä sairaalassa, kun se karkkipussi oli hänen ainoa ilo elämässä. Veti sanattomaksi, kun eihän sille asialle enää siinä vaiheessa kukaan voi vaikuttaa. Kauanko kesti siirrännäinen, en tiedä, mut ei tuo kirjoitellut koskaan enää, miten selvisi siitä.
Otsikko![]()
En ymmärrä, melkoinen haloo yhdestä karkkipäivästä!!!![]()
Mites nyt?Juu just nyt oon taas vaihteeksi alkanut tarkkailemaan eikä ole ihan helppoa, myönnän![]()