Alastomana tuttujen vai vieraiden nähden?

• Viestiketjun aloittaja Onko eroa
  • Ensimmäinen viesti
EI haitaa
Olen ymmärtänyt nudistien ohjeen sanovan ettei seksi kuulu heidän toimintaan, siis silloin, kun vieraat ihmiset tapaavat alastomuuden merkeissä.
Jopa vastakkaisensukupuolen pitkäkestoinen katseleminen on kiellettyä.
Näin olen lukenut, mutta en tiedä mitä todellisuudessa tapahtuu.

Toki tiedän kokemuksesta, ettei erektiota pysty hallitsemaan aina.
Joskus se tulee vaikka ei olisi suotavaa.
Omalla asenteella pystyn kyllä pitkälti pitämään itseni kurissa.
En ajattele kaikkea alastomuutta seksuaalisena.
Minulla on selkeä raja siinä, kun vaimon kanssa ollaan alasti, niin se on seksuaalista.
No ei tietenkään aina, mutta optio on olemassa.
Vieras nainen on kaunis ja mielenkiintoista katseltavaa, mutta ei herätä seksuaalisuutta.
Onhan siinä kiva positiivinen jännitys kuitenkin, joka tekee alastomuudesta kiehtovan.

Jos noita erektioita esiintyy, niin osaako naiset suhtautua niihin asiallisesti?

Tyydyttääkö naiset myös itseänsä julkisesti?
Minä ainakin jos mies katselee niin alan hieroo. Ei haittaa vaikka näkee kullin pystyssa kun mut ei näe.

Viimeksi muokattu:
EI haitaa
Olen ymmärtänyt nudistien ohjeen sanovan ettei seksi kuulu heidän toimintaan, siis silloin, kun vieraat ihmiset tapaavat alastomuuden merkeissä.
Jopa vastakkaisensukupuolen pitkäkestoinen katseleminen on kiellettyä.
Näin olen lukenut, mutta en tiedä mitä todellisuudessa tapahtuu.

Minulla on selkeä raja siinä, kun vaimon kanssa ollaan alasti, niin se on seksuaalista.
Vieras nainen on kaunis ja mielenkiintoista katseltavaa, mutta ei herätä seksuaalisuutta.
Onhan siinä kiva positiivinen jännitys kuitenkin, joka tekee alastomuudesta kiehtovan.

Jos noita erektioita esiintyy, niin osaako naiset suhtautua niihin asiallisesti?

Tyydyttääkö naiset myös itseänsä julkisesti?
Minä ainakin jos mies katselee niin alan hieroo. Ei haittaa vaikka näkee kullin pystyssa kun mut ei näe.

Viimeksi muokattu:
leena
..juu se on kiva kun tollasella 20v pojalla rupe seisomaa nakurannalla itsellä kävi kroatiassa samalla tavalla makailin ehkä siinä rannalla hieman jalat levällään ja poitsu katseli siinä vieressä muutaman kerran kosketin klitoristani että sain itseni kuumaksi vinkkasin pojalle että metsään päin ja se tuli vaikka mä olen 57v mutta hyvin säilynyt pikku rinnat ja peppu runkkasin ensin sen kalua ja otin suuhun siinä tulikin eka lasti mun naamalle mutta ei pojalla mitään laskenut seisoi niin tanakasti ja siinä mä ajattelin että nyt annan poitsulle pimpaa eka kerta vierasta 35 vuoteen tuntui tosi hyvälle sen jälkee olenkin sitte ollut useasti nuorten poikien kanssa viimeksi eilen citymarketin invaveslissä kivaa kevättä kaikille naisille ja ottakaa miestä nuorta tai vanhaa

vierailija

Vieras alaston nainen ei herätä miehen seksuaalisuutta??? Ja lehmät lentää!

Heteromies ei voi sanoa niin kuin "onnistuva mies" sanoi; heteromies ei voi valita vain omaa vaimoaan miehisen seksuaalisuutensa herättäjäksi. Heteromies syttyy muistakin naisista, varsinkin alastomista. Tiedän tämän kokemuksesta.

vierailija
Olen nähnyt isäni ja veljeni saunassa kun on seisonut, aika noloa. Laivalla menin neljän ukon kanssa saunaan ja en arvannut että niillä rupes munat seisoo, kun kiihotuin niin annoin naida. Vieraitten kanssa oli "normaali" tapahtuma vaikka pari tuntia panivatkin, minä ainakin tykkäsin vaikka olen kuustoista V.
Tyttöystäväni kävi jopa vielä 17-vuotiaana saunassa isänsä kanssa. Ihmettelin vähän sitä meininkiä, mutta ajattelin sen olevan ihan normaalia. Tiedä sit siitä...

Yhteistyössä