Alastomana tuttujen vai vieraiden nähden?

• Viestiketjun aloittaja Onko eroa
  • Ensimmäinen viesti
Onko eroa
Aika moni uskaltaa räpsäyttää uimapuvun naulaan ja mennä Katinkullan Saunamaailmaan. Niin minäkin. Tietysti muut näkevät, mutta mitä siitä. Eihän ne sinua tunne. Ollaan "kaukana kotoa".

Miten tilanne muuttuu, jos vastaan tuleekin tuttuja? Omat vanhemmat, sisko, veli, työkaveri perheineen tms.?

Ahdistaisiko moinen sattuma?

Perhe
Ehkä se oma perhe eli vanhemmat ja sisarukset saattaa vähän ahdistaa, mutta samalla asiallahan siellä ollaan, alasti.

Muuten on ihan sama, onko ventovieraita tai naapureita tai työkaveri perheineen jne jne.
Alastomana ihmiset ovat tasa- arvoisimmillaan.

nakupelle
Henkilökohtaisesti en osaa sanoa tuosta Katinkullan jutusta mitään, kun en ole siellä vieraillut.
Mutta nakurannoilla olen ollut ja kyllä siinä selvä ero on fiiliksessä, kun uimapukuja ei käytetä.
Onko se sitten eroottista vai mitä, mutta ihan hyvä fiilis se on.

nakuna
Olemme olleet vaimon kanssa nustileirillä Floridassa monta kertaa ja aina on ollut mahtavaa, useasti on käynyt niin että veiressä ollut mieis ei saa katsettaan pois vaimoni pillusta vaan osoittaa selvästi että haluaa vaimoani, homma on hoitunut hienosti lerin "panohuoneessa" ja monesti on tullut lisää miehiä jotka vaimo on hoidellut samalla kertaa.

Poika
OLin kahden tätini kanssa laivalla ja olivat viihteellä,sain siinä sivussa itsekkin juomaa. Illalla kun olivat menossa tanssii piti käydä suihkussa ja kun olivat vaan tinsikoissa huomasivat että mulla seisoo, sitten pussailivat etttei haittaa vaikka molemmat halus kokeilla miltä tuntu. Toiseta tädiltä jäi menemättä kunhalus katselemaan minua alasti ja välillä innostu vaikka en ollut kun neljätoista. Nakuna oppii.

Onnistuva mies.
Olemme olleet vaimon kanssa nustileirillä Floridassa monta kertaa ja aina on ollut mahtavaa, useasti on käynyt niin että veiressä ollut mieis ei saa katsettaan pois vaimoni pillusta vaan osoittaa selvästi että haluaa vaimoani, homma on hoitunut hienosti lerin "panohuoneessa" ja monesti on tullut lisää miehiä jotka vaimo on hoidellut samalla kertaa.
Onko määritelmä nudismista muuttunut, koska se on aiemmin merkinnyt pelkkää alastomuutta.
Seksiajattelu ei kuulunut asiaan.
Sukuelinten tuijottaminenkin oli kiellettyä.

Alastomuus sinänsä on kaunista, ja kokemuksena se positiivinen jännittäminen saa aikaan hyvän tunteen.
Kunhan se tapahtuu ilan seksuaalisia ajatuksia.

Viimeksi muokattu:
nakuna
Onko määritelmä nudismista muuttunut, koska se on aiemmin merkinnyt pelkkää alastomuutta.
Seksiajattelu ei kuulunut asiaan.
Sukuelinten tuijottaminenkin oli kiellettyä.

Alastomuus sinänsä on kaunista, ja kokemuksena se positiivinen jännittäminen saa aikaan hyvän tunteen.
Kunhan se tapahtuu ilan seksuaalisia ajatuksia.

Olet oikeassa, olemme olleet myös leireillä missä seksiajattelu ja sukuelinten tuijottelu ei kuulunut asiaan vaan nautimme alastomuudesta ja lämpimästä ilmastosta.
On myös leirejä jotka ilmoittavat olevansa nudisti paikkoja mutta tosiasiassa ovat parinvaihto paikoja. Olemme olleet molemmissa paikoissa ja hyvin viihdytty.
Parinvaihtopaika jossa olemme olleet on erittäin hyvin hoidettu ja siisti, siellä on muutama "panohuone" kaikkien käytettävissä ja monesti siellä on vaimoni saanut useampaakin miestä samalla kertaa

Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Olet oikeassa, olemme olleet myös leireillä missä seksiajattelu ja sukuelinten tuijottelu ei kuulunut asiaan vaan nautimme alastomuudesta ja lämpimästä ilmastosta.
On myös leirejä jotka ilmoittavat olevansa nudisti paikkoja mutta tosiasiassa ovat parinvaihto paikoja. Olemme olleet molemmissa paikoissa ja hyvin viihdytty.
Parinvaihtopaika jossa olemme olleet on erittäin hyvin hoidettu ja siisti, siellä on muutama "panohuone" kaikkien käytettävissä ja monesti siellä on vaimoni saanut useampaakin miestä samalla kertaa
Tuo perinteinen kiinnostaisi.

Eikö sitä tiedä etukäteen onko kyseisessä paikassa panohuonekin?
Pysyykö ne panemiset niissä huoneissa piilossa, ettei tahtomattaan joudu näkemään?
Eikä ulkopuolella joudu ottamaan ehdotuksia vastaan?
Entä erektiopuoli, joutuuko sitä näkemään?

Käsityksenimukaan perinteisellä leirillä ei erektiota esiinny.

Viimeksi muokattu:
nakupelle
Tuo perinteinen kiinnostaisi.

Eikö sitä tiedä etukäteen onko kyseisessä paikassa panohuonekin?
Pysyykö ne panemiset niissä huoneissa piilossa, ettei tahtomattaan joudu näkemään?
Eikä ulkopuolella joudu ottamaan ehdotuksia vastaan?
Entä erektiopuoli, joutuuko sitä näkemään?

Käsityksenimukaan perinteisellä leirillä ei erektiota esiinny.

Herttanen sentään ?
Minkä ihmeen takia ei perinteisellä nudistileirillä esiintyisi erektioita ?
Pystyykö onnistuva mies jotenkin katkaisemaan aivoistaan yhteyden naperoonsa ?
Se on totta, että siellä ei juosta kokoajan muna pystyssä, mutta kyllä se normaali miehellä joskus heilahtaa. Poislukien tietenkin ne runkkarit , jotka sielllä naisia päivystävät. Niilä kulli tojottaa koko ajan ja käsi käy :))

Viimeksi muokattu:
Ujo tyttö
Ehkä se oma perhe eli vanhemmat ja sisarukset saattaa vähän ahdistaa, mutta samalla asiallahan siellä ollaan, alasti.

Muuten on ihan sama, onko ventovieraita tai naapureita tai työkaveri perheineen jne jne.
Alastomana ihmiset ovat tasa- arvoisimmillaan.
Minä en murrosiän jälkeen kehdannut mennä saunaan isäni ja pikkuveljeni kanssa kun katselivat ! Olin 17v kun töissä kaksi vanhhempaa miestä vei saunaan, en ajatellut sen pitemmälle asiaa kunnes huomasin että miehillä rupes seisoo. Siinä leikkimielellä rupesivat pesemään minua, lopuksi veivät alasti sänkyyn ja hoitelivat molemmat minut kun olin kiihottunut pesemisestä. Siinä pääsi estoista vaatteisiin ja millalaista seksi voi olla ilman vaatteita.

Viimeksi muokattu:
Kuuno
Alkuperäinen kirjoittaja Ujo tyttö;11409978:
Minä en murrosiän jälkeen kehdannut mennä saunaan isäni ja pikkuveljeni kanssa kun katselivat ! Olin 17v kun töissä kaksi vanhhempaa miestä vei saunaan, en ajatellut sen pitemmälle asiaa kunnes huomasin että miehillä rupes seisoo. Siinä leikkimielellä rupesivat pesemään minua, lopuksi veivät alasti sänkyyn ja hoitelivat molemmat minut kun olin kiihottunut pesemisestä. Siinä pääsi estoista vaatteisiin ja millalaista seksi voi olla ilman vaatteita.
Kyllä sinulla KUUNO noita "Sivupersoonoita" riittää. Nyt Esiinnyt Ujona tyyttönä. LOPETA!!!!!!!

Onnistuva mies.
Herttanen sentään ?
Minkä ihmeen takia ei perinteisellä nudistileirillä esiintyisi erektioita ?
Pystyykö onnistuva mies jotenkin katkaisemaan aivoistaan yhteyden naperoonsa ?
Se on totta, että siellä ei juosta kokoajan muna pystyssä, mutta kyllä se normaali miehellä joskus heilahtaa. Poislukien tietenkin ne runkkarit , jotka sielllä naisia päivystävät. Niilä kulli tojottaa koko ajan ja käsi käy :))
Olen ymmärtänyt nudistien ohjeen sanovan ettei seksi kuulu heidän toimintaan, siis silloin, kun vieraat ihmiset tapaavat alastomuuden merkeissä.
Jopa vastakkaisensukupuolen pitkäkestoinen katseleminen on kiellettyä.
Näin olen lukenut, mutta en tiedä mitä todellisuudessa tapahtuu.

Toki tiedän kokemuksesta, ettei erektiota pysty hallitsemaan aina.
Joskus se tulee vaikka ei olisi suotavaa.
Omalla asenteella pystyn kyllä pitkälti pitämään itseni kurissa.
En ajattele kaikkea alastomuutta seksuaalisena.
Minulla on selkeä raja siinä, kun vaimon kanssa ollaan alasti, niin se on seksuaalista.
No ei tietenkään aina, mutta optio on olemassa.
Vieras nainen on kaunis ja mielenkiintoista katseltavaa, mutta ei herätä seksuaalisuutta.
Onhan siinä kiva positiivinen jännitys kuitenkin, joka tekee alastomuudesta kiehtovan.

Jos noita erektioita esiintyy, niin osaako naiset suhtautua niihin asiallisesti?

Tyydyttääkö naiset myös itseänsä julkisesti?

Viimeksi muokattu:
ei ahista
Hei!
Ei ahdista kenenkään seurassa, kaikki käy. Olen nainen ja omaan kiinteän vartalon ja isot rinnat joten ei ahdista kuin ukoilla korkeintaan. Esim. isukilla ja veljellä on kasvanut joskus saunassa...

Aika moni uskaltaa räpsäyttää uimapuvun naulaan ja mennä Katinkullan Saunamaailmaan. Niin minäkin. Tietysti muut näkevät, mutta mitä siitä. Eihän ne sinua tunne. Ollaan "kaukana kotoa".

Miten tilanne muuttuu, jos vastaan tuleekin tuttuja? Omat vanhemmat, sisko, veli, työkaveri perheineen tms.?

Ahdistaisiko moinen sattuma?

Viimeksi muokattu:
Kati
Hei!
Ei ahdista kenenkään seurassa, kaikki käy. Olen nainen ja omaan kiinteän vartalon ja isot rinnat joten ei ahdista kuin ukoilla korkeintaan. Esim. isukilla ja veljellä on kasvanut joskus saunassa...
Olen nähnyt isäni ja veljeni saunassa kun on seisonut, aika noloa. Laivalla menin neljän ukon kanssa saunaan ja en arvannut että niillä rupes munat seisoo, kun kiihotuin niin annoin naida. Vieraitten kanssa oli "normaali" tapahtuma vaikka pari tuntia panivatkin, minä ainakin tykkäsin vaikka olen kuustoista V.

Viimeksi muokattu:
Ei haittaa
Olen ymmärtänyt nudistien ohjeen sanovan ettei seksi kuulu heidän toimintaan, siis silloin, kun vieraat ihmiset tapaavat alastomuuden merkeissä.

Minulla on selkeä raja siinä, kun vaimon kanssa ollaan alasti, niin se on seksuaalista.
Vieras nainen on kaunis ja mielenkiintoista katseltavaa, mutta ei herätä seksuaalisuutta.
Onhan siinä kiva positiivinen jännitys kuitenkin, joka tekee aei haittaalastomuudesta kiehtovan.

Jos noita erektioita esiintyy, niin osaako naiset suhtautua niihin asiallisesti?

Vaikka olenkin vanhenpii nainen on kiva katsoo kun nuorellakin kovettuu. Menen tupakalle ja kun ei haittaa niin sormet on jälkojen välissä, sit mennään puskantaakse pyyhkeen päälle tai puuta vasten kunnolla rynkyttämään. Kai vieraan kanssa rakastelu vaikka joku katsoiskin on kiihottavaa.

Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Vaikka olenkin vanhenpii nainen on kiva katsoo kun nuorellakin kovettuu. Menen tupakalle ja kun ei haittaa niin sormet on jälkojen välissä, sit mennään puskantaakse pyyhkeen päälle tai puuta vasten kunnolla rynkyttämään. Kai vieraan kanssa rakastelu vaikka joku katsoiskin on kiihottavaa.
Mitähän jänkä vastaisi tuohon?

Viimeksi muokattu:
Leire
Olen ollut itsekin ulkomailla nudisti-rannalla eikä siellä kyllä kukaan ollut tirkistelemässä muita. Nämä jutut kuulostavat vähän omituisilta. Nudistit eivät kyllä ole mitään kaikkia-naidaan -porukkaa vaan ihmisiä, jotka vaan tykkäävät olla alasti. Ei siinä ole mitään seksuaalista. Rannalla kävellään tavallisesti, pelataan rantapelejä yms. ihan normaalisti. Kukaan ei kattele kenenkään jalkoväliä panomielessä. Tai jos kattelee, niin ehkä ovat väärässä paikassa.

EI haitaa
Olen ollut itsekin ulkomailla nudisti-rannalla eikä siellä kyllä kukaan ollut tirkistelemässä muita. Nämä jutut kuulostavat vähän omituisilta. Nudistit eivät kyllä ole mitään kaikkia-naidaan -porukkaa vaan ihmisiä, jotka vaan tykkäävät olla alasti. Ei siinä ole mitään seksuaalista. Rannalla kävellään tavallisesti, pelataan rantapelejä yms. ihan normaalisti. Kukaan ei kattele kenenkään jalkoväliä panomielessä. Tai jos kattelee, niin ehkä ovat väärässä paikassa.
Minä etelässä vanhana akkana olen nakurannalla, minulla on tumma iso karvotus jalkojen välissä. Kyllä nuori suoni poikakin tulee katselemaan ja näkee kun uimahoussussa seisoo,seksiä saa pari viikkoa vaikka on isot riippurinnat. Tuntemattomalle muorlle kehtaa antaa alasti.

Viimeksi muokattu:
Teini
Hei!
Isälläni rupes saunassa seisoo kun huomas et karvat kullin ypärillä. Sen jälkeen mennytkään samaanaikaan saunaan. Vieraitten miesten kanssa tuli käytyä saunassa ja ei härinnyt vaikka niillä seiso. Kun olin nuorin käyttivät pyllyäni hyväkseen ei haitannut kun en tuntenut.

Viimeksi muokattu:
Etelän matkaaja
Kun olen ollut etelässä nakurannalla niin nuorenpikin mies tulee juttelemaan. Jos on kiva niin jatkot hotellihuoneessa, kehtaan riisuitua vaikka poika onkin 30v nuorempi. Se on kivaa kun nuorella seisoo ja kunnolla vieraalta pojalta seksiä.

Viimeksi muokattu:
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Etelän matkaaja;11418948:
Kun olen ollut etelässä nakurannalla niin nuorenpikin mies tulee juttelemaan. Jos on kiva niin jatkot hotellihuoneessa, kehtaan riisuitua vaikka poika onkin 30v nuorempi. Se on kivaa kun nuorella seisoo ja kunnolla vieraalta pojalta seksiä.
Kyllä kotimaassa vieraalle pojalle kehtaa näyttää makkaransa jos hoikka nuori "mies" panee pararstansa että sänky natisee. Ja tulee toistekkin näyttää kulliaan.

Mimmi ++
Olen nakuillut kun ilmat on ollut hyvät ja vähän muutenkin! Ei haittaa kun nuori tulee juttelemaan ja tupakalle, katselee pillua kun on vähän jalat levällä. Kyllä nuoret pojat haluu tälläistä isorintaista mammaa naida pusikossa, välillä montakin.

Viimeksi muokattu:
Mani vaan

Onhan siinä kiva positiivinen jännitys kuitenkin, joka tekee alastomuudesta kiehtovan.

Joskus tulee tehtyy et nuoret pojat näkee. Eikä haitannut niitä kun katselevat. Itse
katon mielelläni kun nuoret runkkaavat.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä