S
Siru
Vieras
Sanokaa nyt mitä teen, olen raskaana vasta viikolla noin 18 ja minulla on tosi kovia alaselkäkipuja. Töissä pitää seisoa paljon, samaten istua koneella, joten kahdeksan tunnin jälkeen selkäni on niin kipeä etten kotona pysty tekemään mitään. Loppuviikosta lonkatkin on niin kipeät, että pelkkä kävely tekee kipeää
Viikonloppuisin ei ole kipuja jos en kävele tai seiso paljon, eli lepo auttaa. Minulla olisi töitä vielä pari kuukautta enkä millään haluaisi olla sieltä pois. (koitan pedata itselleni töitä jatkossakin)
Eli olisko jotain mikä auttaisi tuohon kipuun vai onko odotettavissa että se vain pahenee raskauden edetessä? Ymmärtääkö pomo jos sanon etten pysty tulemaan töihin kun selkä on niin kipeä
Edellisessä raskaudessa nuo lonkka ja selkäkivut alkoivat vasta ihan viimesillään....
Eli olisko jotain mikä auttaisi tuohon kipuun vai onko odotettavissa että se vain pahenee raskauden edetessä? Ymmärtääkö pomo jos sanon etten pysty tulemaan töihin kun selkä on niin kipeä
Edellisessä raskaudessa nuo lonkka ja selkäkivut alkoivat vasta ihan viimesillään....