Alakouluikäisten lasten vanhemmat, miten usein käytte viihteellä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hei"

Vieras
Nyt kun lapsenne eivät enää niin pikkuisia niin miten usein viette hoitoon ja lähdette viihteelle? me käymme n. kerran kuussa ja lapset 6 ja 8v. menevät yhdeksi yöksi silloin isovanhemmille:)
 

Yhteistyössä