Alaikäisten kanssa keikoilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Oottekos käyneet lastenne kanssa keikoilla? Kun onhan nuita ikärajattomiakin keikkoja eri bändeillä ja laulajilla.. Mitä ootte käyneet kattomassa ja minkä ikäisten lasten kanssa?

Me oltiin ylisfestareilla meijän 2,5v ja 1,5v lasten kanssa. Se oli kyllä tarkotettu koko perheelle eli ei siellä kännisiä näkyny mut muuten ihan festarimeininki ja lapsen viihty.

Olen käynyt ehkä siitä asti kun lapset oli n. 4v. Sonisphere-festarit, Ruisrock, Provinssi, Ankkarock... yksittäisiä keikkoja Ozzy Osbourne, Mötley Crue, Hardcore Superstar, Scorpions.. Festarikeikoilla toki ollaan asuttu hotellissa eikä missään telttakylässä

En ole käynyt lasten kanssa keikoilla, mutta voisin hyvin mennä jos sopiva artisti löytyisi.
Mutta olen sitä mieltä että festarit ei ole lasten paikka, ainakaan nykyään. Tietysti jotkut puisto "festarit" on eriasia, mutta esim. Ilosaarirock, Provinssirock tai Tangomarkkinat eivät missään tilanteessa ole lasten paikkoja! Mun mielestä järjestäjien pitäisi kantaa vastuunsa ja laittaa nuo kaikki vähintään k16.

Yhteistyössä