Akuutti herkkunälkä NYT! Ideoita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "naminami"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"naminami"

Vieras
Herkkua tekee mieli nyt. Onlisko ideaa mitä voisi tehdä?

Kaapista löytyy perusaineita leipomiseen; jauhoja, munia, sokeria, kaakaojauhetta, voita, vaniljasokeria, tomusokeria, maitoa yms. Pakasteessa on myös marjoja (punaisia ja mustia viinimarjoja sekä mustikoita) ja torttutaikinalevyjä.

EI LÖYDY: kermaa, rahkaa, hilloa, suklaata

Nyt ideaa kehiin!

Mies on töissä ja yksinäni ajattelin syömiset tuhota.

[QUOTE="vieras";28277326]Suklaamuffinsseja suklaakuorrutteella. Jo lähtee herkkunälkä. :)[/QUOTE]

Riittääkö näihin kaakaojauhe? (täytyy googlettaa ohjeita)

Oon aina tehnyt sellaisia missä on kunnon suklaata joukossa. Niitä jo ehdin kaipaamaan, mutta hylkäsin, kun ei ollut suklaata. :)

Kääretorttu oli kans mielessä, mutta ei ole MITÄÄN sinne väliin laittaa. :)

Voisilmä tai vaniljakierre pullia ois mun listalla ykkösenä.
Kääretortun väliin tee vaniljakastike ja marjoja/persikoita. Tai sit se perinteinen unelmatorttu missä voita ja tomusokeria välissä.

[QUOTE="naminam";28277342]Tai mokkapaloja kun on tomusokeria :)[/QUOTE]

Tätäkin mietin. Loput vois laittaa pakastimeen, JOS ei jaksa kaikkea syödä. :)

Täytyy tarkistaa onko tomusokeria tarpeeksi, kun siihen menee aika paljon.

[QUOTE="vieras";28277355]Voisilmä tai vaniljakierre pullia ois mun listalla ykkösenä.
Kääretortun väliin tee vaniljakastike ja marjoja/persikoita. Tai sit se perinteinen unelmatorttu missä voita ja tomusokeria välissä.[/QUOTE]

Mä en oo pullaihmisiä.

Mut toi unelmatorttu, hmm. :) En kyllä koskaan tehny sitä täytettä.

Jos haluat ooikeasti nopeasti herkkua, niin suosittelen tätä:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1553002-aivan-sairaan-hyva-suklaakakku-valmista-alle-10-minuutissa/

Just tein viikko sitten toista kertaa. Hyvää on :-) Ja valmista siis kymmenessä minuutissa alusta loppuun! :-)

Lapsena, kun mulla oli herkkunälkä, niin tein pelkän sokerikakkutaikinan ja söin sitä... tyyliin 1 kananmuna, vähän sokeria ja jauhoja. Vatkasin nämä sähkövatkaimella ja söin kaiken itse - lähti herkkunälät :D

Yhteistyössä