Äkkiä apua närästykseen ja sen ehkäisyyn!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Black Sheep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Black Sheep

Aktiivinen jäsen
04.03.2006
1 105
0
36
Luetelkaas mitkä kaikki närästää kun mua närästää kaiken aikaa ja tää on niin kurjaa niin tietäis varoa sit niitä. :headwall: :headwall:
Ja mikäs auttaa närästykseen? Ihan kotikonsteja kaipaan, rennietä löytyy kyllä kaapista mut mieluummin yrittäis jotain muuta. |O |O

Silica Tonicia luontaistuote hyllyltä. Sitä kun kuurin vetelee niin vaiva parantuu. Mulla ainakin tehosi tosi pahaan närästykseen eikä ole tullut koskaan takaisin!

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Silica Tonicia luontaistuote hyllyltä. Sitä kun kuurin vetelee niin vaiva parantuu. Mulla ainakin tehosi tosi pahaan närästykseen eikä ole tullut koskaan takaisin!

Ku tää kaikki johtuu tosta vauvasta vatsassa, niin en viittis mennä mitään luontaistuotteita nappimaan. Ja kuitenkaan ei tarvi kärsiä enää kovin kauaa, kun la lähestyy kovaa vauhtia :D JEE JEE!!

Rasvaiset ruuat närästää ainakin mua näin raskausaikana (normaalisti ei närästä koskaan.) Appelsiinimehu on myös yks sellanen.
Alkuraskaudessa kyl tuntu, että kaikki närästi mitä vaan suuhunsa laittoi. Rennie on kyllä ihan turvallista käyttää raskausaikana, terkkari neuvoi ottamaan, kun närästys kävi ihan kauheeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:

Ku tää kaikki johtuu tosta vauvasta vatsassa, niin en viittis mennä mitään luontaistuotteita nappimaan. Ja kuitenkaan ei tarvi kärsiä enää kovin kauaa, kun la lähestyy kovaa vauhtia :D JEE JEE!!

Oukki doukki.
Voi olla parempi ettet tosiaan ota jos olet raskaana. Vaikka en tiedä onko siitä mitään haittaa. Joku viisaampi varmaan tietäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja bubo:

Oukki doukki.
Voi olla parempi ettet tosiaan ota jos olet raskaana. Vaikka en tiedä onko siitä mitään haittaa. Joku viisaampi varmaan tietäisi.

Ku oon kuullut, ettei sais mitään luontaistuotteita käyttää raskausaikana.
Ja kun ei tää muulloin vaivaa. Kiitti kuitenkin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Kiitos näistä!
Olisko muuta? :attn:

Niin ja voiko appelsiinitäysmehu närästää?

Kaikki happamat hedelmät voi!

Ai niin joku sanonut että sooda auttaa :o ja sitten vissy.

Mistä mä tiedän onko joku hapan vai ei? :headwall: :headwall: Joo, oon vähän tyhmä vissiin. Mut siis onko omppu hapan?

Kiitos näistä!

Mistä mä tiedän onko joku hapan vai ei? :headwall: :headwall: Joo, oon vähän tyhmä vissiin. Mut siis onko omppu hapan?

Eikös omppu ole hapan, mua se ainakin joskus tuppaa närästään.

Kiitos näistä!

Omppu, greippi, sitruuna, aplari ...jos ajattelet että kaikki hapokas.

Suklaa, joskus ruisleipä, happamat hedelmät, vaalea leipä, liika kahvi, jotkut rautavalmisteet :kieh: tuo kurja nestemäinen rautajuoma millä pitäis nostaa hemppaa.. :headwall: :kieh: .. mausteinen & liika rasvainen ruoka...

helpotusta: rennie (ehkä ) piimä, maito, ei liika sokerisia juggeja...

Mä olen kait kummallinen,mutta mua närästi kaikista eniten suklaa.
Mausteiset ruuat ei närästäneet(paitsi valkosipuli).Appelsiinimehu kylläkin.
Maitotuotteet eivät auttaneet närästykseen,vaan vissy.

Yhteistyössä