M
"miukumauku"
Vieras
Kuinka suuria kulttuurieroja olet huomannut? Ihan uteliaisuudesta kyselen, kun oon tutustunu erääseen japanilaiseen ihmiseen 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
minkä mulatin kans se akaatti oikein seukkaa?? kauanki ollu yhesä??
On se kertonut (tai siis, mä ainakin tiedän eikä todellakaan olla asiasta yv:llä tms juteltu).
kuin myös
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26176389:Siis mullakin on sellanen mielikuva, että oisin lukenut täältä siitä. Miksi sitä ei nyt voi kertoa?![]()
Se on Dubaista, muslimi, Tai ainakin muslimiperheestä.
On muslimi, kuten koko heidän perheensäkin. Siskokin meni äskettäin järjestetyssä avioliitossa naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26176438:Saanko kysyä - ei tietenkään tarvi vastata - mikä siskon suhtautuminen järjestettyyn avioliittoon on?
OLi kuulemma ollut ihan innoissaan ja onnellinen. Joutui/sai muuttaa kokonaan toiseen kaupunkiin avioliiton myötä. Asuvat aviomiehen perheen talon vieressä olevassa sivurakennuksessa ainakin toistaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26176476:No hyvä jos näin. Yleensähän järjestetyt avioliitot antavat aika negatiivisen kuvan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26176476:No hyvä jos näin. Yleensähän järjestetyt avioliitot antavat aika negatiivisen kuvan.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Oletko oppinut kieltä lukemaan ja puhumaan, eikös sielläkin kirjoiteta väärinpäinkin. Oikealta vasemmalle![]()