[QUOTE="vieras";26831353]Jos tekisit lapsen jonkun satunnaisen miehen kanssa ja isyys tunnustettaisiin, saisit elatustuen.
Muut palstalaiset, olenko väärässä tässä?[/QUOTE]
Tuo pitää paikkaansa. Elatustuen saa myös silloin, vaikkei ole tunnustettua isää lapsella. Silloin tosin saa sen minimielatustuen, muuten elatustuki tulee miehen tulojen mukaan, ollen kuitenkin vähintään se minimi.
Muut palstalaiset, olenko väärässä tässä?[/QUOTE]
Tuo pitää paikkaansa. Elatustuen saa myös silloin, vaikkei ole tunnustettua isää lapsella. Silloin tosin saa sen minimielatustuen, muuten elatustuki tulee miehen tulojen mukaan, ollen kuitenkin vähintään se minimi.