T
tietoo?
Vieras
Tietääkö kukaan mihin summaan pitää varautua, no kuvat tietysti mutta mitä nimismies veloittaa lystistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, sinnekkö vaan sitten kertomaan, että kortti kaosi jaa uutta pitäisi. Mistäs ne uskoo että olen minä itse, kun ei henkilöllisyyspapereita ole?
Alkuperäinen kirjoittaja eiköhän;29513116:Kannattaisi ottaa passi mukaan, kun asioit lupapalvelussa, ajokortti kun ei muutenkaan kelpaa siellä henkilöllisyyden todistamiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29513298:Ei ap mitään ajokortilla tee, kun ei osaa autookaan ajaa
Autoahan ei kortilla edes ajeta. Mutta miksi jotkut puhuvat passistani, jota minulla ei ole ikinä ollut ja sen ajokortin näyttämisestä, joka on kadonnut? Eihän se ole fyysisesti mahdollista näyttää heille kumpaakaan, kun niitä ei minulla ole.
Tietääkö kukaan mihin summaan pitää varautua, no kuvat tietysti mutta mitä nimismies veloittaa lystistä?
Kyllä minä sen uskoin, lue ylempää, jos et usko. Ihmettelin vain näitä joitain vastauksia, että pitäisi näyttää papereita joita ei ole. On vain pankkikortti, kirjastokortti ja kuvaton kelakortti.
Kyllä minä sen uskoin, lue ylempää, jos et usko. Ihmettelin vain näitä joitain vastauksia, että pitäisi näyttää papereita joita ei ole. On vain pankkikortti, kirjastokortti ja kuvaton kelakortti.