Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän ne voi laittaa yksityiselle, tee ihmeessä valitus. Kunnan palvelut kuuluu kaikille :0
Sitä minäki mietin että miksi olisi pakko mennä yksityiselle. Tuttuni sai samaan tutkimukseen kiireellisen ajan ihan julkiselle puolelle...
No mä halusin mennä nopeasti, en odottaa viikkoja tai jopa kuukausia. Terveystaloon pääsin neljässä päivässä. Oisin mä voinu sen saman lähetteen kanssa mennä sairaalaankin.
Ja se vaikuttaa tietenki asiaan jos siinä on mainittu että kiireellinen. Mulla ei ollut. Halusin kuitenkin asian tutkittavan mahd. pian.
Mä maksoin heti visalla, en kysyny ees laskua.
Joo kyllä mä varmaan menen yksityiselle, th joka soitti että lääkäri on tehnyt lähetteen, sanoi että minun pitää varata aika ODL:stä eli yksityiseltä...
Lääkäri ei siis edes tarkistanut rintojani kun on kuulemma kiirettä, liekkö se edes tarpeen kun patti on niin selvä eikä ole muuttanut paikkaansa tai pienentynyt.
Mä kyllä kävin vastaanotolla, itse olin vähän epävarma että tuntuuko siellä jotain vai ei. Lääkäri oli tuntevinaan ja teki lähetteen. Tutkimuksissa ei kuitenkaan löytynyt mitään.
Mä huomasin suihkussa oikeassa rinnassa sellasen peukonpään kokoisen patin, mikä on ehkä enemmän tossa rinnan yläosassa niin se tuntui heti käteen. Ja siinä se on pysynyt

yritin hieroa sitä kuuman suihkun alla kun ajattelin että se ois ollu pakkaantunutta maitoa kun lopetin imetyksen 3 kk sitten, mutta ei se alkanut valumaan alaspäin.
Mustakin ois ollu kiva että lääkäri ois tunnustellut tuon patin ennen lähetettä, mutta en saanut lääkärille aikaa. Th sanoi että ä-neuvolan lääkäri hoitaa 4 lääkärin hommia tällä hetkellä, yli-ihmisiä nämä meidän tk-lääkärit...