V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
luulis että rakastamansa nainen ois kaunis joka kohdasta, oli kohdat millaiset tahansa! anna korville sille tyypille..tai oikeastaan, älä ees välitä tuommosesta tyypistä ollenkaan! Minun mies kyllä tykkää ajellusta, kehuu sitä nuollessaan siloiseksi, kauniiksi ja piukaksi. TYKKÄÄN!
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22788253:Ovatko ihmiset sitten yleensä ottaen sitä mieltä, että tällainen karvojen ajelu on pelkästään naisen päätös? Että mies joko tykkää tai, mutta nainen päättää ottamatta miehen mielipidettä huomioon? Mitä jos miehenne saisi päähänsä ajella oman alapäänsä naisen mielipidettä kysymättä? Itse ajattelen, että kun on näinkin vahvasti seksuaalisuuteen ja seksuaalisiin mieltymyksiin vaikuttavasta asiasta kyse, niin siitä kannattaa päättää yhdessä, ettei tule yllätyksiä, niin kuin nyt tässä tapauksessa a.p:lle ja hänen miehelleen.![]()
Sanotaan näin että mielipiteen voin kysyä, mutta karvat minun joten päätös minun.
Herkkubroileri. Karvatuppien kohdalla pienet punaiset näppylät, joissa puolimillinen sänki. Pistelee jo seuraavana päivänä. Minulla tulee helposti keltapäisiä finnejäkin, jos ajan kokoposlarin. Kaikki ihopoimut paljaana näkyvissä ja pienet h-huulet pullottamassa turpeina isojen välistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä:Ovatko ihmiset sitten yleensä ottaen sitä mieltä, että tällainen karvojen ajelu on pelkästään naisen päätös? Että mies joko tykkää tai, mutta nainen päättää ottamatta miehen mielipidettä huomioon?
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä:Mitä jos miehenne saisi päähänsä ajella oman alapäänsä naisen mielipidettä kysymättä? Itse ajattelen, että kun on näinkin vahvasti seksuaalisuuteen ja seksuaalisiin mieltymyksiin vaikuttavasta asiasta kyse, niin siitä kannattaa päättää yhdessä, ettei tule yllätyksiä, niin kuin nyt tässä tapauksessa a.p:lle ja hänen miehelleen.![]()
No ei pillun ole tarkoitus olla katseltavanakaan.