Ajoin posliiniksi.. ukko kommentoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ootteko te noin tolloja posliinin vastustajat..? No jokaisella oikeus sanoa mielipiteensä.
Karvattomuus on itselle hyvin tärkeä asia ja mieskin tykkää aina yhtä paljon.

luulis että rakastamansa nainen ois kaunis joka kohdasta, oli kohdat millaiset tahansa! anna korville sille tyypille..tai oikeastaan, älä ees välitä tuommosesta tyypistä ollenkaan! Minun mies kyllä tykkää ajellusta, kehuu sitä nuollessaan siloiseksi, kauniiksi ja piukaksi. TYKKÄÄN!

Aivan niin, ja karvanpoistotavasta sokerointi/vahaus on paras kaikista. Viimeeksi eilen oli "käsittely" ja siloisuus kestää ainakin kuukauden taas!

[QUOTE="vieras";22787837]Niillä karvoilla on kyllä ihan oma tehtävänsä siellä alapäässä.[/QUOTE]

No ei niiden tehtävä ole kumminkaa estää näkyvyyttä. Niiden tehtävä on suojata, mutta nykyäänhän käytetään yleensä pikkuhousuja.

[QUOTE="näin meillä";22787695]Aina voi panna perseeseen jos pillu ei miellytä. Peräaukko ei edes ole yhtä ruma kuin toosa. Ja toosan voi vaikka teipata niin, että sitä ei näe kesken persepanon.[/QUOTE]

:laugh: :laugh: mä kuolen nauruu!

No onko siinä jotain outoa että ei tykkää, koska kuvittelisin että kyse aikuisesta miehestä ?

Mä en oo koskaan ymmärtänytkään miehiä jotka pitää posliinista ja suorastaan vaativat naiistansa sellaisen ajamaan. Musta ne on jotenkin kieroutuneita ja tietyllä tavalla pedofiilejä jos aikuista miestä kiehtoo karvaton pimppi.

Ovatko ihmiset sitten yleensä ottaen sitä mieltä, että tällainen karvojen ajelu on pelkästään naisen päätös? Että mies joko tykkää tai, mutta nainen päättää ottamatta miehen mielipidettä huomioon? Mitä jos miehenne saisi päähänsä ajella oman alapäänsä naisen mielipidettä kysymättä? Itse ajattelen, että kun on näinkin vahvasti seksuaalisuuteen ja seksuaalisiin mieltymyksiin vaikuttavasta asiasta kyse, niin siitä kannattaa päättää yhdessä, ettei tule yllätyksiä, niin kuin nyt tässä tapauksessa a.p:lle ja hänen miehelleen. :)

Jos ukolla noin kiristää nupista, niin kai siihen voi minimaalisen tupsukan sitten jättää. Itse en tosiaakaan tiedustele siipaltani tuollaista asiaa. Jos tulis vi####lee niin vetäisin lättyyn!

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22788253:
Ovatko ihmiset sitten yleensä ottaen sitä mieltä, että tällainen karvojen ajelu on pelkästään naisen päätös? Että mies joko tykkää tai, mutta nainen päättää ottamatta miehen mielipidettä huomioon? Mitä jos miehenne saisi päähänsä ajella oman alapäänsä naisen mielipidettä kysymättä? Itse ajattelen, että kun on näinkin vahvasti seksuaalisuuteen ja seksuaalisiin mieltymyksiin vaikuttavasta asiasta kyse, niin siitä kannattaa päättää yhdessä, ettei tule yllätyksiä, niin kuin nyt tässä tapauksessa a.p:lle ja hänen miehelleen. :)

Sanotaan näin että mielipiteen voin kysyä, mutta karvat minun joten päätös minun.

Jaah, mitä tohon nyt vois sanoo. Mun mielestä posliinipillu näyttää raa'alta pakastekalkkunalta. Rumahan se on saatana, eikä muuks muutu. Miehes on oikeessa, minkäs sille mahtaa. Joitain se voi tietysti miellyttää, mitä mä en kyllä ymmärrä.

minusta tuo rumaksi haukkuminen on typerää sillä niistä kuvistakin päätellen jotka tänne eksyivät (kyllä, katsoin muutamaa) niitä alapäitä on ihan jumalattoman monennäkösiä eikä minun kyllä sieltä rumimmasta päästä ole. karvaton olen siis, ollu jo monta vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä:
Ovatko ihmiset sitten yleensä ottaen sitä mieltä, että tällainen karvojen ajelu on pelkästään naisen päätös? Että mies joko tykkää tai, mutta nainen päättää ottamatta miehen mielipidettä huomioon?

Ideaali periaate minulla olisi, että minä päätän yläpään karvat eli hiukset ja mies alapään, sehän sitä kuitenkin katselee. Käytännössä en kuitenkaan jaksa pitää niin posliinina kuin mies haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä:
Mitä jos miehenne saisi päähänsä ajella oman alapäänsä naisen mielipidettä kysymättä? Itse ajattelen, että kun on näinkin vahvasti seksuaalisuuteen ja seksuaalisiin mieltymyksiin vaikuttavasta asiasta kyse, niin siitä kannattaa päättää yhdessä, ettei tule yllätyksiä, niin kuin nyt tässä tapauksessa a.p:lle ja hänen miehelleen. :)

Tähän kohtaan kyllä sopii enemmän sellainen kaikkea pitää kokeilla paitsi appiukkoa -periaate. Jos nyt tuollaisen suht nopeasti korjaantuvan asian muuttaisi vaikka yllätyksenäkin, niin eipä se maailma voi siihen kaatua.

Mä kerran vetäsin kanssa ja mies oli kyllä myös, että huh, onpa ruma. Ja huh, onhan se!!! Miksisiitä herppaisi tai loukkaantuisi? Jos mies rakastaa mun römpsää luomuna ni se on ihan jees. Ei ole pakko tykätä posliinista vaan koska joku aneeminen palstamamma niin sanoo.

Ihan yhtälailla ei tartte muiden tykätä mun luomutoosasta, pääasia että mies tykkä!!!

[QUOTE="vieras";22788236]No onko siinä jotain outoa että ei tykkää, koska kuvittelisin että kyse aikuisesta miehestä ?

Mä en oo koskaan ymmärtänytkään miehiä jotka pitää posliinista ja suorastaan vaativat naiistansa sellaisen ajamaan. Musta ne on jotenkin kieroutuneita ja tietyllä tavalla pedofiilejä jos aikuista miestä kiehtoo karvaton pimppi.[/QUOTE]

Entäs sitten naiset jotka haluavat että mies on posliini? Ovatko hekin jollain tasolla pedofiilejä?

Empä kyllä itse ole koskaan ajatellut asiaa noin, että se liittyisi jotenkin lapsiin tms.
Minun mielestäni posliini on mukava ja seksi on mukavempaa kun alapää on ajeltu/vahattu, sekä itselläni että miehelläni.
Suuseksi varsinkin on mukavempaa kun ei ole suu täynnä karvoja. :D

Yhteistyössä