Huh, onpas täällä ollut aktiivinen iltavuoro
Rosaaaa?!?
Multakin oli kyllä mennyt ohi se, että olit testannut roskishaamun jälkeen haalean viivan... bd bd
Jee, mi-iulla ollut hyvä neuvolakäynti. Tsemppiä ultraan!
Ja Neilikalle onnea miehen siittiöistä!
Hihi, jos mun mies lukisi tän, voin kuvitella, mikä silmien pyörittely seuraisi XD
Ja tiskikoneasiaan vielä. Ne eko-ohjelmat kestävät kauan, mutta se vedenkulutus ei ole suurensuuri. Se ei vaihda sitä vettä koko ajan, vaan lätkyttää sitä samaa pitkään.
Ja galluppiin. Vaihtelee tosiaan hirmuisesti se määrä. Mutta se määrä minkä sietää, pienenee kyllä koko ajan. Viikonloppuna 8 annoksesta tuli aivan kaamea kapula.... Hihi, Neilikka, ei susta mikään spurgu ole tulossa, vaikka oletkin suorittanut puistokemian alkeiskurssin, ainakin oletettavasti ;D
Nyt kyllä taas vituttaa kaikki ihan valtavasti. Raivostuttavaa, kun menkat kestää reilun vuorokauden, sitten tulee väli, jolloin ei tule mitään ja sitten alkaa se saamarin tuhruvuoto, joka ei tunnu loppuvan mitenkään, ja rakastella ei viitsi, kun se jotenkin aukaisee taas jotkut helevatan verisuonet ja sitten taas tuhruaa. Raivostuttavaa!
Puuh, mä olen kyllä tänään pikkuisen liian räjähdysaltis. Miesparka huomasi sen jo aamulla.