Ajatuksista yritykseen 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harmi kuulla Iipin ja Minni tiputteluista!! Niillä teroluteillahan ne pitäisi mennä pois?

Rosalle nostalgista kotiseutumatkaa! Kuulostaa mukavalta! Ja tietenkin olen pahoillani negasta...olin ihan varma, että sulla tärppää seuraavaksi, kun saitte sen toisenkin "röörin" auki. No, ensi kerralla sitten!

Mielenkiintoinen vitamiini keskustelu teillä meneillään. Pääsee jokaisen arvomaailmaankin kurkistamaan vähäsen. Mä syön ainoastaa raskaus monivitamiinia. Siitä pitäisi saada kaikki tarpeellinen kalsiumista foolihappoon.

Tänään taas ollut huono-olo. Ei huvita tehdä töitä, eikä muutakaan.... tulisi veden sijasta edes lunta...

Piristystä kaikille tähän sateiseen päivään!

täytyy nyt ajatella positiivisesti..nyt kun raskaudutaan niin keväällä ja kesällä on iso masu, niin ei tarvi ostaa isompia talvivaatteita. Pärjää ihan hyvin tunikoilla ym kevyillä vaatteilla joita käyttäisi muutenkin. Eli säästää siis rahaa jotka voi sitten käyttää vauvaan =) eikä tarvitse ison masun kanssa murehtia nauhojen sitomisesta kun voi käyttää vaan kesäkenkiä..

tosin tälläkin positiivisuudella on pieni varjopuoli, nimittäin pitäisi nyt raskautua aika äkkiä että tuosta saisi hyödyn irti..

Ihana näkökohta, Sade! Sinä se aina kaivat positiivisa puolia kaikesta meille - kiitos taas!
Mutta arvatkaapa kuka täällä taitaa olla tulossa kylään... Selkään ja mahaan sattuu, mutta en valita, tervetuloa sydämellisesti täti punainen!
Kaamea toi Jokelan koulun ampumisjuttu. Ei voi muuta todeta.

Voi kun olet ihanan positiivinen, sade! Toivottavasti se tarttuis muhunkin :)

Nyt on sitten varattu aika lekurille, harmi vaan kun en itse päässy ens viikolla, niin se meni sit viikolle 47, 20.11. Mutta onpa nyt varattu niin päästään toivottavasti etenemään asiassa johonkin suuntaan sitten ens kierrosta. Toi lekuriaika on kuitenkin ennen ovista, eli jos se sieltä jotain hormooneja antaa, niin ehkä ne ehtis jo ens kiertoon. Tai sitten sitä seuraavaan :) Nyt tuli vähän parempi mieli kun sai ainakin ton asian hoidettua eteenpäin!

Joo aivan sairas toi ampumisjuttu, se on täällä Tanskassakin paikallisten "iltiksien" ykkösuutisena. Ilmeisesti tuo nuorimies on laittanut Youtubeen kaikenlaisia tappo-, natsi- ja murhajuttuja, ei ihan terve tapaus vissiin. Toivottavasti se ei tappaisi lisää ihmisiä siellä koululla! (paitsi korkeintaan itsensä...)

Ja onnittelut Neilikalle tädin saapumisesta, oli kerrankin tervetullut vieras! Täällä ei siis varsinaiset menkat alkanu vielä, tää on tätä on-off tuhruilua.

Joo ehkä se on kiva että sit loppukesästä saa olla oikein jättimaha, niin sitä ei tartte piilottaa minkään toppatakin alle! :D

Ihanaa että jotkut jaksavat kaivaa kaikesta myönteiset puolet... minä en oikein jaksa tänään, mutta ehkä sitten huomenna taas ;-)

Pahin v***tus alkaa jo häipyä, varsinkin kun ryhdyin sanoista tekoihin! Hyvä minä! Heh, yritinpä muutaman kerran fiksuna tyttönä soittaa kaupungin yleisterveydenhuoltoon ja tarkoitus oli kysyä miten edetä. Eipä vastattu puhelimeen ei... No, soitin sitten yksityiselle ja sain näköjään ajan samalle päivälle kuin Minni (heh, mennään tässäkin taas samassa aikataulussa :-) Sattuupa tuo aika olemaan oviksen aikoihin, joten johan on kumma jos ei mitään selviä. Ja aion olla ihan viileesti super-hysteerinen tässä asiassa, jos sillä vaikka saisi asioihin vähän vauhtia. Kiero suunnitelma, hähää! Minähän kävin samaisen gynen juttusilla elokuussa, mutta pelkkään käsikopelotutkimukseen en aio tällä kertaa tyytyä *lyö nyrkin pöytään*

Ja tietty sekin helpotti, kun puhuin tästä äidin kanssa tänään.

Neilikalle onnea tädin johdosta. Yritäpä saada se nyt sitten ymmärtämään että ei tarvitse tulla seuraavaan 9kk käymään ;)

Minnilla ja Iipille onnittelut gyneajasta! saa taas vähän eteenpäin asioita..yleensä teroja syödään 15-24 kiertopäivä, mulla tosin 17-26 mutta siis kuitenkin tuossa kierron puolivälissä.

Ihanaa Iipi kun sait juteltua äitisi kanssa. Mä olen ennen jutellut kaikesta äitini kanssa, mutta nyt jotenkin ei vaan kunnolla pysty. Kai äidilläkin on niin paljon työstressiä että ei jaksa oikein keskittyä..ja en jotenkin vaan osaa kunnolla siis puhua enää..

Iipi, hyvä tyttö kun laitoit asioihin vauhtia. Mainitsitko varatessa että haluat ultran? Siis onhan niillä laitteet varmasti paikalla... Ja minä suosittelen, että soitat nyt vielä kunnalliselle, ja otatte sperma-ja hormonitestit siellä. Tulee halvemmaksi, ja niihin ei tietenkään ole jonoja. Oletko aiemmin jutellut äitisi kanssa tästä? Kyllä se aina vähän auttaa, kannattaa Sade myös joskus rohkaistua kun on sopiva tilanne.

Sit kaikille varoituksena. Tää on taas jotain käsittämätöntä. Itkut mihin tää maailma vielä menee.

Hei,

tässä vakavampaa viestiä bileiltoihin Helsingin poliisilta.
Muistakaa nyt vielä sekin, että kyseistä tavaraa "eksyy" myös miesten laseihin.
Ikinä ei jätetä juomia vartioimatta pöytään, oli miten tuttu paikka tahansa.
Ja kaveria ei hukata!

Hei kaikki vanhemmat ja kaikki, jotka välittävät lapsista ja nuorista.
Poliisin ja sairaalan mukaan nainen kidnapattiin yökerhosta ja raiskattiin useasti ja jätettiin sitten oman onnensa nojaan.
Nainen ei muista mitä tapahtui mutta yrittää edelleen paljastaa raiskaajia.
Raiskaushuumeen Rohypnolin lisäksi uhrin verestä löytyi jäämiä Progesterex nimisestä sterilisaatiolääkkeestä.

Lääkettä käyttävät nyt raiskaajat juhlien yhteydessä, raiskatakseen ja steriloidakseen uhrinsa.
Progesterex-lääkettä saa eläinlääkäristä isojen eläimien sterilisaatiota varten.
Huhu kertoo että progesterex käytettynä rohypnolin kanssa kutsutaan nimellä "date rape drug".
Sitä laitetaan rohypnolin kera naisen juomaan. Uhri on sitä
juotuaan sellaisessa kunnossa että hän ei muista illasta mitään.
Progesterex liukenee juomaan nopeasti ja varmistaa sen ettei uhri tule raiskauksen jälkeen raskaaksi.
Näin ollen raiskaajan ei tarvitse pelätä, että uhri tulee raskaaksi ja mahdollisista dna-testeistä jälkikäteen.
Lääkkeen vaikutus ei ole tilapäinen vaan ikuinen!!!

Progesterex on kehitetty hevosten sterilisaatioon. Nainen tai naaras, joka saa lääkettä ei tule koskaan saamaan mahdollisuutta tulla raskaaksi.
Raiskaaja voi saada ainetta eläinlääkäriltä.
Ainetta on erittäin helppoa saada ja tämä lääke voi olla seuraava suosittu aine yöelämässä.
Löytyy jopa internet-sivuja missä neuvotaan miten ainetta käytetään.

Lähetä tämä kaikille tutuillesi - varsinkin naisille.
Ole varovainen kun olet ulkona -älä jätä juomaa vartioimatta vaan pidä drinkkiä silmällä!
Näe sen verran vaivaa että lähetät tämän eteenpäin. Ja miehet; kertokaa asiasta naisille ketkä tunnette.

TOMI TASKILA, vanhempi rikoskonstaapeli
Helsingin kihlakunnan poliisilaitos.
Rikososasto, Talous- ja omaisuusrikosyksikkö Pasilanraitio 13, PL 11,

00241 Helsinki.
Puh: 09 189 5543 GSM: +359 40 570 2894.
Fax: 09 189 2863,
e-mail: tomi.taskila@poliisi.fi

Hyvä kun muistutit, Neilikka! Minä harvapää en tajunnut siitä ultrauksesta mainita mitään... ja tiedän että se valmius on, kun kerran viimeksi se värkki oli hollilla tutkimuspöydän vieressä.

Kauhea juttu toi ammuskelu! Samoin myös Neilikan laittama info. Kyllä ihmiset osaa olla pahoja ja välinpitämättömiä!! Kunnon rangaistukset tuollaisille paskiaisille!!!

Hienoa, että iipin ja Minnin tutkimus asiat etenevät! Iipi, on hyvä, että voit puhua asiastasi äidillesi. Kaikilla asiat eivät välttämättä ole niin. Oma äitini ei esimerkiksi iloinnut, kun kerroin raskaudestani silloin kesällä, vaan totesi, että miten te nyt oikein pärjäätte. Muuten hän on empaattinen, mutta yhä pitää meitä lapsina ja voin sanoa, että se vie monista asioista ja ongemista puhehalut.

Sade, se on ihan totta, että esim. ensi kuussa plussaavilla ei tule toppatakki ongelmaa. Mä täällä jo tuskailen asian kanssa...

Pikainen piipahdus.

Tuo hevosenlääkejuttu. Sain sen varoituksen joskus puoli vuotta sitten sähköpostilla. Aika pian sen jälkeen tuli tiedotus, että tuo ei pidä paikkaansa. Hevosia ei steriloida lääkkellä.

Hyvä Sade, että löysit positiivisen asian :)

Ja hyvähyvä, Minni ja Iipi saivat lääkäriajat.

Juuh mullekin tuli tuo sama varoitus aikoja sitten ja myöhemmin jostain virallisemmasta lähteestä selvisi, ettei se paikkaansa pidä. Mutta onhan toki aina hyvä kytätä, ettei sinne lasiin kukaan mitään laita. Ei siellä varmaan hyviä yllätyksiä ikinä ole :D

Angsteri: annappa tulla syväanalyysiä meidän arvomaailmasta :) Mua kiinnostaa tämmöiset jutut kovin.

No niin, nyt on sitten varattu aika vyöhyketerapeutillekin! Pääsen sinne 19.11, eli päivää ennen lekuria. Toivottavasti jommastakummasta ois apua..:)

Varasin sen itseasiassa työpaikan kautta, kun meillä on sellanen "luontaisetu" et päästään ilmaseks hierojalle, kiropraktikolle tai vyöhyketerapiaan. Tosin vaan 20 min aikoja. En tiedä sitten suostuvatko hoitamaan kun kyseessä ei ole mitään työkykyyn liittyvää. Mutta varasin ainakin ajan ja katotaan suostuvatko hoitamaan.

Mi-iu, minkälaisia ne käynnit siellä vt:ssä on ollu? Kuinka pitkiä ne käynnit on ollu ja onks se nimenomaan keskittyny johonkin kohtupisteisiin tms? Antoks se muuten mitään vinkkejä mitä itse vois tehdä..?

t. utelias ulla

Lumppari, jos sopii niin mä heitän syvä-analyysini vähän myöhemmin. Mä kärsin taas pahoinvoinnista. Koitin tehdä pienen kävelylenkinkin, mutta ei sekään auttanut.

No, Minni on laittanut tuulemaan! Hyvä juttu!

Mites Rosan kotiseutu käynti meni?

Minni, eikun utelias ulla ;) siis suosittelen että varaat viikon/kahden viikon välein noita aikoja.. eka kerta on lähinnä semmonen pintaraapasu.. mulla on kestäny 50min hoidot aina kerralla ja käy läpi kaikki pisteet samassa järjestyksessä joka kerta.. ja jos on ollut pää kipeenä tj. niin hieroo niitä sitten hieman enemmän.. ja jos epäilee olevansa raskaana niin kannattaa heti kertoa vyöhyketerapeutille, hoitoa ei nimittäin tehdä jos on raskaana.. mutta senkin hyvä vyöhyketerapeutti tuntee, ja jos ei tunne ja itellä on vahva epäilys niin sillon ei kannata...
Sinällään ei vinkkejä antanu, muuta ku sit noista luontaistuotteista, mulle siis maitohappobakteereja ja sit yhtä kuitujuttua... mutta miksei sitä voisi itsekin välillä kevyesti hieroa pisteitä, tosin pitää sit olla varovainen ettei "tee mitän pahempaa"..

Tosi kaamee kyl toi koulujuttu.. mun kaaliin ei mahdu miten joku voi tehdä noin ihan tosta vaan.. mä en pysty ymmärtää, miten joku voi haluta tappaa toisia ihmisiä.. mä toivon tavallaan et se tappaja pysyis hengissä, paras rangaistus olis et se joskus tajuais miten pahasti se on satuttanu monia perheitä ja miten väärin sen teko oli et kukaan ei voi antaa sille koskaan anteeksi..

Huomenta,
toivottavasti olisi... Yritetään ainakin itse tehdä tästä positiivinen!
(pakko vielä kommentoida tota eilen laittamaani poliisin juttua, että kaikkea minäkin uskon! Mutta tää maailma on niin järjetön paikka, että ei tässä tosiaan tiedä millaisia hulluja liikkuu, ja mitä järjetöntä keksitään.) No nyt niihin positiivisempiin aiheisiin...

Sit pelkkiä omia asioita - ei mitään syvällisempää merkitystä, kunhan aikaa tappaakseni kirjoitan!
Voi vitsit mää osaan olla tyytyväinen näistä menkoista. Ensinnäkin jo pelkästään se että ne tuli, on hienoa, ja nää vaikuttaa taas ihan "järkevän" suuruisilta, tulee klimppejä ja kaikkea! Hih, tästä se positiivisuus revitään!!! Ja menkkakivutkin todistaa että nää on ihan oikeat menkat, eikä mitään säälittävää tuhruilua. Siis mun toiset oikeat menkat pillereiden jälkeen! Pakko sillä akupunktiolla on ollut olla vaikutusta (meniköhän toi kolmen olla verbin yhdistelmä oikein?) Nyt vasta osaan yhdistää, että ennen pillereitä mulla tuli menkat parin, kolmen kuukauden välein. Silloin ajattelin että syynä on alhainen paino ja treenasin tosi paljon enemmän kuin nykyään. Mutta pco:Sta se tietty silloinkin kieli... No tuskin tää on pahinta mahdollista laatua, kun joillain pco:laisilla menkkoja ei tule luonnostaan ollenkaan. Nyt mun sotasuunnitelmana on ottaa terot käyttöön, ja varmistaa sillä tavalla säännöllinen kierto. Pyrin pääsemään sinne aukiolotutkimukseen parin viikon sisään, ja samalla kysyn jos voisin saada jotain ovista avittavia troppeja.
Hei antakaapa jotain kivoja puheenaiheita, että en tylsistytä teitä kuoliaaksi näillä mun oma-napa-jutuilla!!!

Hei pakko vielä jatkaa vähän: Arvatkaa kuinka huonosti mun verikokeitten kanssa menee... Toinen pitäisi ottaa kp 3-5 ja toinen 4-7. Yhteisiä päiviä on siis 4 ja 5, jotka mun tuurilla on nyt lauantai ja sunnuntai!!! Tässä ei auta muu kuin ottaa perjantaina toinen, ja maanantaina toinen... Kivaa keksiä töissä selityksiä, miksi tuun myöhässä. Ideoita? Perjantai menee hyvin, kun saan yhdistettyä siihen hammaslääkärireisuuun, mutta maanantaille pitäis keksiä jotain.

Kyllä mäkin olin aika kauhuissani silloin kun mulle se meili tuli...

Mutta onnittelut klimpeistä Neilikka XD

Mun pitäisi varmaan varailla akupunktioaikaa tai sitten aikaa hierojalle. Töistä ei meinaa tulla mitään kun päätä särkee koko ajan. Selkä kun on pikkuisen jumissa.... Hih, tai sitten pitäisi viettää miehen kanssa kunnon hierontasessio :) Saisinkohan ylipuhuttua XD

Hiisi, flunssa senkun pahenee. No, ahkera työntekijähän tunnetusti sairastaa vain lomilla... ;)

Joulujoulujoulu! Milloin on joulumessut? Helsingissä siis? Oletteko menossa sinne tai vastaavaan tapahtumaan? Tai joillekin joulumarkkinoille?

Neilikalle onnittelut tädistä!! Toi Saanan ehdotus kuulostaa hyvälle: hammashoito aloitetaan pe ja sitä jatketaan ma eli tehdään valmiiksi viikonlopun jälkeen. Kyllähän selllaisia voi hyvin olla.

Saana, mä en valitettavasti tiedä vielä missä ja milloin on joulumarkkinoita tai messuja. Olen kyllä jouluhullu, joten jos joku tietää, niin minäkin otan mielelläni tiedon vastaan.

Heh, nyt on otettu taas kaikki oljenkorret käyttöön: varasin just ajan vyöhyketerapiaan. On ollut hoitojen kanssa sen verran pitkä tauko, että kokeillaan taas!

Oijoi tota Angsterin pahoinvointia :/ Paha antaa mitään vinkkejäkään, kun se mikä toimii toisella, ei välttämättä toisella...

Ootko Neilikka huomannut, että menkkakivut ois erilaiset kuin ennen? Mulla ei koske enää alavatsasta niin kuin (muistaakseni) ennen, vaan kipu on siirtynyt ylemmäs. Ja sen lisäksi on sellaisia pieniä kipupisteitä sivuilla.

Yhteistyössä