Jees. Hitaasti etenee. Periaatteessa tk-lääkäri lupasi tehdä lähetteen, vaikka vuosi ei ole täynnä, mutta ennen kuin lähetettä käsitellään, pitää olla seuraavat testit tehtynä ja niistä tulokset: klamydia, (papa ilmeisesti, en ole varma kun mulla on tehty just), kilpirauhasarvot (ei väliä mihin aikaan kierrosta), spermanäyte, ja prolaktiini ja ssh. Eli spermanäyte täällä edessä, ja prolaktiini ja ssh. Heti niiden tulosten jälkeen lähete pääsee jonoon. (kiitos Rosa tuhannesti kun tähdensit että se oikeasti kantsii viedä itse) Ei muuten mitään ongelmaa, mutta prolaktiini ja ssh otetaan alkukierrosta verikokeena, ja jos mun menkat nyt ei ala, niin sitten vaan odotetaan. No teroilla ne kait sais tuleen, mutta lääkäri suositteli odottaan noin kp 60 ennen kuin otan teroja. Pitää tosissaan toivoa että alkaisivat ennen sitä.
Sit kysyin, että voisinko alkaa syödä teroja säännöllisesti, ja se sano että tuskin siitä on mitään apua kun on pco. En nyt silti ole ihan varma että kirjoittiko se reseptin. Selviää huomenna kun haen spermanäytekamat. Mutta sama kait se vaikka ei kirjoittaisikaan, kun eihän ne tosiaan pco:hon auta mitään. Summa summarun: lähettäkää se täti tänne ja ryminällä!!!
Mitä olen tähän mennessä oppinut: ei kannattanut olla niin kuuliainen että odotti sen melkein vuoden. Olisipa aloitettu tutkiminen vähän aiemmin, niin oltaisiin päästy siihen jonoonkin vähän aiemmin. Lähinnä vinkiksi sinne Iipin suuntaan, joka näyttää olevan aloituslistassa mun jälkeen