Huomenta =) Meillä tuli pieni kellojensiirtokämmäys
Olen aina ihmetellyt että miten joku voi seota niin helpossa asiassa, mutta niin siinä vain kävi että meillä herättiin tänään tuntia liian myöhään - siis tuplasiirtymä! Me käytetään herätyskellona miehen kännykkää, ja se oli eilen vaihtanut siihen ajan manuaalisesti. Luultavasti kännykkä oli tehnyt siirron myös automaattisesti, eli yhteensä kaksi tuntia taakse päin. No, olipa ainakin hauska aamu, ja vieläkin hymyilyttää ;-)
Yöllä valvoin pari tuntia ja surin taas vauva-asioita, ja jotenkin hermostuttaa se soitto hoitojonoihin. Mitä jos siellä on tosiaan ihan älyttömät jonot? Soittoaika on vasta yhdeltä, joten minun kärsivällisyydelläni tuskainen aamupäivä tiedossa. No, ajattelin kyllä, että jos jonot ovat pitkät (vedoten kärsivällisyysasteeseeni tämä tarkoittaa että jos on yli viikon
) ajattelin soittaa terveyskeskuslääkärille ja anoa jotain aukiolotutkimuslähetettä ja simppatestiä sitä kautta, Rosan vinkkiin perustuen. Kun ollaan näin lähellä ilmaisia hoitoja, niin ei huvittaisi maksaa omasta pussista.
Eniten mua tällä hetkellä v****:aa se, että menkkoja ei näy eikä kuulu. Olisi helpompi hyväksyä, että tärppi ei vain olisi käynyt, mutta tämä tarkoittaa, että munasolua ei tosiaankaan ole irronnut ja kierto on sekaisin. Nyt aion luopua luomuajattelusta ja ruveta vetämään hormoneita naamaan. Estrogeeniannoksia varmaan aika heti, ja teroja sit ensi kierrosta. Mullahan on yhden kierron terot odottamassa, ja varmaan saisin lisää ihan terkkakeskuksesta.
Ei tämä miehellekään ole helppoa. Ensinnäkin, me riidellään aiheesta aika usein. Menee aina samalla kaavalla: minä rupean poraamaan että en enää jaksa, ja miksi maailma on epäreilu ja miksi meillä ei ole koskaan missään asiassa hyvä tuuri ja sitten mies yrittää lohduttaa että kyllä meilläkin vielä onnistuu eikä tämä ole meidän vika ja on ollut hyvä tuuri kun on löydetty toisemme ja minä jatkan kaksi kertaa kovemmalla äänellä että jollain on jotain meitä vastaan ja en enää aio jaksaa, ja sitten lopulta mieskin hermostuu. Lisäksi selitti taas tämän negatestin jälkeen, että hänelläkin aina toivo herää, jos esim jaksan syödä vain kaksi perunaa jos tavallisesti syön kolme ja muista yhtä älyttömistä jutuista. Ei ole helppoa ei.
Minnille ovispeukut! Toivottavasti sun sisällä tapahtuu nyt jotain tosi jännää.