B
Ballerina
Vieras
Pikainen huomenta!
Voi Angsteri, olen pahoillani lääkärin käytöksestä! Ja vielä yksityisellä puolella!
Tuollaista itsekin pelkään, että uskaltaako sitä rakenneultrassa edes kysyä sukupuolta. Onneksi mies on hyvä suustaan ja osaa antaa takaisin samalla mitalla. Minä varmaan vain nieleskelisin kyyneleitä. Päivänselvää, että terveys on se ensisijainen asia!
Minäkin tunnen potkuja jo päivittäin!
Eilen ensimmäistä kertaa jopa töissä kaiken kiireen keskellä. Iltaisin vauva on vilkkaampi, mistäköhän tuokin johtuu? Neuvolakirjasta luin, että vauva nukkuu yleensä äidin ollessa liikkeellä ja pysähtyessä herää. Kurjaa vain, että mies joutuu vielä odottamaan potkujen tuntumista jonkin aikaa.
Kohta pääsen minäkin jo tilailemaan äitiyspakkausta! Tuon vuoden 2007 pakkauksen otan mielelläni.
Miten te olette jaksaneet kuntoilla? Minä käyn salilla ja pumpissa, ja kävelyillä. Jaksaminen viikoittain vaihtelee paljonkin, mutta täytyy yrittää tsempata tässä vaiheessa. Kohta maha on jo valtava ja meno entistä hitaampaa.
Mukavaa päivää!
B. rv 19+5
Voi Angsteri, olen pahoillani lääkärin käytöksestä! Ja vielä yksityisellä puolella!
Minäkin tunnen potkuja jo päivittäin!
Kohta pääsen minäkin jo tilailemaan äitiyspakkausta! Tuon vuoden 2007 pakkauksen otan mielelläni.
Miten te olette jaksaneet kuntoilla? Minä käyn salilla ja pumpissa, ja kävelyillä. Jaksaminen viikoittain vaihtelee paljonkin, mutta täytyy yrittää tsempata tässä vaiheessa. Kohta maha on jo valtava ja meno entistä hitaampaa.
Mukavaa päivää!
B. rv 19+5