Hei ei ei saa sillä lailla ajatella mun "purkaustani", että mua ääriryhmän kyselyt tympisi

Ettekä te mitään tinkaa. Päinvastoin ootte ihania!

Ne puhelut taas on sellasia, no, siis soitetaan vaikka ei oo ihan mitään asiaa ja sitten ei keksitä ees puhumista.
Kiva aina kuulla, että neuvolassa kaikki hyvin Neilikalla. Kaksosraskaus on niin eri juttu jotenki, että sitä seuraa täällä korvat höröllä. Mutta siis unohtui kommentoida, että 7 viikon tauko ollut sulla??? Pikkasen hämärää. Itsellä oli enimmillään viis viikkoa sillon joskus ja se tuntu iäisyydeltä. Vaikka terkka ajatteliskin, että ei niillä ns. rutiinikäynneillä tuossa vaiheessa ole niin merkitystä, kun ollaan "turvallisilla viikoilla" (niin turvallisilla kun raskaudessa ny voi olla) niin pitäs kyllä ottaa huomioon sen odottajan korvienvälikin. Aika harva pysyy tyynenä noin pitkään ilman mitään varmisteluja, tai siis kyllä väkisinkin alkaa miettiä että onko kaikki nyt hyvin. Tai en tiiä jos joku pysyykin, en minä ainakaan

Mut oliko sulla Neilis kuitenkin se rakenneultra tässä välissä?
Mies sekotti pakkaa taas ja nyt tää syntyykin sen mielestä sunnuntaina. Kysyin mitä sille perjantaille tapahtui niin tokas, että niin ku hän kato luuli ensin, mutta sitte hokaskin että sunnuntaina iltapäivällä menee lapsivedet ja sitten se syntyy

Noita arvauksia on kohta niin monta, että pakolla joku osuu oikeaan. Mutta mää en kyllä usko sunnuntaita! Niinkerta.
Musta tuntuu, että toistan itseäni joka päivä jankkaamalla samoja asioita, mutta nyt vois taas lähteä tuonne ulos kun siellä on niin kertakaikkisen nätti keli. Maakin on saanut jotain valkoista päälleen jossain vaiheessa yötä. Eilisestä kaatosateesta ei tietoakaan vaan arska paistaa.
Brogis 39+0 (Onnea meille Neiliksen kaa uusista viikoista!! Ja Neilikselle myös jo mahan pinnalle tuntuvista liikkeistä, kyllä ne niitä on

)