Ajatuksista asiaan 11/08

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mi-iu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai niin, monien mielipiteistä sain varmistusta että muutkin tykkäävät jos pyydetään kummiksi ennen syntymää. Ja luulen että meillä nämä joita aiotaan pyytää tulevat yllättymään aika paljon, joten hyvä että saavat toipumisaikaa =)
Meitä muuten pyydettiin jälkimmäisen kummilapsen tapauksessa puhelimessa, eikä sekään yhtään pöllöä ollut.

Loistavaa Neilis, että kaikki oli hyvin, huh!! Ja tosi upeaa, että saatte sekä tytön, että pojan kertaheitolla!! Onnittelut!!

Täällä vähän olo helpottaa. Nyt täytyy mennä siivoamaan, kun Nukkeli nukkuu.

Hei ei ei saa sillä lailla ajatella mun "purkaustani", että mua ääriryhmän kyselyt tympisi :) Ettekä te mitään tinkaa. Päinvastoin ootte ihania! :D Ne puhelut taas on sellasia, no, siis soitetaan vaikka ei oo ihan mitään asiaa ja sitten ei keksitä ees puhumista.

Kiva aina kuulla, että neuvolassa kaikki hyvin Neilikalla. Kaksosraskaus on niin eri juttu jotenki, että sitä seuraa täällä korvat höröllä. Mutta siis unohtui kommentoida, että 7 viikon tauko ollut sulla??? Pikkasen hämärää. Itsellä oli enimmillään viis viikkoa sillon joskus ja se tuntu iäisyydeltä. Vaikka terkka ajatteliskin, että ei niillä ns. rutiinikäynneillä tuossa vaiheessa ole niin merkitystä, kun ollaan "turvallisilla viikoilla" (niin turvallisilla kun raskaudessa ny voi olla) niin pitäs kyllä ottaa huomioon sen odottajan korvienvälikin. Aika harva pysyy tyynenä noin pitkään ilman mitään varmisteluja, tai siis kyllä väkisinkin alkaa miettiä että onko kaikki nyt hyvin. Tai en tiiä jos joku pysyykin, en minä ainakaan :) Mut oliko sulla Neilis kuitenkin se rakenneultra tässä välissä?

Mies sekotti pakkaa taas ja nyt tää syntyykin sen mielestä sunnuntaina. Kysyin mitä sille perjantaille tapahtui niin tokas, että niin ku hän kato luuli ensin, mutta sitte hokaskin että sunnuntaina iltapäivällä menee lapsivedet ja sitten se syntyy ;) Noita arvauksia on kohta niin monta, että pakolla joku osuu oikeaan. Mutta mää en kyllä usko sunnuntaita! Niinkerta.

Musta tuntuu, että toistan itseäni joka päivä jankkaamalla samoja asioita, mutta nyt vois taas lähteä tuonne ulos kun siellä on niin kertakaikkisen nätti keli. Maakin on saanut jotain valkoista päälleen jossain vaiheessa yötä. Eilisestä kaatosateesta ei tietoakaan vaan arska paistaa.

Brogis 39+0 (Onnea meille Neiliksen kaa uusista viikoista!! Ja Neilikselle myös jo mahan pinnalle tuntuvista liikkeistä, kyllä ne niitä on :D)

Täälläpä ollut taas hiljainen päivä... Joo, kyllä mulla Brogis oli tossa neuvoloiden välissä se rakenneultra, ilman sitä ei tosiaan olisi kestänyt, mutta jotenkin koen että olisi ollut kiva käydä tiheämmin ihan oman mielenrauhan vuoksi... Mutta nyt tästä alkaakin olemaan useammin, ja muutenkin varmempi mieli.

Olikohan mulla asiaa... Lähden ostamaan pikkujouluja varten stay-up sukkia. Kokeilin viime viikonloppuna äitiyssukkahousuja ja ensinnäkään en ymmärtänyt kummin päin ne olisi kuulunut pukea, ja molemmin päin tuntuivat epämukavilta. Stay upit voisivat olla hot vaihtoehto. Ai niin, se piti vielä raportoida että sf-mitta oli nyt yksösten viikolla 29.
Huomiseen!

Neilis, hyvä että kaikki oli hyvin =) ja Brogikselle onnittelut vikasta viikosta (täytyy nyt uskoa sun miestä että kohta alkaa tapahtua ;)

ja sitten kaivattu anoppi-juttu..kävivät siis tänään ensi vierailulla..samaa vanhaa perusmeininkiä, vähän synnytysjuttuja siitä miten hänellä meni niin ikävästi jne mutta sitten itse huippu...neiti heräsi ja lähdettiin miehen kanssa yläkertaan vaihtamaan vaippaa ja minä imettämään. Mies vaihtoi vaippaa ja minä istuin pissalla kun anoppi säntää kylppäriin..tosi kiva siinä käsisuihkutella juuri pöntöllä ja anoppi vaan tuli sisään ja jäi sinne! olisi nyt luullut tajuavan lähteä..kiva siinä sitten nousta ja kuivata ja yrittää olla räjähtämättä..siis kyllä jossain menee raja, sairaala on asia erikseen jos siellä hoitsut auttaa vessassa jne mutta että anoppi tulee eikä lähde niin kertoo jo jotain sen tilannetajusta. (ja joo, onhan tuo luonnollista käydä pissillä ja suihkutella tikkejä jne mutta silti!!!)

että näin täällä meillä..kyllä vierailut vaan on aika rasittavia vielä ja sen vuoksi niitä nyt vältellääkin. miehellä olis ensi viikolla joku koulutus, saa nähdä onko mun kunto niin hyvä että voi mennä.

Onpa kyllä hiljaista, mä ajattelin että täällä on taas puoli metriä tekstiä :)

Sade voi ei.. Mä en nyt taas tiiä mitä sanosin tuohon. Siis joo, sun anopin mielestä varmaan oli tosi luonnollinen tilanne, mutta mä oisin kyllä henk.koht kans hyppiny seinille. Eikä sitä varmaan ees häkellyksissään saa sanottua että nyt ulos täältä! Tuntuu että tuolle "anoppi-ikäluokalle" on tosi normaalia kaikki tuollanen, siis että hypitään alusvaatteisillaan toisten nenän edessä ja suunnilleen yhtäaikaa mennään vessaanki, mutta tota tota.. Ei kaikkien mielestä kuitenkaan :) Jotenki alentavaa? Hohhoijaa, no ens kerralla sitten ovi takalukkoon. Mä en esim. halua sitten keskustella anoppini kanssa synnytyksestäkään sanallakaan. Sille on kaikki kans jotenki luonnottoman luonnollista. Ja taas mä olen "ylpeä", kun en ala sille selittään mitään, mutta en vaan halua. Tai jos se ois minusta lähtöisin niin sitte voisinki ehkä jotain sanoa, mutta tiiän miten se tinkaa kaikki oikeen yksityiskohtasesti niin ahdistaa jo valmiiksi. Brr..

Löysikö Neilikka stay uppeja? :) Ne on paljon kivempi ku sukkikset, oon samaa mieltä. Ja onpahan itellä ainakin vähän hottiksempi olo vaikka maha onkin pömpöllään :) Miksihän muuten kaikki mother line housuosat kasvaa selästäki samaa tahtia ku mahasta? En mä kyllä osaa kuvitella että millaset ne sitten pitäs olla, mutta enivei..

Huomenta folks! Tulukeepa linijoille. Hyvä itse täällä roikkua, kun ei vielä ole kädet täynnä vauvaa ;)

Onnittelut Nuudelin ensimmäiselle hampaalle :) Etkös epäillytkin Angstis, että kiukkuilu voisi johtua tulevista hampaista? Hampaiden tulohan voi muuten myös nostaa vähän kuumetta, olisko Nukilla liittynyt siihen? Joka tapauksessa joka päivä jotain uutta, on se niin mainiota seurata varmasti. Toisena päivänä opitaan pyörähtämään ja toisena jo tulee hampaita.

Viime yönä supisteli taas koko ajan ja vauva veti noin tunnin verran sellasta rundia, että mua pelotti että joko se kääntyy pää ylöspäin tuolla mahassa tai sitten se syntyy. Ei tehnyt sitten kumpaakaan. Supistukset oli siis kivuttomia edelleen, ts. menkkamaista jomotusta, mutta ei todellakaan sellasia joilla synnytettäisiin. Ennakoiko kellään synnytystä sellanen ihmeellinen "sähköiskumainen" pistely/viiltely tuonne alapäähän? Sellastakin tapahtui kerran. Ja se jopa tuntuikin. Sitten se loppu kyllä yhtä nopeaa kuin alkoikin. Oisin kyllä jo aika kypsä synnyttään.

Brogan 39+1 (huomasin tuossa kun "onnittelin" itseäni uusista viikoista, että kohta kai pitää ottaa osaa ennemmin..)

Huomenta!
Ollaan me kans aika jengi, kun Brogiksenkin pitää vaan itseään onnitella =) Kuulosti niin hauskalta sun vika lause... Mutta hengessä ollaan mukana!
Onnea Nukin hampaasta!!! Vaikuttaakos se jotenkin rintaruokintaan?
Mä tulin juuri uimasta. Oon käynyt nyt kerran viikossa, mutta ajattelin että voisi lisätä pariin kertaan viikossa, kun uinti tuntuu paljon tehokkaammalta kuin kävely. Eilenkin köpöttelin lenkin, ja mieli olisi tehnyt mennä lujempaa, mutta lantion takaosan kivut estivät. Tosin kyllä uimisessakin on tahti hiljentynyt, mutta tuntuu edelleen hyvältä.

Tänään oli ihana yllätys kun yöllä oli satanut lunta, ja maisema oli kuin satukirjasta! Sanoin miehelle, että tällaisina päivinä pitäisi olla kaikilla vapaapäivä ja mahdollisuus nauttia ulkoilusta. Eli te kaikki muut: ihastelkaa ja nauttikaa!!! Mä huomasin myös, että mulla ei ole yksiäkään korottomia talvikenkiä, joissa olisi inastakaan vartta. Ne millä tähän asti olen kulkenut korkokenkien jouduttua telakalle, eivät todellakaan ole talvimonot. Tänä aamuna tein hätäratkaisun ja lähdin talvilenkkareilla. Lienee aika lähteä kenkäkaupoille…

No niin, todistettavasti te kaikki olette nauttimassa ulkona lumisesta maisemasta ja saatte pirteyttä päivään! Hyvä hyvä! On tää niin väärin että jotkut jököttää toimistossa. Mulla on niin kiva olo ja vauvat potkii että on ihan sääli käyttää näin hyvä mieli työntekoon.

Osanotto Saden anopin takia, on kyllä omituista tunkea samaan vessaan.. Mulla anoppi hönkäsi tänä aamuna kylään ennen yhdeksää. Tosi kiva kun oltiin vasta vähän aikaisemmin noustu sängystä, aamuhuudot kesken, Irkku puurolla ja mulla vaan alusvaatteet päällä. Siis minkä ihmeen takia se ei mene kaaliin, että jos kylään ollaan tulossa niin ilmoitetaan etukäteen? Oikein hävettää kuinka tyly olin sille, mut oikeasti oon sille oikein ystävällisesti sanonut että haluan et ilmoittaa kun on tulossa. Irkun synnyttyäkin ramppasi täällä joka aamu niin silloin piti se sille sanoa. Oon sellainen ihminen, että tosiaankinn hiippailen kotonani pelkissä alushousuissa ja tukka takussa, jos en odota vieraita. Vaikka kuinka tykkään jostain ihmisestä, niin en silti halua sen tulevan etukäteen ilmoittamatta.

Broganilla ne päivät vaan vähenee! Eeti syntyi 39+1.. Huomenna aloitetaan koko kööri puhaltelemaan sulle supistuksia.

Huomenna on hammaslääkäri ja oon sitä varten pumppaillu maitoa silleen, että Eeti tyhjentää toisen ja samaan aikaan pumppaan toisesta rinnasta. Vuorokauden ajasta riippuen irtoaa 70-90 milliä. Nyt on sit muutama satsi pakkasessa, että toivottavasti pärjäävät täällä sen ajan.

Onnittelut Nukin ensimmäisestä hampaasta! Tuo minuakin kiinnostaa, että kuinka imetys sen jälkeen sujuu?

Voi Neilistä, jaksuja sinne toimistoon. Oli tosiaan ihana keli! :)

Irkulle onnea ensiaskeleista! JB:llä ei varmaankaan aika pitkäksi käy...

Ja Nukkis sai hampaan! Wau! Vinkulla ikenet kutisee edelleen, mutta mitään ei vielä näy.

Mi-iu kyseli kiljumisesta. Vinkku kiljahtelee välillä, mutta tällä hetkellä lempijuttuja on maiskuttelu ja kurluttelu. On huvittavaa seurata, kun toinen on niin ollakseen keskittyessään maiskuttelemaan. Tuo huohottaminen on uudehko juttu, sitä Vinkku tekee innoissaan.

Iso hali erityisesti Broganille!

Irkku oli onneksi sellainen harkitsevainen liikkeelle lähtijä, että se harjoitteli huolellisesti pari viime kuukautta ja nyt kun viimein lähti oikeasti kävelemään niin ei enää kaatuile, vaan köpittää vakaasti. Konttaamalla pääsisi puolet lujempaa, mut se on niin innostunut kävelemisestä ettei halua kontata, joten ei niin nopeasti enää ehdikään pahantekoon.

Ihana lukea, että mitä kaikkea uutta teidän vauvat oppii. Ja on niin kiva ajatella, että kohta se meidän Eetikin tekee samaa.

Nuki oli niin niin suloinen! Niinkuin Vinkku ja Miiun vauvelikin! Minkä ikäisenä te muuten aloitte pitämään vauvoja lattialla? Eeti ei kyllä vielä viihdykään, eikä sitä oikein Irkun takia sinne uskalla laittaakaan, mut mietin vaan että minkä ikäisenä ne vauvelit siellä alkaa viihtyä.

Näköjään kaikki on olleet ulkona :) Minä mukaanlukien. Kävin siellä äpkl:lla, povaavat keskikokoista vauvaa, ei edes lähelle neljää kiloa. Olen lähinnä äimänä :) Mutta hyvä niin päin. (Termi povaaminen kuulostaa tosi ammattimaiselta, eikö?? Katsoi kuukivillä juu..) Mitäs vielä, edelleen sormelle auki ja kanava lyhentynyt kahteen senttiin. Epäkypsää mutta kuitenkin jotain tapahtunut. Supistuspasaatia tänne siis!

Sori omanapaisuus tällä kertaa ja Baltsulle halivaihtari! :)

Lumista päivää naiset -ihanaa nyt on jo ihan joulufiilikset :) :) :) !!
Voi Bro sun kanssasi! Onnittelut uusista viikoista myös multa! Ja nyt et halua kuulla, mutta mä näin unta, että sulla meni synnytys vähän viikoille 40+, mutta joka tapauksessa tulevalla viikolla neiti syntyi (juu, tytön saitte unessani), joten hyvä juttu mielestäni!
Mulla ainakin vihloi kuvailemallasi tavalla ennen synnytystä, joten lupaavalta näyttää! Kiva, että vauvelisi on keskikokoinen! Varmaan vähän helpotti fiiliksiäkin?!?

Kiitos hammas-onnitteluista ;)! Kränäsyyttä taas havaittavissa. Kai ne hampaat tai niiden tuleminen sitten vaivaa... Neilis, mä en ainakaan ole kuullut, että hampaat vaikuttaisi rintaruokintaan. Kunhan Nuki ei vaan ala terottelemaan hampaitaan mun tisseihin....

Kurjaa toi anoppienne käyttäytyminen! JB, mä olen täysin samanlainen kuin sinä ja siitä todistuksena on käytöstä poistettu ovikello (heh) eli meille ei kannata tulla ilmoittamatta.
JB, muistaakseni Nuki oli heti syntymästään lattialla leikkimatolla.

Remonttia jatkamaan -Nuudeli on hoidossa.

Ihanaa että Brogikselle ei olekaan tulossa mitään monsteria :) ja mullahan oli noita viiltokipuja koko päivän ja sitten illalla alkoi supparit..siis aiemmin oli aina välillä mutta loppua kohden pahenivat..ei sulla enää kauaa mene!

Anopista vielä..on soitellut syntymästä lähtien joka helkkarin päivä ja nyt mulla meni hermot. Sanoin miehelle että joko sanoo että ei soita tai ei ainakaan vastaa noihin soittoihin..pitäisi taas sen verran tajuta että antaa vähän omaakin rauhaa vaikka olisikin kuinka innoissaan itse.

Täällä on nyt yöt menneet hyvin, parilla syötöllä. Ollaan päädytty tahtiin syöttö, vaipan vaihto, syöttö ja päivällä seurustellaan ennen nukahtamista ja yöllä sitten vaan nukutaan. Aloittaa pinnasängyssään mutta tuon ekan syötön jälkeen ei enää nukahda sinne joten on sitten nukkunut mun vieressä. Jahka tästä paranen niin saa kyllä siirtyä täysin pinnikseen mutta nyt kun en voi vielä kanniskella juurikaan enkä istua niin tuo on helpointa. odotan kyllä jo niin innolla ensi viikkoa josko silloin jo voisi istua ja pitää kunnolla sylissäkin neitiä.

Gallup, oletteko mahdtuneet synnytyksen jälkeen vanhoihin housuihin heti, myöhemmin vai ei ollenkaan? kun mulla lantio vielä niin leveä että ei housut mahdu =( painoa jäljellä enää 7kg, eli reilu 7kg jo lähtenyt. ja rinnanpäätkin alkavat hiljalleen tottua vaikka välillä vielä onkin arkuutta.

Toivottavasti Angstiksella oli tuottoisa remppapäivä ja tosiaan nukille hammasonnittelut!

Varokaa ja ohittakoon ken haluaa:
Huoh, miehen kanssa paha paha riita. Hyvä ettei ero tullut. Meillä on nyt ollut todella kiirettä ja vietiin Nuki hoitoon pariksi tunniksi jotta saadaan siivottua. Laattamies sanoi, että hänellä menee tunti ja on sitten valmis, me mentii sillä välin käymään kaupassa. No kun tultiin niin tuli ongelmia remontin kanssa ja jouduttiin soittamaan appi-ukko hätiin. Hän sit tarkasti tilanteen ja kaikki oli ok. Laattamies (joka on hänen tuttunsa) teki lähtöä niin eikö appi, joka on oli meillä kymmenisen minuuttia sano, että keittäkäähän kahvit. Mulla kiehahti ihan yli. Oltiin vasta käyty kaupassa eikä mitään oltu tehty ja sitten vielä mun vanhemmat oli tulossa KUTSUTTUNA katsomaan remonttia ja kahville niihin aikoihin. Mä sit sain puolittaisen raivarin, joka kohdistui mieheeni, jota varmaan alitajuisesti syyllistin siitä, ettei hän sanonut tai tajunnut sanoa (?), että juodaanko huomenna kahvit, kun meille on tulossa vieraita. Mä sitten estottomasti kiroilin ja pärräsin muutenkin ja vihjailin, että pitää siivota, kun vieraat tulee kohta ja lisäksi tein kahvinkeitosta vaikeaa (kuuluvasti): en löytänyt heti suodatinpapereita, ym. No, mies sit otti itseensä ja meillä oli pahin riita pitkään aikaan. Vieläkin muristaan toisillemme ja peruimme (luultavasti) huomisen ostosreissun ja kaiken huippu oli ettei mies suostunut antamaan mulle lähtöpusua, kun meni töihin tai kysyi "että vai kaiken tän jälkeen" - enhän mä siihen kinuamaan jäänyt... mä olen helposti tulistuvaa sorttia, mutta lepyn nopeasti (miksi vihoitella, jos ei kerran aio erota -mä koitan aina jatkaa normisti mahd.pian, vaikka riidan syy olisi miehessä). Plääh, tällaista täällä...nyt hävettää julkinen tunteenpurkaukseni.

Sade toi kuulostaa mun anopilta, tosin pari-kolme vuotta taaksepäin täytyy mennä, jos haluaa muistella sitä milloin soittelut oli pahimmillaan. Nyt tilanne on rauhoittunut ja aika mukavasti saadaan olla oman perheenkesken, tosin napanuoran katkaisu oli kivulias ja kesti muutamia vuosia...muistan joskus itkeneeni, että taasko se anoppi pyytää syömään (varje dag...)...
Rain,mä en vieläkään mahdu kaikkiin housuihin- esim. tiukimpiin farkkuihin.

Angstis, mulla ihan pulssi kiihtyi kun samastuin suhun äskösessä viestissä. Tai siis paremminkin sympatiseeraan sua. Olisin suuttunut ihan samalla tavalla. Ja onhan sen miehen tehtävä sanoa (asiasta kuin asiasta) omille vanhemmilleen, ja tietenkin pitää aina vaimonsa puolta. Appiukkos on kyllä aika äijä kun tuolla tavalla käskee kahveja keittelemään eikä ymmärrä vihjailuja. Samoin siis Sadelle sympatiahalaus! Mitä sun mies sanoo tollasesta? Ei ole normaalia tunkea vessaan kun toinen on asioilla, ihan vaikka olisi oma äiti! Mutta tosiaan, mun mielestä oman miehen pitäisi pitää joku roti omille vanhemmilleen.

Huh. Mutta asiaan. Tulin vaan Brokikselle toivottamaan tsemppiä synnytykseen! Jos aiot pitäytyä aikataulussa siis. Hyvin se menee!!! (Ja ellei mene, niin hyvällä todennäköisyydellä selviätte kuitenkin hengissä kumpikin; sinä ja ihana uusi pieni ihminen!)

Angstis, toivottavasti saatte riidan selvitettyä pian. Mutta muista, hani, että sulla on täysi oikeus olla edelleen loukkaantunut koska mies oli niin pöhkö ettei pussannut sua lähtiessään. Mä lähetän täältä ison suukon, Nuudelille myös!

Meillä on ollut aika hurjat pari päivää. Mummoni kuoli. Vanha oli tietysti, mutta niin hyvässä kunnossa että tuli kaikille yllätyksenä. Se oli uskomaton härdelli, setäni shokissa, mäkin menin mummolaan kun en tajunnut mikä tilanne oli, ambulanssi oli jo käynyt mutta koska mummo oli jo kuollut, täytyi odottaa poliiseja, joilla ei tietenkään ollut kiire koska vanha ihminen "vain" kuollut kotiinsa (Poliisi siis tulee aina jos ihminen kuolee kotiinsa), poliisit oli kuitenkin herrasmiehiä ja empatiakykyisiä, sitten täytyi odottaa ikuisuus ruumisautoa, mummoa ei saanut siirtää vaan se oli surullisessa asennossa koko ajan... ja ne oli ihan mulkkuja ne hautaustoimiston tyypit (olen varma että se yksi ihme friikki flirttaili mulle!!!?!), kamala ilta. Eilen sitten varmistui että hautajaiset on meidän nimenantojuhlia edeltävänä päivänä. Ajattelin tietenkin siirtää meidän juhlia, koska haluan että ne ovat mahdollisimman iloiset juhlat eivätkä hautajaisten jatkot, plus että sukuni ei varmasti ole juhlatuulella. Mutta puhuin äitini kanssa, joka oli jutellut sisaruksiensa kanssa, ja hän sanoi nätisti että ne sopivat nimen omaan peräkkäisiin päiviin. Että elämä loppuu ja että elämä jatkuu. Olemme huolissamme tästä sedästäni, ja tällainen iloinen juhla tekee varmasti hyvää meille kaikille. Eli huomenna ostamaan miehelle uutta mustaa paitaa hautajaisiin, tilaamaan kakkua meidän juhliin jne.

Hyvää yötä ihanaiset! Bro´, huomenna on hyvä päivä synnyttää!

Edelliseen... SIitä olen onnellinen, että kävimme tytön kanssa mummolassa kolme kertaa ja kamerakin oli mukana. Nyt meillä on ihania kuvia tytöstä mummon kanssa, sekä kuvia missä on neljän sukupolven naiset. Ja täytyy olla onnellinen, että mummo sai kuolla omaan kotiinsa eikä joutunut sellaiseen sairaalarumbaan ja laitoksiin kitumaan, kuin niin moni muu vanhus nykyään.

Jatkanpa sitten kun tyttö seurustelee isukin kanssa eikä nukkumattia näy.

Tänään oli neuvola. Painoa oli tullut hyvin, nyt 4,2 kg ja pituus... nyt en muista... 54 cm? Hymyilee ja seuraa katseella, on jäntevä ja tietenkin täydellinen pakkaus. Nyt hankitaan rotavirusrokoteresepti (kyllä; se on yhdyssana!) ja se laitetaan ensi kerralla.

On maailman ihaninta kun tyttö jokeltelee, paljon hänellä olisi asiaa. Ajatella, että ihan hetki ja hän näyttää mulle keskisormea ja on ottamassa ties mitä nenälävistyksiä.

Voi Rosa, lämmin osanotto koko perheelle. Aivan ihanaa että ehditte vierailla mummon luona vauvan kanssa ja saada kuviakin muistoksi. Tällaisissa tilanteissa juuri korostuu elämän jatkuminen ja sukupolvien vaihtuminen, minustakin hautajaiset ja nimiäiset voivat olla peräkkäisinä päivinä, ja ihan varmasti tunnelma on molemmissa oikeanlainen. Eikä sitä paitsi nimiäisten siirtäminen viikolla vie teidän surua ja ikävää pois, ja yhtä lailla teidän tulisi muisteltua mummoa myöhemminkin järjestettävissä nimiäisissä. Ja niin sen kuuluukin olla. Lämmin halaus.

Mitäpä muuta täällä olikaan. Joo, unohdin eilen kauhistella tota Sateen anoppia. Unbelievable! Toivottavasti Angsterin perheessä on taas rauha maassa =)

Meillä on tänään illalla töiden pikkujoulut, ja ihan hassua miten entinen bileaktiivi tässä pohtii että kuinkakohan kauan sitä jaksaa… No pitää yrittää tsempata ihan tosissaan, kun eipä sitä enää usein tule lähdettyä.

Hei kuulkaas, muistatteko vielä aikaa kun teillä maha kasvoi ja ihoa kutitti kamalasti? Mulla on jo jonkin aikaa kutittanut yhtä paljon selkäpuolelta. Heh heh, joutuuko se iho sielläkin venymään että mahaan riittää?

Mukavaa perjantaipäivää kaikille, muistakaapa että lintujen ruokinnan aloittaminen olisi nyt ajankohtaista. Mun piti eilen avata tinttibaari, mutta harmikseni unohdin.

Heps jee, yksi asia piti kysäistä. Oletteko tilanneet jotain vauva/lapsi/perhelehteä, kun kotona ollessa olisi varmasti kiva että joku lehti tulisi? Mistä lehdestä olette tykänneet? Olen ostanut kirppareilta ja saanut tutuilta Vauva-lehteä, mutta siinä pyörii koko ajan samat jutut, enkä tiedä kyllästyykö siihen äkkiä. Toisaalta tällä hetkellä se vielä tuntuu ajankohtaisimmalta, ja eikös sen kohderyhmänä ole alle vuoden ikäiset vauvaperheet. Harmi vaan että tarjouksessa joka me saatiin oli ihan määlyt tilaajalahjavaihtoehdot. En oikein ole onnistunut muodostamaan mielipidettä oisko Kaksplus parempi. Tai sit en tilaa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Neilikka..:
Heps jee, yksi asia piti kysäistä. Oletteko tilanneet jotain vauva/lapsi/perhelehteä, kun kotona ollessa olisi varmasti kiva että joku lehti tulisi? Mistä lehdestä olette tykänneet? Olen ostanut kirppareilta ja saanut tutuilta Vauva-lehteä, mutta siinä pyörii koko ajan samat jutut, enkä tiedä kyllästyykö siihen äkkiä. Toisaalta tällä hetkellä se vielä tuntuu ajankohtaisimmalta, ja eikös sen kohderyhmänä ole alle vuoden ikäiset vauvaperheet. Harmi vaan että tarjouksessa joka me saatiin oli ihan määlyt tilaajalahjavaihtoehdot. En oikein ole onnistunut muodostamaan mielipidettä oisko Kaksplus parempi. Tai sit en tilaa mitään.

Satuin eksymään näille sivuille ja vaikka olenkin tuntematon niin haluan onnitella sinua Neilikka tulevista kaksosista. Itselläni on kahdet kaksoset, tytöt täyttävät helmikuussa 18 ja pojat ovat reilu 15. Päivääkään en olisi vaihtanut pois, vaikka välillä ehkä raskasta olikin. Onnea vielä kerran!

Yhteistyössä