Ajatuksista asiaan 11/08

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mi-iu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Brogikselle onnittelut 4-alkaville viikoille pääsystä =) toivotaan että ei nyt enää kauaa kestäisi..

ja Rosis ihanainen, kiitos lääkevinkistä (tai siis siitä että söit pitkään ja paljon jos siltä tuntui..). Mulla niin kova morkkis siitä että kun tuli luomuna maailmaan niin sitten raukka joutuu olemaan ihan lääkehuuruissa koko ajan kun vedän särkylääkettä :( mutta niin kai se täytyy. Nytkin lääkkeen otosta taas jo aikaa ja mulla ihan hirveä masis päällä =( haluisin tehdä niin paljon kaikkea vauvan kanssa ja sen sijaan vaan olen jatkuva syöttökone ja ihan masiksessa..mutta kaipa tämä tästä.

Ja sori taas kun en ehdi kommentoimaan..veikkaisin että taas syöttämään vaikka äsken juuri lopetettiin.

Aamulla käytiin neuvolassa, painoa tullut hienosti lisää, nyt 3380g eli syntymäpainoon tullut kahdessa viikossa 300g lisää. mutta nyt pitää mennä syöttämään..ei oo enää kivaa kohta..onneksi on lansinoh...

Neilis, meillä ehkästään kortongilla jos silläkään... niillä menty tähän asti.. tai ei menty.. :D helppo jättää sit pois ku kakkosta yritetään... (ai jättää mikä pois?!) joo, ei se maailman loppu olis vaikka mahikset nytkin siihen olis, mutta jos nyt tovin kestäisi että ehtii kunnolla nauttimaan näistä kahdenkeskisistä hetkistä nykyisen pienokaisen kanssa <3

Musta toi kuulostaa niin uskomattomalta että jotain oikeesti panettaa hirveesti raskauden aikana?!?! :o Meillä vaan väheni, alussa sit ku jakso sen päänsäryn jne jälkeen niin jaksettiin kyl jonkun aikaa mut varmaa joskus viikon 25 jälkee ei ehkä kertaakaan.. :D ku ei kiinnostanu niin minkäs teet... mut sit synnytyksen jälkee halut palas siihen normaalitasoon että teki mieli aika useinkin.. :) ja miestäkin tais helpottaa ku halut palas normaaliin... nyt on enää se ajanpuute ja jaksaminen sit mietinnän alla :)

Vähäsen väsyttäis ku koskaan ei osaa mennä ajoissa nukkumaan, aina menee ainakin puoleenyöhön ja sit kasilta ylös niin pikkasen tuntuu silmissä.. :) mut se onkin vaan oma vika kun ei mee ajoissa nukkuu..

JBllä oli ihan törkeen hyviä kuvia facebookissa!! :D se oli paras se missä irkku näytti röllipeikolta :D tai mulle tuli mieleen rölli.. :) ihana!

Ainiin, mulla oli kans pieni pelko ennen synnytystä että onkohan kaikki hyvin (siis ihan varmaan saman verran mietin mitä yleensä odottajat, eli en panikoinut mutta mietin jonkun verran) ja sit ku selvis lääkärintarkastukses (siis ku laps oli jo pari päivää vanha) et kaikki ei oo hyvin... siis siinä vaihees ku lääkäri lähti hakemaa toista lääkäriä niin mulle tuli ajatus et "mä arvasin et kaikki ei voi olla täysin hyvin, ei mulle voi siunaantua tervettä vauvaa vaikka mitä tekisin.."
Mutta onneks oli vaan pieni juttu vikana siinä sydämessä mikä siis itekseen suurella todennäkösyydellä paranee... ihme on jos ei parane! mut toi ajatus... et koko raskauden ajan nauttii siitä vauvasta ja sen odottamisesta ja ei anna pelon vallata mieltä ja sit toteaa kuitenki että arvasin... äh!
Mutta tyytyväinen oon siihen etten liikaa oo miettiny sitä "mitä voi mennä vikaan" puolta, vaan enemmän keskittyny niihin hyviin asioihin, mitä lähempänä la, ja normit sydänäänet kuulunu jne...
vaikkakin loppuajasta kun mentiin jo yliajalla niin jouduttiin sairaalaa kuuntelee sydänääniä ja tsekkailee ultralla onko kaikki hyvin... tila kävi pienelle ahtaaks mikä sit vähä vaikutti välillä sydänääniin mutta hätää ei kuitenkaan ollut..

Ja nyt en muista mitä mun piti tolla tekstilläni kertoa.. äh! :) varmaan jotain tsempityksiä neilikselle ja just sitä positiivisuutta että mitä pidemmillä viikoilla sitä paremmat oltavat jne. :)

nyt syömään... ruoka on valmis!

Mi-iu

Mi-iu

aivan ihania kaikkien facebook kuvat =)

mä olen taas jo menossa nukkumaan, jotenkin toi jatkuva imettäminen syö mehut kun en ole vielä tottunut syömään riittävästi itse lisää.

Seksistä..mulla alkaisi olla taas halut takaisin ja ärsyttää niiiin sikana kun ei vielä voi rakastella..mutta se nyt on kuivan raskauden jälkeen positiivista että halut on palanneet, nyt vaan sitä kärsivällisyyttä ;)

kauniita unia!

t. omanapainen sade :/

Nyt on myssy ja pari pientä bodyäkin vielä hankittuna ja ne koneessa pyörimässä. :) Otin pienimmän fleecehatun, joka kaupasta löytyi. Maksoi 7e eli ei tule katastrofia, vaikka kasvaa pian ulos sieltä. Mulla onkin kaikki laatikot täynnä noita alulakkeja ja pipoja ynnämuita mitä sinne alle voi laittaa, on kertynyt kun on saatu tutuilta vaatteita. Kyllä nyt pitäis tareta kun laittaa toppapuvun hupun päähän, vaikka mentäis pohjoiseenkin :)

Sadelle jaksuhali! Pian oot jo oma itsesi ja se imetyskin alkaa rytmittyä. (Kertokaa tää sitten mullekin kun tuskailen..) Positiivisen pian sunkin halut on alkaneet palautua. Ajatteles, että teiänkin vauva on jo kaksi viikkoa :) Joko ristiäispäivä on lyöty lukkoon?

Tuosta seksistä. Mun toiveet asian suhteen on pysyneet suht normaaleina, ehkä vähän vähemmän kiinnostaa kuin ennen raskautta. Ei sitä toki tunne itseään mitenkään vetäväksi tms. ja maha on tiellä ja paikat kuivana ynnä muuta. Mutta periaatteessa vois ihan hyvin ja pari kertaa oon koettanut alotetta vääntää. Mutta tosiaan tuo mies on lyönyt ittensä lukkoon. Ei mulla nyt muuta pakkomiellettä asian suhteen ole, kuin että se vois vauhdittaa tätä synnytyksen käynnistystä. Ja valistumaton arvaukseni on, että miehen mielestä ois jopa epämiellyttävämpiäkin tapoja vauhdittaa asiaa. Luulo ei ole tiedon väärti sanois entinen ala-asteen opettajani..

Miiu puhu noista ajatuksista mitä käy läpi ennen vauvan syntymää. Se on jännä miten ne tulee kausittain. Vedin ne puolipaniikit sen synnytyskivun ja kaiken mikä siinä voi mennä pieleen suhteen muuan viikko sitten. Nyt on taas suht normaali olo. Että kyllähän sitä miettii, mutta ne ajatukset on ihan hallinnassa. Ja sitten tuo että mitä jos vauva ei olekaan terve. Sitten se ei oo ja se on meidän rakas lapsi sellaisena. Meidän tekele. Kai ne on niitä vanhemmuuteen kypsyttäviä ajatuksia sitten. Ja ihan tervettä mun mielestä miettiä tuommosia niin kauan kun ne ei ala valtaamaan ajatuksia liikaa ja asiasta ei ala stressaamaan. Ja kaikki niitä -toivottavasti- jonkin verran miettii.

Mullapa ois tuolla pannari lämpöisenä pellillä odottelemassa syöjiä :) Kuka ottaa palasen?

Määää otan pannaria, kiitos!!! Nam.

Sadeliini, imetyksestä. Mä olen lukenut siitä ja oppinut nyt kokemuksen kautta sen, että kannattaa ehdottomasti syöttää yhtä rintaa pitkään, koska se takamaito on sitä rasvaista maitoa joka pitää kylläisenä. Etumaidossa on kaikki vitamiinit ja ravinteet, mutta se on laihaa litkua verrattuna siihen takamaitoon josta vatsa tulee täyteen. Meillä päivisin tyttö ottaa vähän väliä huikat (2-10 minuuttia) kummasta rinnasta vaan ja jatkaa seurustelua, mutta ennen päivä- ja etenkin yöunia syötän tunninkin. Tyttö nukahtelee siihen ja herättelen jatkamaan saman rinnan syömistä, näin nukkuu paljon pitempään.

Brogis, jos synnytät tän kuun puolella saat jo ens kuussa lapsilisän...

Huomenta kaikille ripsivärisilmille (ja jos nyt muillekin!)
Toi on tosiaan jännä miten eka lapsilisä tulee vasta tosi myöhään jos sattuu syntymään alkukuukaudesta. Ja toinen oleellinen säästövinkki on mennä sairaalaan vasta puolen yön jälkeen, seuraavan vuorokauden puolella, jos niihin aikoihin on menossa. Vai onko se sittenkin niin että siinä tilanteessa maksaa ihan mielellään vaikka 15 minuutin takia koko vuorokauden sairaalamaksun jos vaan saa kivunlievitystä ;-D

Hyvä että Brogiksen vauveli sai hyvän myssyn. Nyt kun meillä eloonjäämisraja(mahdollisuudet) alkaa lähestyä, tajuttiin että varmaan pitäisi oikeasti ruveta miettimään niitä hankintoja, eikä vaan taivastella. Kun keskosriski kuitenkin on isohko, ja vaikka eivät tulisikaan ajoissa, niin on epäselvää missä kunnossa olisin lopuksi kulkemaan ostoksilla. Me varmaan joulun jälkeen laitetaan hösseliksi, vaikka ei silloin tietysti tartte vielä vaatteita pestä tai laittaa mitään esille, mutta kunhan saataisiin kotiin odottamaan. Vähän pelottavaakin ajatella miten tämä rupeaa konkretisoitumaan pikkuhiljaa. Onhan meillä nytkin muutamia vaatteita, mutta oon jotenkin tulkinnut itsekseni että ne on enemmän ihastelua ja hypistelyä varten, mutta ilmeisesti niille olisi tulossa käyttöäkin. Hui! Ja voimistuneet potkut jotka tuntuu jo ulkopuolelle, saa myös välillä hassun reaktion mussa aikaiseksi. Jotenkin kauhistun että siellä tosiaan on jotain elävää joka möyrii.

Mitenkäs Angsterin yö meni? Vai saitko nytkään siirrettyä patjaa?

Ihanaa kun tässä puolen päivän aikoihin saa aina jännittää putkahtaako se Brogan vielä linjoille vai ei!
Mutta koittakaas muutkin putkahdella, täällä on vähän yksinäistä...

Onpa kyllä hiljasta. Ja täältähän hän putkahtaa.

Kannattaa Neilis tehdä niitä hankintoja. Mä ajattelin sillain, että niitä kyllä ehtii tekemään myöhemminkin ja vielä vauvan synnyttyäkin (niinku ehtiikin, kuten eilenkin havaittiin ;) Mutta siis niitä isompia juttuja ja vaatteitakin ynnä muita kannattaa hankkia ja pestäkin ja laittaa valmiiksi. Mulle meinas tulla jossain vaiheessa nyt tässä sellainen olo, ettei ois millään enää jaksanut niitä laittaa. Että jos tosiaan jättää paljon sitten loppuvaiheeseen niin voi väsähtää. Vaikka munkin oloni on ollut loistava ja tuntuu että jaksan mitä vaan niin silti. Käytiin ostamassa itkuhälytin viikonloppuna ja ei ois vaan jaksanut kierrellä niissä kaupoissa taivastelemassa hintoja. Ja palata sitten ensimmäiseen osoitteeseen.. Ai niin, korvakuumemittari pitäs napata kauppareissulla apteekista vielä mukaan. Sitä tarttee ihan varmasti jossain vaiheessa ja meillä on sellanen kulahtanut vanha elohopeamittari mistä ei kunnolla edes näe sitä lämpöä.

Ai niin tuo lapsilisäkin. On se kyllä hassua miten pitkälle se menee sitten. Mä oon jo luopunut toivosta, että tää syntyis marraskuussa. Eilisen saldo neljä jokojoko-puhelua. Ei paha lasketuksi päiväksi.. Anteeksi viisi, meinasin unohtaa yhden. Pitäskö laittaa vastaajaan ilmoitusviesti ja puhelin kiinni niin ne kuulis sen eikä tarttis toistaa itseään :D Kivahan se on, että ihmiset muistaa. Pitää ajatella niin päin.

Piti siitä isyysvapaasta sanomani vielä kun Rosa kyseli, että mies pitää muutaman päivän nyt tässä vaiheessa sitten heti kun me tullaan laitokselta kotiin. Katotaan sitten, että mikä viikonpäivä se on ja miten kannattaa. Sillä on töissä sellanen tilanne, että ihan suosiolla olkoon siellä ja hyvä kun muutaman päivän ottaa vapaaksi. Joo oma lapsi vs. työt, tiedän, mutta kyllä tässä vähän sitä rahapuoltakin haluaa ajatella. Se pitää sitten kevätpuolella ne isyyslomansa. Asioilla on puolensa ja puolensa, toisaalta ajattelen että se alkuaika menee varmaan jollain hormoonihuurujen ylikierroksilla muutenkin ja sitten keväämmällä voi väsyttää enemmän ja on hyvä että isukki on koko ajan kotona. Pitää vain huolen siitä ettei se jää/koe jäävänsä mitenkään ulkopuolelle tässä alussakaan.

Niin tosiaan, kun rupeaa ajattelemaan, niin ei ne potkupuvut kaapissa muutamassa kuukaudessa likastu ja mene tunkkaiseksi... Hyvä kun mainitsit. Niin että meidän aikataulu taitaa olla aloittaa kaikenlainen hankinta ja puuhastelu joulutouhujen jälkeen.

Hienoa Broooo, että nyt on kaikki hankinnat tehty ja vielä hienompaa on, että pelot on lieventyneet. Mullahan meni kanssa juuri noin. Voih, pannaria -taidankin tehdä tänä viikonloppua! Tackar och pokkar vinkistä!

Neilis osuit oikeaan. Patja jäi siirtämättä...
Kannattaa juu alkaa tekemään hankintoja. Oikeesti, jotain kuitenkin unohtuu tai jää viime tippaan. Kysy vaikka Brogikseltamme ;)!

Heh, kohta huomaan että meiltä puuttuu vaunut tai pinnasänky.. ;) Piti oikeen kelata onko meillä kaikki mitä pitää. Paitti niitä tissijuttuja, nännikumit tai rintapumppu, niitä en hankikaan kun en tiiä tartteeko. Mies saa sitten mennä punastellen ostamaan. Harmi kun se ei nolostele mitään.

Mä haluan sen Rosan eilisen virkeän olon ittelleni! Täällä taas on tassuteltu pitkin kämppää niinku zombi. Okei, meikit on naamassa (iik), mutta jotenki vetämätön olo.

Osta Angsteri sitä ihanaa Vanilla cremeä sen pannarin kans. Tulee niin hyvää.

tultiin juuri ekalta vaunulenkiltä, oli ihanaa ja vaunut ihan mahtavat =)!

viime yö sitten olikin..en tiedä oliko vatsavaivoja vai mitä kun heräsi puoli 3 ja valvoi melkein klo6..ei hirveästi huutanut (paitsi jos yritti syöttää), oli vaan hereillä ja jos mies laski sylistään niin alkoi huulet mennä mutruun. mietin olisiko voinut olla Jekovitistä, joka tosin annettiin jo aamulla niin vaikuttaisiko vasta noin myöhään?? toivottavasti ensi yö sujuu jo paremmin.

Rosis, kiitti vinkistä, olen yrittänyt nyt pitää rinnalla enkä päästä kiemurtelemaan pois ja tuntuu että toimii paremmin. kunhan vielä pääsen istumasyöttöön niin helpottuu asiat huomattavasti (noin niinkuin yleensä, jos haluaa käydä jossain julkisilla paikoilla joissa ei ole sänkyä mun imetystä varten jne ;)

me huomattiin että olisi pitänyt olla enemmän pieniä kietaisubodeja ja potkuhousuja. Oli hirveästi 50cm bodeja mutta en todellakaan jaksa/halua tunkea niitä pään yli, nuo kietasut on niin paljon toimivampia. Ja sukat lähtee meidän neidiltä heti jaloista, siksi nuo potkuhousut hyvät. Mutta onneksi jossain vaiheessa kasvaa niin 56cm meillä on jo enemmän vaatteita.

mutta nyt pitää mennä syömään..

hyvä että Brogis löysi myssyn ja muuta ja tosiaan onhan sulla vielä hyvin aikaa synnyttää tämän kuun puolella :) Ristiäiset olisi jo lyöty lukkoon mutta meidän vihkipapille ei taida käydä mikään aika ennen joulua niin täytyy nyt miettiä että meneekö sitten joulun jälkeen vai otetaanko joku muu pappi.

niin ja Brogis, mä suosittelen rintapumppua kyllä yli kaiken!! välillä jos tissi ei kelpaa niin kun käy pumppaamassa syö pullosta ihan tyytyväisenä eikä muista raivota :)

Noista rintapumpuista muuten, onko teillä kaikilla sellaset kalliit sähköset vai onko jollain kokemusta käsikäyttösestä.. Niissä on aika iso hintaero.

Mua alkaa turhauttaa pikkuhiljaa, että ei tää synny ikinä. :S Ja se kun vielä voi mennä kaks viikkoa. Pitäs saada muuta ajateltavaa. Heti kun on tämmönen tuijotan-tapetteja-kotona-päivä niin alkaa tympiin. Huomiselle siis jotain actionia, kiitos.

Hyvää yötä!

Nopea moikkaus. Tulin nopsaan kurkkaamaan miten meidän Bro voi, mutta siellähän hän tuijottelee tapetteja. Jatka samaan malliin! Mulla Aventin käsikäyttöinen, johon olen tyytyväinen ja Angstiksen puolesta vastaan että hänellä tais olla Ainun (?)käsikäyttöinen ja tyytyväinen pumppaaja hänkin.

Meidän tyttö huusi vatsavaivoja naama punaisena koko illan. Mietin että voikohan johtua kun vedin eilen illalla levyn suklaata, kun ei ole moneen iltaan vatsavaivoja ollut. Kahvi ei tyttöä haittaa, tottui varmasti raskausaikana niin että viimestään 3-vuotiaana juo itsekin kahvia.

Huoh, meillä jännitetään Bangkokissa olevia sukulaisia joista ei ole kuulunut mitään, heidän pitäis lentää viikonloppuna Suomeen. Ja veli Mumbaissa! Mutta hänestä saatiin viesti että ok ja on jo kiireen vilkkaa poistumassa sieltä, mutta takas Mumbaihin pitäs mennä ens viikolla jos haluis kotiin. Miksei ihmisille riitä old school Tenuriffat ja Las Palmasit??

Gott natt tytöt!

Ja toi viestin viimeinen kysymys oli retorinen, ihan vaan ulkopuolisille tiedoksi:)

Brogu, mä otan nyt yhteydyn suhun ja lähetän supistuksia (Tunnetko miten vauva laskeutuu?)

Huomenta. Kyllästytän teitä olemalla edelleen paikalla ;) Itse asiassa Rosa viime yönä maha tuntui jotenkin erityisen painavalta, jatka samaa rataa supparilähetysten kanssa! Kamalaa kyllä nuo tapahtumat Bangkokissa ja Mumbaissa. Toivottavasti sukulaiset sieltä pääsevät pian kotiin.

Ok, marketissa oli jonkin firman pumput (oisko just Ainu), käsikäyttönen ja sähkönen siinä sievästi vierekkäin. Uskallan siis tarttua siihen halvempaan, mikäli tarve vaatii.

Pitänee lähteä haukkaamaan taas raitista ilmaa ja kokeilemaan, josko tuolla pysyisi pystyssä. Lumet on alkaneet sulaa ja näyttää vähän ankealta. Pitäskö ottaa vaunut mukaan toimittamaan rollaattorin virkaa??

Voi sun rollaattorijuttuja :-D
Mitäs actionia meinaat kehitellä tälle päivälle, että et pitkästy? Onko koti jo koristeltu adventtia varten? Mä meinaan tänään mennä hakemaan muutaman valkoisen joulukukan, ja huomen illalla laitetaan joitain koristeita (ei niitä kaikista jouluisimpia tonttuja), mutta jotain siis millä aloitellaan tunnelmaan virittäytymistä. Sit lauantai-iltana mennään kirkkoon yhteen konserttiin.

Voi kamala tosiaan taas maailman tapahtumia. Mä oon ollut yhdessä konferenssissa siellä Taj Mahal-hotellissa. Toivottavasti tilanne rauhoittuisi mahdollisimman pian.

Onkos Rosalla nyt hautajais- ja nimiäisviikonloppu tulossa?

Mä eilen mietin kauheasti että olikohan mulla supistuksia. Jotenkin sellainen kiristys tuntui vaan alamahassa, ja eikös supistusten pitäisi tuntua koko kohdun alueella? Yhtenä selityksenä keksin että onkohan mun housut liian tiukat ja painaa sitä alamahaa niin että se tulee kipeäksi. Tänään kokeilen auttaako yksinkertaisesti se että pidän hametta.

Ne supparit voi vissiin tuntua vähä missä vaan. Mutta periaatteessa vissiin joo sillain, että koko kohtu sitte vetää kovaksi. Se on kyllä totta, että kiristävät vaatteet voi saada samantapasia tuntemuksia aikaan. Muistan, että Sade valitteli joskus ettei voi pitää niitä äitiyshousuja ollenkaan kun ne painaa.

Taidan käydä siellä kävelyllä (lenkkeily ois liian voimakas termi tässä kohtaa ;)) ja sitten voisi leipoa pipareita (valmiista taikinasta.. vau). Sitten kun mies kotiutuu niin vois käydä kaupoilla katteleen jotain. Ostin jo sellaisen valopyramidin tuomaan jonkin näköistä joulutunnelmaa, mutta muutoin on kyllä vielä vaiheessa. Tärkeintä, että oon päässyt jopa ylös sängystä tälle päivää :D Ja jos pääsee postilaatikkoa pidemmälle niin se on jo saavutus.

Vieläkö Neilikka tuntuu, että jaksat hyvin olla töissä vai joko mieli (ja vatsa ja selkä) vetäisi äitiyslomalle?

Wihii, jotain sentään tapahtuu. Ja älkää vielä innostuko. Mutta taas on niitä menkkatuntemuksia ja nyt tuo maha on ihan oikeasti muuttanut muotoaan, se pömpöttää alempana ja edessä päin enemmän. Jee, Rosan lähetykset siis toimi. Baby has landed.. (englannin kielikurssi osa II 1/2).

Broganille supistus- ja vedenmenotoivotuksia! Jospa se siitä lähtee käyntiin. Nyt vaan jotain fyysistä hommaa vielä päälle, niin eiköhän se vaavi lähde tulemaan.

Mulla on kohta hammaslääkäri, huiiii.

Multa löytyy Ainun käsi- ja sähköpumput, sekä Aventin käsipumppu. Käsipumpuista tuo Aventin on parempi kuin Ainun (mun mielipide vaan). Mut sähköpumppu on vielä kätevämpi ja sillä pumppailen nyt pelkästään. Tänä aamuna lähti ennätys: 170 ml yhdestä rinnasta. Ammuu.

Neilikalta olisi kiva jossain välissä nähdä masukuvaa, että minkälaisissa mitoissa jo menet.

vau Brogis!! siitä se lähtee, menkkatuntemuksista!!! Jee!! :D
Toivotaan nyt et vauhdittuis sillä tavalla että tänään pääsisit jo tositoimiin... koska valvotun yön jälkeen inhottaa kärvistellä ku väsyttäiskin.. Suppareita suppareita!!

Mä oon ollu jotenki tosi väsyny (onko ihme ku puolenyön jälkee nukkuu ja pomppii vielä yöllä ja aamul 8lta ylös ja päivän aikana tekee vaikka ja mitä) ja mieskään ei oo ollu iltasin seurana... tulee ehkä joskus 5n jälkee kotii ja on kiukkunen ja syö ja tekee työjuttujaan eikä multa kysele edes kuulumisia.. nyt tää viikko menny siinä oikeestaa kokonaa että mulle tulee paha mieli ku sillä ei oo aikaa jne ja sit ku piikittelen sitä tarpeeks niin se suuttuu ja hermostuu... äh!
no eilisillan jälkeen sit oli aamul kirjottanu kirjeen mulle pöydälle, pyys anteeks ettei oo ollu aikaa jne.. se oli kyl kivasti tehty :) varsinki ku ennen oli aina kiva kirjotella aamuviestejä jos tietää et toinen herää myöhempää tai tulee aikasemmin kotiin :)

Mut nyt pikkuiita nukkumaan :)

Mi-iu

Yhteistyössä