saanhan taas valittaa ja purkaa kaiken tänne?! ...kiitti.. (ainakin oletan että lupa myönnetty, jos ei niin hypätkää kyseinen osio yli

)
elikkäs... ärsyttää ja ketuttaa ihan suunnattomasti... ei mies, vaan anoppi..

oli käynyt "ennustajalla" tms semmosella henkilöllä ja kysellyt kaikenmaailman jutut.. no ei siinä mitään, sille oli sit sanottu että joku lähisuvusta saa vauvan ja kuinka ollakaan niin soitti heti miehelle ja kysy saako onnitella vauvasta... mies sitte siihen että ei, mitennii... ja tää anoppi selitti sit juurtajaksain koko jutut miehelle... ja sen jälkeen siskollesa ja varmaan vanhemmillensa ja lapsillensa... elikkä nyt kun tää ärsy sisko tietää ton kyseisen jutun, niin menee laukomaan sitte yhteisille kavereille kuinka ihan varmasti me just odotetaa vauvaa jne jne...
käytii miehen tädillä jolle anoppi oli kaiken juorunnu niin se ekana kysy et oonks mä raskaana, vastasin vaan että en.. sit se kysy oonko varma ja alko selittää sitä ennustusjuttua...
vittu että ärsytti! Meiltä viedään suoraan ilo kertoa ite koko raskaudesta, enkä täs vaiheessa halua sitä kailottaa ku en oo kuullu sydänääniä enkä nähny ultrassa vielä mitään.. tällä hetkellä fiilikset on semmoset että kerron sille yhdelle kaverille (joka siis yhteinene tän ärsy-siskon kanssa) sekä omalle puolelle sukua ja sit annan vaan "olla"... sit ku kyselee niin voin kertoa että "joo, meille tulee vauva.. ei jaksettu ilmotella ku ilo siitä ilmottamisesta on jo viety.." ärsyttää niin sikana! vaikka kuin uskoo ennustajaa jne niin tollaset asiat pidetään omana tietonaan jos ei oo lupaa kysytty mahdollisilta asianomasilta.. must toi on niin törkeetä kailottaa pitkin kyliä kaikkien asiat!!

näinköhän anoppi viel soittaa mun äidille ja kysyy siltä varmuuden josko se tietäis.. se viel puuttuis, siinä vaiheessa anoppi kyllä kuulis kunniansa aivan varmasti.
että semmosta..
nyt voin keskittyä vähä piristävimpiin juttuihin.. ihania taustailijoita täällä!
Hienoa että Enni on taas kotosalla <3 inhoja noi virustartunnat...niihin ku ei mikään lääke auta :/
väsyttäis..tänään pikkis heräs seiskalta eikä kukaan sen jälkee enää nukkunu...
sitä vaivaa viel korvat (Vast loppu korvatulehduskuuri) ja nukkumaanmeno ja nukkuminenkin on hankaloitunut...
sade, mä en käsitä miten miehet on niin ajattelemattomia?!? mä oon miehelle monta kertaa sanonu että ilmota, kerro tai ehdota tai vinkkaa edes jotenkin jostain tempauksesta mitä on keksiny jos suunnitelmat muuttuu tai tulee yllärisuunnitelmia... sillä säästyis monilta riidoilta ku tietäis edes jotain... epätietosuus on maailman ärsyttävintä (+voiko tähän lisätä sukulaisten ajattelemattomuuden) ja siitä tulee olo et toinen ei kunnioita yhtään tai ajattelee että itse on "ihan sama" sille..siis miehelle..
joo, ehkä tää selitys taas riittää... jos tästä kukaan mitään selvää sais..
ainiin,mun oli pakko kertoa toi jb:n tukkajuttu miehelle, että mä keksin että leikkaisin sitten ku oikein vituttais niin otsatukan (en tarkoita millään pahalla ,musta ne on kivoja mut mies ei oikein lämpeä) ja se sano et tulee kyl sit yöllä kynimää sen ihan lyhyeks..

ja sekös mua nauratti, ei siitä otsiksesta leikkaamalla eroon pääse

hyvä mies!
nyt euroviiiiiiiiisut..
mi-iu