S
sadee
Vieras
Rosis, ehdottomasti saat jutella täällä ihan kaikesta!! ja etköhän säkin kuitenkin höpötä myös hampaista ym Puppejutuista kun eihän Puppe onneksi mihinkään katoa
Ja mun pitikin kysyä tuosta miten nukuttaminen sujui mutta tosi upeeta että noin helpolla. Mä nyt tyhmänä kysyn että missä asennossa tuossa rintarepussa pidätte? (köhöm..taidan olla tyhmempi mitä itsekään tiedän, siis ei kai rintarepussa saa moneen asentoon..mmietin nyt kantoliinaa kun siinähän voi maata tai olla pystyssä tai ihan miten vaan.
Mä toimin mielelläni varaemäntänä ja ihan muutenkin olis kiva saadat teidät tännekin, en vaan tiedä kuinka moni tulis, tai no Angstis ja Amilda ainakin pääsisivät yhtä nopeasti tännekin mutta muille olisi vähän mutkan takana..mutta tänne olette ainakin aina tervetulleita!
Mä toimin mielelläni varaemäntänä ja ihan muutenkin olis kiva saadat teidät tännekin, en vaan tiedä kuinka moni tulis, tai no Angstis ja Amilda ainakin pääsisivät yhtä nopeasti tännekin mutta muille olisi vähän mutkan takana..mutta tänne olette ainakin aina tervetulleita!