Voi vitsit mulla on ikävä teitä, mutta ajankäytöllisesti netissä roikkuminen on pakko priorisoida aika alas... Yritän tulla tapaamiseen, ja roudata lapsosetkin ainakin näytille. Onko teidän miehetkin siis tulossa? Meillä iskäliini tietää kyllä meidän palstapoppoosta, mutta en ole edes kertonut millä foorumilla me ollaan. Eli mun pitäis varmaan vähän alustaa teistä, jos saisin sen mukaan.
Meillä menee pääosin hyvin, mutta onhan tässä aikaslailla työtä. No, kuuluu tietty asiaan, mutta esim yösyöttöön menee 1,5 tuntia (A:n imetys, T:lle pullosta, sitten vielä lypsy). Ja tämä siis kahdesti. Sit aina välillä koko pakka menee ihan sekaisin, kuten nyt alkuviikosta kun T teki syömälakon ja oltiin taas kaksi päivää sairaalassa. Silloin kun kaikki on hyvin, tämä on ihanaa elämää, mutta poikkeustilanteet on aika raskaita. Laskin esim että toissapäivänä syötin vuorokauden aikana T:tä vastaavan ajan, mitä olisin viettänyt töissä... Milli minuutissa. Hoi mies, sillä ei kasva!!! Nyt näyttää taas vähän valoisammalta, ja sain viime yönä nukuttua hyvin. Arvatkaa vaan onko T iltavirkku, ja A aamulla ihan täpinöissään, mutta sammuu viimeistään kasilta... (Olkoot muuten T täällä T edelleen, A ja A olisi vähän vaikea erottaa toisistaan!)
Hassua miten Sade silloin oli kauhean haikeana kun täysimetys oli loppumassa. Meillä nyt 29 päivää aikaa kiinteiden aloitukseen, ja mä todella lasken öitä siihen. Uskon että imettäminen on sit mukavampaa, kun se on lämmin läheisyyden hetki, eikä mun täyspäivätyö. Jospa ruokatauotkin pitenisi jonkin verran.
Mä meen nyt kaivaan kaapista 56-vaatteita, A on siirtymässä niihin!!!
Ihanaa äitienpäivää kaikille!