Mä en enää tajua itteäni... oon nyt monena yönä väsyneenä menny nukkumaa ja pyöriny n.klo kahteen asti... toissayönä en sitten kuuden jälkeen enää saanu unenpäästä kiinni ja viime yönä viiden jälkeen valvoin varmaan johonkin seiskaan ja sit torkahdin.. viideltä kun huomaan että aha, on valosaa, niin turha yrittää ja yrittää unta ja kaikenmaailman asiat alkaa pyöriä päässä... meil on siis pimennysverhot makkaris, mut se että tiedän et on valosaa, on sama melkein ku pitäis valoja päällä ja silmiä kiinni... No, onneks ei hirveästi väsytä.. voisin verrata tät kuuhulluuteen, mut täysikuuta ei mun mielest ainakaa toissayönä ollu..

no se siitä..
Pupelle kovasti jaksuja! toivottavasti olo on parempi!
Täällä napero on tehnyt hampaat suht hiljaa... pari viikkoa tais olla levotonta jossain vaiheessa ilman että tiesin mikä on vialla ja toinen vaan vikis ja huuteli vähän väliä.. mut nyt kaikki hyvin, ja ylhäällä on jo kolme hampaanalkua..
Viime yönä kun en nukkunut siitä viidest eteepäin niin minnikin oli kovasti mielessä... tuli niin suuri harmistus senkin puolesta et hyvä etten kyynelehtinyt.. niin kovasti olin hengessä mukana ja toivoin niiiiiiiin paljon että se pieni lahja jaksaisi..
Hmm..mun piti sanoa jotain,mut ajatus katkes.. en tiedä... no eilen tilasin pari testiä kaappiin...tulee ehkä pääsiäiseks.. ei vaan paljoa huvittais testailla..
auto tulee tänäään luultavasti kotiin.. en vaan tiedä millä rahalla meinataan maksaa se..
Kesätöistä soitin eilen, naikkonen sanoi että oon kuulemma ollu haastattelus hyvä ;D ensviikolla varmaa selviää jotain...tuli vähä varmempi olo.. siellä täytyis olla miljoona täydellistä hakijaa jos mun hyvä ei riitä.. ja sitten taas ei harmita kyllä.. mutta kyllä mä sinne pääsen.. semmonen on nyt olo.. vaikka ei pitäis nuolasta ennenku tipahtaa..
mun piti hakea virkoja, mutta en ehtiny ku pitäis tänää olla jo siellä paikanpäällä... mutta tuskin olisin saanutkaan, koska yleensä niillä on tietyt henkilöt ketkä on tehnyt talossa ennenkin sijaisuuksia ja sitten ne virkaistaa ne... mut mietin yhtä toista paikkaa syksyks ja kevääks (ihan tossa naapurissa) jos sinne hakisin... ja sitten jos ne meinaa mut ottaa niin haluan harkinta-aikaa lähdenkö siihen vai oonko mielummin kotona pikkiksen kanssa... vastaushan on et pikkiksen kanssa, mut miten toi kotihoidontuki nettona 200e kuussa riittää mihinkään :/ kun ei oikein täl alalla voi työttömäks ilmottautua ku heti pistää töihin johonki :/ vaikka työttömänä saisin semmosta rahaa että olis hyvä olla kotona... mut sen näkee sitte... ja voishan se olla että mua ei edes sinne haluttais niin ei tarttis edes päättää meneekö töihin vai ei.. mut katotaan.. ristiriitaset tunteet... näin ajatellen ihan ok, mut sit ku miettii pystyisinkö laittaa pikkistä hoitoon jollekin ventovieraalle, niin jaiks! tuttuja tunteita varmasti monelle
Mut nyt...surffaan ja sit jos tekis jotain..
Mi-iu