Ajatuksista asiaan 04/09

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brogan*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiva kuulla että angstiksen matka sujui hyvin =)! täytyypä pistää korvan taakse jos me syksyllä vaikka mentäis käymään kylpylässä tai jotain tosi simppeliä. nyt yritän toisella silmällä vahtia Nöpöä että ei vielä kääntyisi masulleen kun vasta söi..tosin ehti jo äsken kääntyä ja pukluhan sieltä tuli..

ja eilinen ilta oli ihan järkky, siis Nöpö valvoi 6h!! ei ole koskaan valvonut niin pitkään..nukahti lopulta sitten vähän vajaa 12!! ja miehellä tänään eka työpäivä, onneksi alkaa koulutuksella, muuten voisi olla vähän nihkeämpää.

Saana, onnittelut ja eikö ole ihan huimaa seurata kun keksivät jonkun jutun miten äkkiä siitä tulee sujuvaa? =)

mutta pitää näköjään taas mennä

Vein natiaiset taas päiväunille. Kuuluvat nauravan ja juttelevan keskenään.

Meillä mies taitaa olla enemmän hellyyttä vaativa. Tai meillä elämä menee sillälailla, että on hyviä ja huonoja aikoja. Huonoina aikoina seksielämä on kuollutta, hellyyttä ei ole ja tuskin edes puhutaan toisillemme. Hyvät ajat on sitten ihan päinvastaista. Huonoja aikoja on onneksi suhteellisesti vähemmän ja nykyään harvoin ja kestävätkin enää vain parista päivästä viikkoon. Hyvinä aikoina sitten halaillaan ja pussaillaan, katotaan telkkaria lähekkäin ja pidetään hauskaa sängyssä. Mut sekä hyvinä että huonoina aikoina mies on se, joka tulee hellyyttä hakemaan. Huonoina aikoina kyllä itekin sitä kaipaan, mutta riitojen takia en halua toista lähestyä. Todella epäkypsästi yritän miestä rankaista ottamalla kaiken läheisyyden pois, mutta kärsin siitä varmaan itse enemmän. Meillä hellyys tarkoittaa halailua, pussailua, ohimennen puristelua, suoranaista kähmintää sekä kaikkea noita vihjailulla ja hävyttömillä ehdotuksilla höystettynä. Meidän roolit on jotenkin päinvastaiset kuin "normaalisti". Nukutaan eri huoneissa, koska minä olen niin mukavuudenhaluinen ja haluan nukkua rauhassa, enkä voi sietää jos toinen kihnuttaa kiinni kun en saa sitten unta. Mies tykkää hellyydestä, mut itse lähestyn yleensä vaan taka-ajatuksin. Vihjailen, ehdottelen, ahdistelen ja lopulta vonkaan. Silloin tällöin olen kyllä pelkästään hellyydenkipeä ja menen sitä hakemaan. Mulle kyllä hellyyden määrä on se mittari, josta katon että meneekö meidän suhteella hyvin vai huonosti. Jos hellyyttä ei ole, niin mun mielestä meillä silloin menee todella huonosti. Tai sitten menee oikeasti huonosti ja sen takia ei ole hellyyttä.. Normioloissa hellyyttä siis on mun makuun ihan tarpeeksi. Olipas syväluotaavaa itsekseen jaaritusta.

Eeti tykkää vaan Aventin tuteista. Yksi oli jemmassa syksyltä ja tämän kylän kaupassa oli vaan mamin luonnonkumisia, mistä Eeti ei tykännyt ollenkaan. Eetillä on taas joku vaihe menossa, kun ei viihdy muutamaa minuuttia kauempaa matolla tai sitterissä. Onneksi on Irkku, jonka touhut riittää viihdyttämään. Nyt molemmat kuuluu nukahtaneen, kun on jo tovin ollut ihan hiljaista. Eeti ei enää nukukaan puolta tuntia tai tuntia kauempaa päikkäreitä. Taidan kokeilla että toimisiko tutin laittaminen, kuten toimii pikkumiiulla. Jatkaisikohan se sit vielä vähän unia.

Mahtavaa, että Angsterin reissu meni hyvin ja että Nukillakin meni hoidossa hyvin!

Saanalle ja poitsulle onnittelut kääntymisestä! Todella hieno saavutus!

Unigallup: meillä on label-label, hienoja pehmorättejä, nalle puh- sekä ihana virtahepo- uninallet...mut ainoat mitkä unikaveriksi kelpaa, ovat harsorätit ja vielä ne kaikkein kuluneimmat ja pinttyneimmät. Jos rättejä on pitkin poikin lattiaa, niin Irkku käy nuuskimassa ne yksi kerrallaan, että mikä niistä on hipu. Se ihan oikesti tunnistaa hajusta oman rättinsä (hipu). Eetillä on sitten omansa.

Joo, Eeti heräsi jo vartti sitten eli ei nukkunut edes puolta tuntia. yritin juottaa lisää maitoa ja kokeilin että jos vielä jäisi nukkumaan, mut ei. Silmät selällään vaan sirrittää. Onkohan tämäkin joku vaihe, vai eikö tämä tosiaankaan aio ikinä nukkua tämän pidempiä pätkiä päivisin.

JB, meilläkin Aventin tutit käytössä ja Nöpö on alusta asti syönyt tuttia, että ehkä noissa tuteissa on sitten eroja?!? ja ihan huippu toi Irkun hipu..miten se voi sen tunnistaa???

Meilläkin taas univaikeuksia, nukkui yöllä sen 9h (yleensä 10-11h) ja nyt on nukkunut vasta 2h, ei jostain syystä taas lenkillä halunnut nukkua kuin 45minsaa :/ nyt sitten simahti heti kun laitoin sänkyyn, toivottavasti nukkuisi yli 45minsaa tai tulee illasta känkkis (tai sitten yöunet taas myöhästyy).

Hassua kun kaveri valitti aikoinaan että heillä vauva ei nuku päivisin juuri ollenkaan kun vaan yöt. ja itse ihmetteli että eikös ole hyvä noin että yönsä nukkuu että mitäs sitä nyt päivällä tarvii. ja nyt huomaa että oman itsensä kannalta se jos Nöpö ei juuri päivällä nuku niin on tosi rankkaa..ja yleensä kun heijastuu siihen lapseenkin jos ei nuku tarpeeksi. mutta näin sitä oppii kun on itsellä lapsi :)

Hyvä että teillä oli ihana matka Anteroinen! Mä en taida jättää Puppea yöksi vielä pitkiin aikoihin, mutta tulevaisuudessa olis kiva sellainen traditio että käytäis miehen kanssa kaksistaan joka syksy matkalla. Meidän hääpäivä kun on syksyllä.

Hassua kuinka samoissa Puppe ja Eeti toimii. Puppekaan ei enää nuku kuin 30-40 minuuttia päivisin kerralla. Jos hyvin menee niin jopa 3 kertaa päivässä, mutta nyt on menty vain kaksilla puolen tunnin päikkäreillä jo pitkään. Yöt on muuttuneet rikkonaiseksi niin että Puppendaali valvoo 02-03 ja toisen tunnin vielä 04-06. Varmaan se on tuo liikkumaan oppiminen mikä sotkee unet. Ja muutenkin vavoilla muuttuu rytmit niin nopeasti, ettei kauheasti kannata tottua mihinkään.

Ihan mahtavia tuo Neiliksen blogi ja ne pienet ihanat tyypit. Nyt mä tajuan miten voi olla vauvakuume, vaikka onkin vauva kainalossa, sitä kun raskaana ihmettelin miten se on mahdollista. Puppe on jo niin iso.

Miuska, ihan tosi, tee se testi!!!

Angstinen, sähän ainakin käytit Yourdaysia Nuudelia tehdessä? Mä kävin äskön kurkkaamassa muistanko salasanan, ja siellähän oli vielä mun edellinen eli plussakierto. Yourdays piti paikkansa! Ovulaatio oli perjantaina, ja kalenteri lupasi tyttöä jos kuksii ma-ke ja poikaa jos to-la. Mehän tehtiin Puppe su-ma aamuyöllä, eli tyttösiittiöt tosiaan on pitkäkestoisia.

Voi kunpa Minnillä natsais. L'hetetään kaikki positiivista energiaa sinne suuntaan.

Angsteri on palannut! Ja sulla siis oli nyt noita työjuttuja. Muistelin, että jossain kohtaa mietit kesän duunikuvioita, nyt ne siis ovat selvillä? En jaksanut tintata Jäärää kommentistaan, sexlife on jäässä. En minäkään jaksa kun toinen ei tee aloitteen häivääkään. Kai ne tottuu siihen naamailuun ettei irtoa ja sitten kun irtoais niin ne ei enää tajua asian päälle. Paitsi Saanan mies. Mutta vau että Nudelius on cool ens kesänä muotivaatteissaan!

Meillä on ollut kyläilypäivä ja ollaan molemmat Pojun kanssa ihan tööt, mutta enhän mä voi mennä nukkumaan ennen palstailuannostani. Poju onneksi zippasi.

Mistä niitä kuvioharsoja saa?

Minnille lämpimiä ajatuksia!!

Voi Jäärää.

Vähän mua kyllä huvittaa kun kaikki täällä me naikkoset kitistään enemmän tai vähemmän puutteessa. Juuri noin se on kuten Brogis sen sanoi, eli ne tottuu kun ei irtoa ja sitten kun irtois niin ei tajua. Kylmää sotaa. Ehkä mä tästä skarppaan ja laitan äijän tajuamaan, en tosin vielä tällä viikolla. Mutta kerjäämään en ala. Tänään pyysin miestä menemään leffaan, jonka se on halunnut nähdä. Sitten tein miehelle valmiiksi lämpimiä voileipiä, pesin pyykit ja siivosin sen vaatekaapin. Ei lainkaan mulle tyypillistä toimintaa ja mies kiittikin esimerkillisestä vaimoilusta. Sain poskisuukkoja ja läpsäisyn pepulle. Voi tätä taantumaa, me ja meidän liitto ollaan suoraan 50-luvulta. Mä menen nyt napittamaan pyjamani kaulaan asti kiinni.

Huomenia haisuliinit!

Ihan ensiksi yhdyn Rosan Yourdays-kalenterin hehkutukseen. Tyttöä se meillekin lupasi sillä nusnus-kerralla, mistä tärppäsi ;). Rosa, kun teillä on aikomukset syksyisin, hääpäivän aikoihin lähteä aina lomalle, niin samoin on meillä näin keväisin. Meidän hääpäivä on huhtikuussa. Pakko muuten vielä mainostaa, että ostettiin Nukille Chelsean "futispuku" ensi kesäksi :).

Bro, kesä ei ole vielä selvä töiden osalta, mutta nyt ennen sitä teen niille projektitöitä ja lisäksi teen yrittäjänä näitä omia hommiani...jos muistat....en viitsi täällä mainita. Hyvä, kun pystyy kotoa tekemään. Mites sun duunit? Mua ei harmita enää yhtään, jos en kesällä pääsekään töihin. Näin se mieli muuttuu. Mä siis hain tähän yhteen työpaikkaan, mutta heillä on ollut yt-neuvottelut ja irtisanomisia, joten ihme jos pääsen. Olisi ihana olla Nukin ja miehen kanssa kotona ja tehdä vain näitä ns. omia töitä pienellä taskurahalla.

Baltsu, miten teillä on yöt menneet? Onko Vinkku nukkunut paremmin ja miten imetys? Meillä yöt nukutaan nyt heräämättä -kiitos tän ulkomaan reissun. Imetys väheni, niin väheni yöheräämisetkin.

Minnille aivan älyttömästi plussaonnea!!

Mä muistelen että yourdays ois luvannut meille poikaa, mutta pitääpä käydä tarkistamassa.

ja voi elämän kevät..täällä herättiin tänään klo6! tosin menikin eilen nukkumaan jo kasilta..mutta nyt on siis vedetty jo kahdet päikkärit! ja tänään pitäis kehittää jotain uutta näihin hiuksiin, parin tunnin päästä pitäisi jo keksiä. ajattelin jos vähän lyhentäisin ja leikkaisin kerroksittain, tuntuu että kaipaisi jotain piristystä!

ja mies kertoi eilen ilouutisia uudesta työstään, työaika 8-16 mutta siellä pitää olla van 9-15 eli pääsee kotiin jo aiemmin ja voi sitten kotona tehdä ns. paperihommat, tostahan me Nöpön kanssa tykätään kovasti =)!

Nukille onnea kokonaisista öistä, mäkin kaipaisin ehkä välillä ihan kunnon yöunet! varsinkin nyt kun Nöpö on ruvennut olemaan tosi liikkuvainen unissaan, tai siis säätää koko ajan jotain niin mä en enää nuku juurikaan. pitäisi varmaan siirtää se pinnikseen..jaiks!

meilläkin kohta hääpäivä tulossa mutta ei taideta minnekään kaksistaan karata. jos vanhemmat katsoisivat Nöpöä vähän että voidaan syödä rauhassa ja vaikka saunoa mutta en jaksa kyllä sitä varten ruveta pumppaamaan..ehtiihän niitä hääpäiviä sitten juhlistaa myöhemminkin ja mikä tahansa on parempi kuin eka hääpäivä kun olin silloin karmeassa vatsataudissa :/

Oh dear, Rosa, kai sinulla on sellaiset irrotettavat pitsikaulukset? :D No joh. En tiedä mitä tälle parisuhde-elämälle pitäisi tehdä. Hurja tilaus kaalimato piste comiin??

Äs ö mätter fäkt, en nyt ihan saa kiinni Sähikäinen, että mitä duunia sulla olikaan. Kerro toisella puolella kun joudat? :) Mutta hyvältä kuulostaa kuitenkin, että voit tehdä pikkuisen omiin nimiin. Siitä minäkin haaveilen, hyvin osa-aikaisesta paluusta työhön ja itseasiassa niin se taitaa sitten lopulta mennäkin. Eli tavallaan asiat on sen suhteen ok.

Ihania uutisia Saden miehellä! Toistan itseäni toistamisen jälkeenkin, että kannatti todellakin vaihtaa työtä.

Täällä on kurja ilma. Pitäisi vaivautua ulos saakka, mutta tuulee ja lunta (=jotain rännän ja lumen ja veden tapaista mömmöä) tulee taivaalta vaakatasossa. Nyt skarppausta!

Viime yö meni vähän pyörimiseksi. Join illalla kolme kuppia kahvia enkä sitten saanut unta kuin vasta kahden aikaan. Poju heräsi neljältä ja kuudelta ja otin sen kainalooni.

Jospa menen jatkamaan tällä kofeiinin sävyttämällä linjalla.

Tää ei ole edes vitsi; meillä kävi äsken Jehovan todistajia.. Ihania ihmisiä, mutta mulla ei ole aikomustakaan liittyä.

Tämä päivä on mennyt päivystäessä lapsettomien puolella. Rukoilen ja toivon Minnille onnistumista. Lapsi ei voisi olla toivotumpi ja halutumpi.

Eilen sänkyyn viedessä Eeti heitti älyttömät laatat ja sitten itkeskeli alkuyön. Mikä lie reppanalla ollut. Aamuyön kuitenkin nukkui hyvin ja herättiin kuudelta, josta saakka on myös ollut ihan normaali.

Nukille, sekä vanhemmille, onnittelut Nukin kokonaisista öistä! Niin se aika vierii. Kohta on Nuki jo vuoden vanha ja ihan vasta söit kynsiä kun jännäsit synnytystä.

Rosa on ollut kerrassaan esimerkillinen vaimo! Miehesi on onnenpoika! Puppe kehittyy niin älytöntä vauhtia, että ainakin meidän Eeti jää vaan syömään pölyä. Meidän pylleröllä ei ole kiire kerrassaan mihinkään. Se saattaa puolikin tuntia vaan maata selällään lattialla ja seurata hekotelleen Irkun tekemisiä. Siis silloin kun sattuu lattialla viihtymään.

Angsterin lomakuvatkin kävin kattelemassa facebookissa. Olette todella komea pari! Tosi mukavaa kun pääsitte kahdestaan reissuun. Ja mahtava päätös tehdä kerran vuodessa reissu ihan kahdestaan, tekee hyvää kenen tahansa parisuhteelle.

Saden miehen työajat on totta totisesti paremmat tuossa uudessa työssä. Tuokin että voi tehdä paperihommat kotona ja siten lyhentää työpäivää, on todella hyvä juttu. Kyllä kannatti vaihtaa työpaikkaa!

Mitäs Baltsulle ja Vinkulle kuuluu? Miiullakin taitaa pitää kiirettä pikkumiiiun perässä juostessa.

Brogan, saat täältä kaveriksi toisen addiktin -kahvi on niin herkkua. Monta kuppia menee päivässä? Oma kulutus on isoja mukeja 3-4, enemmänkin menisi jos en yrittäisi vähentää. Maustekahvit on hyvä tapa turruttaa makeannälkää: valkosuklaata, hasselpähkinää, vadelmaa... Unohdin kommentoida juoksujuttujakin. Aluksi oli tosi kenkku juosta, mutta nykyisin en huomaa eroa entiseen. Ei siis tenoille enää käyttöä! ;)

Angstis, onnittelut reissusta ja parisuhdeajasta! Nostan hattua, Vinkulla ei yökyläilyjä ole ihan vielä tiedossa. Ehkäpä kesällä voisin harjoitella... tai sitten ei. Ja kiitos kysymästä, yöt menevät tällä hetkellä paremmin. Vinkku syö edelleen öisin ja nukkuu vieressä, mutta muuten meno on rauhallisempaa. Olenkin ollut taas enemmän oma itseni, kun en ole niin univelkainen.

Rosan perhepetiturvaviritelmä kuulosti hauskalla! Olisi kiva nähdä kuva, en ihan hahmottanut kokonaisuutta. Minkävärisen Ticketin puvun ostit? Meillä on kaksi: tummanruskea vuorillinen ja sitten Hulluilta päiviltä mukaan tarttui kirkas vihreä. Nova Stareista varoitus, niihin jää koukkuun...

Lyhyiden päikkäreiden kanssa taistelevat: oletteko yrittäneet nukuttaa vauvan uudelleen? Me joudumme tekemään niin jatkuvasti, muuten Vinkku nukkuisi vaan pätkiä ja olisi ihan väsy. Neuvolassa sanoivat tänään, että voisimme kokeilla yksiä päiväunia, josko tuo vaikuttaisi yöheräilyynkin myönteisesti. Pituutta oli miehiset 76,4cm ja painoa 9650g. Hyvin siis kasvaa meidän Vinkku.

Saden miehen uusi työ kuulostaa leppoisalle, toivottavasti olette kaikki tyytyväisiä ratkaisuun. Voisiko Nöpönkin unentarve olla vähentynyt? Miten paljon teidän vauvat nukkuvat vuorokaudessa? (Juu, unijutut on meillä pop). Meillä siis Vinkku 10kk ja nukkuu keskimäärin 13h vuorokaudessa. Mielummin vähän enemmän, jos äidiltä kysytään. ;) 11-12h tulee yöllä ja loput 1-2 päikkäreillä.

Nyt pitää laittaa edustuskamppeet pojalle päälle, tulee vieraita.

Onko kellään antaa vinkkiä siihen, että kuinka voisi yrittää nukuttaa uudelleen? Voisin kokeilla mitä tahansa, mut oma pää lyö tyhjää.

Voisin Baltsun unigalluun vastata molempien lasten osalta. Irkku 12-13 tuntia, yöllä 10-11h ja päivällä 1-2h. Eeti 12-13 tuntia, yöllä 10-11h ja päiväunia puolen tunnin pätkiä 3-4kpl, eli yhteensä 1,5-2h. No ohhoh, molemmat siis nukkuvat suurinpiirtein saman verran!

Oon noita ticketin kaksiosaisia asuja katsellut, että jos Irkulle kevääksi. Mut kun mihinkään en niitä paikan päälle pääse hypistelemään ja netistä en oikein saa käsitystä että mikä niistä soveltuu kevääksi hiekalaatikkopuvuksi? Ihan ei tarvi sadetta kestää, ettei mikään kurapuku, vaan ihan leikkipuvuksi. Osaatteko auttaa? Just nuo samat värit, mitkä Vinkullakin on, niin muakin kiinnostaa. Siis se ihana vihreä ja ruskea.

Tosi hyvä kuulla, että Baltsulla on univelka lähtenyt purkautumaan. Hyvä Vinkku!

juuri tulin toistamiseen lenkiltä, nukkui ekalla sen 45minsaa ja nyt kävin vaan heittämässä pienen lenkin ja nukahti ja äkkiä pihaan ja siellä nyt nukkuu. kampaaja tosin myöhästyi eli osuu nyt varmaan just huonoon väliin mutta ei voi mitään.

Nöpö nukkuu n.14-16h joista yöllä 10-12h ja päivällä sitten 4-5h. Toivon että ottaisi aina yhdet parin tunnin nokoset mutta välillä (kuten tänään) on päiviä että nukkuu vaan 45minsan pätkät ja valvoo 1,5h ja taas nukutaan..hiemanko ärtsyä.

Bron painostus toimi, määää sain avattua toisen sähköpostin. Mailissanne uusi osoite. Laitan sulle mailin puolella mitä duunailen.

Kiitti JB -huutelin saikulla olevalle miehellekin, että meitä kehuttiin komeaksi pariksi :)! Eikös teidän ovikellon kumilanka toiminut, kun menit avaan oven todistajille vai tuliko tehtyä pieni virhearvio ja erehdyit avaamaan oven ;) ?

Sade miehen uutiset sen kuin paranevat! Loistavaa!! Äh, mä muistan sen viime vuotisen hääpäivänne. Toivottavasti nyt säilytte terveinä! Tulehan sitten kertomaan minkä uuden lookin valitsit.

Vinkullakin oli komeat mitat! Tulee varmasti pitkä mies! Meneekö pituus yli +1? Unijuttuun. Meillä Nukikin lähentelee sitä 10kk ja nukkuu n.15h päivässä. Kaksilla päikkäreillä mennään. Vähän muuttui unirytmi meidän matkan jälkeen ja nyt koitan pikku hiljaa palautella sitä. JB, jos Nuki herää kesken unien, niin mä vaan heijaan sitä rattaissa niin pitkään, että nukkuu uudestaan. Köyhät keinot mulla....

Täytyy mennä käymään lapsettomuus puolella...sen kaffekupposen kanssa...

Pikainen kurkahdus tälle puolelle... Mailiin laitoinkin jo meijän kuulumiset.

Tosiaan onnittelut myös Neilikselle koko perheen kotiutumisen johdosta! Blogiasi on ihana käydä lueskelemassa... Näyttäis teijän poitsulla olevan sama tuttimaku, kun meillä neidillä. Mikään muu ei kelpaa, vaikka kaapissa tosiaan toinen toistaan hienompia prisessatutteja, Aventtejakin ja vaikka mitä, mut ainoa mikä kelpaa, on se sama rumilus. Jos joku tietää, mistä saa hienoja pyöreätuttisia (ei niitä littanoita - ne ei kelpaa) tutteja, niin ilmottakaahan mullekin!

Kiva, et Angsterin reissu meni mukavasti. Mä olen kanssa sitä mieltä, et välillä on hyvä, ihan jo parisuhteenkin kannalta, mennä miehen kanssa kahdestaan minilomalle. Tekis itseasiassa meillekin nyt poikaa, mut eipä sitä ihan vielä raaski, kun just vasta on saatu neiti takas kotiin. Alkukuusta sillä on tosin 2 yön kontrolli, et josko sit kehittäis jotain. Mulla kun on ne 30-setkin sillon.

Unigalluun: Meillä neiti nukkuu yöllä 8-10 h (putkeen :) ) ja päikkyjä ehkä 3-4 h josku vähemmänkin.

En nyt millään muista, mistä kaikesta olitte höpöttänyt - oon vähän kiireellä silloin tällöin lukassu, mut nyt ryhdistäydyn ja yritän pikkuhiljaa palailla palstailun kiehtovaan maailmaan ;)

Saanan poitsulle vielä onnittelut kääntymisestä. Vinkulle hienoista mitoista. Ja Saden miehelle uudesta työpaikasta.
Ja pahoittelut, jos unohdin johkin tärkeeseen asiaan kommentoida. Onnittelut siinä tapauksessa sillekin jutulle!

Hymyilytti tuo Amildan viesti. Suotakoon anteeksi, tämän kerran ja hyvästä syystä, ettet ole ehtinyt olemaan palsta-addikti :) Minä taas, vaikka täällä roikun jatkuvasti, en välttämättä muista kommentoida mihinkään.

Ja hahaa! Painostus kannatti ja Angstero laittoi isomman postilaatikon, jippii. Laitappa mullekin meiliin pari lomakuvaa kun en ole feisbukoinut itseäni?

Baltsun viestit on aina niin piristäviä. Kahvia, hmm. Jos rehellisesti lasken niin noin viisi kuppia päivässä. Aamulla eniten ja ehkä jostain kofeiiniriippuvuudesta se kertonee että pää on kipeä viimeistään illalla jos ei saa kahvia. Miten sulla muuten kun odotit Vinkkua, maistuiko? Mä join sitä koko odotusajan. (Josta johtuu myös Pojun leijonanharja, näin olen päätellyt, vanha kansahan sanoo että parta kasvaa jos juo kahvia. Miksei sitten tukka? ;)) Teetkös kotona noita herkkukahveja? Niihin hienouksiin en ole vielä päässyt.

Mutta nyt pitäisi tehdä jotain järkevää kun pieni mies nukkuu. Ihme kiukkupussi ollut taas kaksi päivää, rauhoittuu kun saa jotain pureskeltavaa ja hyökkää kohteen kimppuun ärinän kanssa. Enteileeköhän hampaita.

Ainiin, hienot on mitat Vinkulla.

Ja nyt Bro, kun mä otin uuden sähikäis-osoitteen, on sun liityttävä feisbuukin kiehtovaan muailmaan :)! Painostusta painostusta!

Ihana kuulla Amildasta!! Olet ollut paljon mielessä!

Puhuin juuri miehen kanssa puhelimessa, kakrut metelöi ja sitten huomasin että joku on oven takana, niin en kehdannut enää teeskennellä ettei ketään ole kotona.. ;)

Kiva tosiaan kuulla Amildasta. Hienoa hienoa hienoa!!!

Käytiin tyttöjen kanssa kopistelmassa mattoja ja sillä reissulla Eeti heräsi, mut hupsistakeikkaa nukahti uudelleen kun työntelin vaunuja pihalla. Eli pitäisiköhän taas alkaa nukuttaa vaunuissa ja Angsterin neuvoa noudattaen yrittää heijata se aina uudelleen uneen.

Pitää taas mennä lapsettomuuspuolelle katsomaan, että olisiko jotain uutta.

Jellybean, ostin nimenomaan kura/hiekkalaatikkopuvuiksi nuo Ticketit. Niiden pitäisi pitää vettä ja kestää kulutusta. Se ruskea olisi ihana myös tytölle vaaleanpunaisen pipon ja tumppujen kanssa.

Nukutan Vinkun uudelleen kantorepussa. Pitkäänkin voi mennä ennen kun toinen saa taas unen päästä kiinni, mutta kannattaa. Neuvolassa puhuimme juuri noista nukahtamisjutuista, ja odotan aikaa, jolloin Vinkun voi juoksuttaa pihalla uuvuksiin niin tuo nukahtaminenkin voisi helpottua. Meidän pojasta tehdää maratoonari unien takia! :D

Facebookiin mars, Bro & Rosis!

Ja Bro, olen koulutettu barista, heh. Kuulostaapa hienolle. Kahvilaurani tein opiskeluaikoina, oli hauskaa hommaa.

Hehee, mietinkin tuossa kun kirjoitin tuosta facebookista, että Antero vetää tuosta narusta :D Ja Baltsu, voi vinde ihana duuni sulla ollut. Se voisi olla sellainen työ jota haluaisin tehdä ihan urakseni, jos siitä vain maksettaisiin enemmän.