Heip pitkästä aikaa!!
Mies on siskonsa tupareissa, niin mä ehdin toviksi tänne.. (se tosin kohta tulee jo kotiin, parhaillaan on löylyilemässä kaverillaan..)
Angsterin kostoa nauroin kippurassa.. ei oo totta, mä niin toivoisin että mulla olis joskus rohkeutta repästä ja tehdä jotain tommosta!! tai siis jotain edes melkein yhtä pahaa... vaikka edes että ääneen sanois mitä mieltä jostain on.. kai mä tavallaan kartan riitelyä (muiden ´paitsi miehen ja meijän äitin kans..) koska joku jos alkaa huutaa mulle takas niin mä meen ihan lukkoo enkä keksi mitään sanottavaa enää..

toikin on taito, että osaa pitää puolensa todella hyvin!
Pimmulle onnittelut hyvistä veriseuloista!!
Rosis se jaksaa salilla käydä, älyttömän hienoa! Mä parhaillaankin vedän naamariin pannukakkua creme vanillalla... :/ niinku ei olis valmiiks jo lällö olo..
Nukille onnittelut konttaamisesta!! Meillä on niin "laiska" (viihtyy yksinää laulellen ja leikkien samassa paikassa vaikka melkein tunnin) tytsä et hyvä jos ryömii edes... ei siis ns. ryömi vaan ehkä joskus jonkun muutaman sentin puurtaa eteepäin.. napa akselinaa on pyöriny jo useita kuukausia mut jos edestä täytyy jotain saada niin yrittää niin kurkottaa mut ei voi sit ryömiä sinne..

no josko se joskus... se on luonteeltaa niin "hidas hämäläinen" ettei tosikaan..
JB, ootko kokeillu laittavas ne tavarat piiloo mitä irkku heittää?! vai siis millaset hyllyt teil on olkkaris?! mä jotenki automaattisesti ajattelen avohyllyjä

Irkku on just senikänen ettei mitkää jäähypenkit viel oikein "toimi".. tai siis toimis niin että ite kyttäis vieres eikä siinä minuuttia paljo pidempää vois istuttaa niin pientä.. ja siitäkin se voi tehdä niin hyvän leikin että, ihan vaan saadakseen äidin itelleen... eli mitään fiksua ratkasua mäkään en kyllä keksi.. toiset lapset saattais heittää lelut takas niin että osuu ja lapsi sit ehkä tajuaa että se voi sattua, mut aikuinen kun ei oikein voi ihan lapsen tasolle mennä niin että viskelee tavaroita minne sattuu.. kun samalla täytyis olla se tuttu ja turvallinen sille lapselle..
välillä itekin saanu miettiä töissä että mitä tekis jos lapsi on alle 2v ja ei vielä niin hyvin ymmärrä mikä on sallittua ja meinaa tehdä kaikesta leikkiä.. kun ei voi olla kuitenkaan ihan kaikessa reagoimatta jos muut meinaa vahingoittua.. kuten esimerkiks just tavaroiden heittelys..
Sade, hienoa että mies uskalsi ottaa loparit!! ja ymmärrän ihan hyvin että ei viitsi vanhemmilleen siitä selitellä.. Mä jouduin selitellä enemmän miehen suvulle aikoinaan kun omalle suvulle miksen menny toiseen kouluun vaan menin töihin... aina samat tarinat, koska en halua tehdä sitä ammattia, ja pystyn tällä ammatilla tekemään melko samaa työtä mitä sillä toisella nimikkeellä ja siinä olis menny taas 3v "hukkaan" minkä ajan voin olla työelämässä..
no empä taipunut sillon, enkä oo pätkääkään katunut.. ja suvusta en tiedä, tuskin niille enää on väliä kun näkee että töitä todella riittää tässä ammatissa..
Vinkku pieni se on kavunnut sängystään.. hurja mies! Mutta tosiaan, ei niissä yleensä sen kummemmin käy.. eriasia jos vaikuttaa uneliaalta, väsyneemmältä tai itkee kipuitkua tapahtuman jälkeen (siis joskus vaikka 10min päästä) ilman muuta syytä, sillon on syytä käydä lääkärissä..
Musta tuntuu et mä oon huono äiti kun vien lapsen lääkäriin vasta aivan pakkotilanteessa.. ja mikä on pakkotilanne, sitä en tiiä ku en oo vielä vieny.. niinku sillon oksukuumetaudissa, olisin aivan hyvin voinu käyttää lääkärissä (tosin sieltä ei olis tullu kun neuvoja mitä annetaan ja kuinka paljon voi antaa lääkkeitä jne..) mut sit en vieny kuitenkaan kun toinen ei ollu kuivunu, ja nesteytyksestä piti huolta.. ja siitä ettei kuume noussu liikaa.. Mut aivan hyvin olisin voinu käyttää lääkäris varmistamassa noi kaikki ohjeet että teen oikein ja jos on vielä semmosia keinoja mitä en oo käyttäny jne.. niin mulle tulee siitä huono äitifiilis että oonko tarpeeks huolissani tosta murusesta ja enkai vähättele niitä tauteja mitä sille tulee?!
Veli joutu leikkauspöydälle aamulla, oli eilen illalla menny lääkäriin vatsakipujen vuoks ja umpparilisäkkeen tulehdus oli siis ollu.. niinku sillä ei olis tarpeeks rankkaa jo nyt... saas nähä miten lasten kanssa, kun ei saa pariin viikkoon nostaa yli kilon painavia juttuja.. :/ ja ku on tosi kipeä.. no mun sisko menee auttaa hiihtolomaks ja mä sit viim sen jälkeen..
Semmosta..
tulipas pitkät sepustukset...
Hyvät illanjatkot!
Mi-iu