P
pimmu.
Vieras
Moi ja hyvää Helmikuuta!
Meillä on nähtävästi alkanut ennenaikainen selibaatti
. Mulla ei oo ollut sitten minkäanlaisia haluja plussan jälkeen. Ja jo ennen päätettiin, et odotetaan vko 12 jälkeen. Ja näin ollaan tehty. Tai lähinnä mä olen ollut totaalisessa selibaatissa. Mutta joudun noita lugejakin käyttää vielä viikon verran, ni ei siksikään hirveesti himottele.
Me yritettiin eilen tehdä se sormustesti vauvan sukupuolesta, mut se on kyl ihan yhtä tyhjän kanssa. Mulla se näytti tyttöä ja mun miehellä poikaa. Ja molemmat tuettiin kättä, ettei se liiku itsekseen. Pyh ja pah. Tosin samapa tuo, mä olen niin varma, että tyttö meille tulee.
4 päivää vielä ultraan. Blaah. Jotenkin noin puoltoista viikkoa menee helposti ultran jälkeen, mutta se viimeinen puoltoista ei mee sitten mihinkään. Jännittää nähdä kuin on vauva kasvanut, ja nyt pitäis jo nähdäkkin jotain, eikä vaan joku kumma möykky
Tässä taas tän kerran kuulumiset. Torstaina viimeistään lisää.
Pimmu 10+0 ja viikko 11 lähti käyntiin, wohouuu!!
Meillä on nähtävästi alkanut ennenaikainen selibaatti
Me yritettiin eilen tehdä se sormustesti vauvan sukupuolesta, mut se on kyl ihan yhtä tyhjän kanssa. Mulla se näytti tyttöä ja mun miehellä poikaa. Ja molemmat tuettiin kättä, ettei se liiku itsekseen. Pyh ja pah. Tosin samapa tuo, mä olen niin varma, että tyttö meille tulee.
4 päivää vielä ultraan. Blaah. Jotenkin noin puoltoista viikkoa menee helposti ultran jälkeen, mutta se viimeinen puoltoista ei mee sitten mihinkään. Jännittää nähdä kuin on vauva kasvanut, ja nyt pitäis jo nähdäkkin jotain, eikä vaan joku kumma möykky
Tässä taas tän kerran kuulumiset. Torstaina viimeistään lisää.
Pimmu 10+0 ja viikko 11 lähti käyntiin, wohouuu!!