Ajatuksista asiaan 02/09

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sadee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heipsens peikonpoikaseni!

Amildainen, meillä kiinteiden aloitus sujui kivuttomasti ja kunnolla syötiin jo muutamien päivien päästä. Me muuten aloitettiin kiinteät vasta 5kk ikäisenä. Jos "En" nukkuu hyvin yönsä, niin voithan vielä siirtääkin kiinteiden aloittamista. Nyt meillä pitäisi aloittaa kokkareisten ruokien syönti. Saa nähdä mitä siitä tulee. Mulla on muuten jokin sellainen päävamma etten voi aloittaa niiden antamista ennen kuin se 8kk rajapyykki tulee täyteen...niissä purkeissahan lukee 8kk. Siis mä odotan, että Nuudeli on tasan ja päivälleen 8kk ennen kuin avaan sellaisen purkin...tosiaan, kyllä tää joku päävamma on...
Mitä muuten pidit muskarista?

Pimmu ja Neilis, noita tukiverkko-asioita kannattaa tosiaan miettiä tai ainakin miettiä, että olisiko joku ystävä, tms. joka voisi joskus auttaa hieman. Kyllähän sitä varmasti pärjää ilman apuakin, kuten Bro sanoi, mutta onhan se paljon helpompaa, jos joku voi joskus päästää vaikka kampaajalla käymään. Pimmulta piti kysyä, että ei se anoppisi voisi tulla vasta, kun vauva on esim.1kk ikäinen tai vähän vanhempi? Musta nimittäin ainakin tuntui, että vasta silloin aloin haluamaan ja tarvitsemaan apua, eikä enää tuntunut, etten olisi ehtinyt tutustumaan vauvaan. Aluksi vauvat nukkuu niin paljon, että omaa aikaa on, mutta koko ajan se vähenee ja silloin apua ottaa mielummin vastaan.

Joo Rosa, ei se sun lääkäri ihan kunnossa voi olla. Onneksi olit niin "itsepäinen", että menit toiselle lääkärille! Se oli sun ja etenkin Pupen pelastus :/

Eetille Angsteri-täti lähettää paljon hyviä unenlahjoja. Ja samalla Angsteri-täti toivoo niitä Nukillekin, koska viime yönä herättiin kaksi kertaa ja nukkumaan meno oli eilen todella vaikeaa. Niin ja JB, kannattaa kysyä niitä Panacodeja joltain toiselta lääkäriltä, sillä kyllä meidän kaupungissa niitä annetaan ihan normaalisti.

Prokanille tsemppiä sen positiivisenyhtälön yhteensovittamisessa ;)!
Ja Pimmu hei, se Kindermuna-testi on ihan MUST juttu ;)!
Ja Baltsulle onnittelut hyvistä yöunista!!! Kyllä se teilläkin pian helpottaa!! Ja Vinkku-prinssille onnittelut seisomisesta! Hurjaa!!!!

heip!

Rupes huvittaa toi irkun oksuilu... sitä täälläkin harrastettu, tosin ilman ääniefektejä ja pääasiassa johtuen oksutaudista... neidillä siis lens varmaan metrin niin oksut kuin myös toisesta päästä tavarat... mut nyt kun on suht parantunu niin pienikin kökkö saattaa aiheuttaa oksennuksen.. oksurefleksi aika herkässä toisella.. tai jos laittaa liian suuren annoksen kerralla suuhun... eilen illalla neiti laitto sormet kurkkuun ja oksens kaiken mitä oli ruoaks syöny tuntia aikasemmin..

tänään syöty pienempiä annoksia mitä normaalisti ja kaikki pysynyt sisällä, kakka on vielä löysää mut ei ripulia... mahassa kuplii, kuuluu selvästi mut tähän mennessä kaikki hyvin.. kuumetta ei enää ole, tai sitten todella minimisti.. eilen illalla mittasin kainalosta niin 37,3 joten pebasta se olis korkeintaan 37,8 eli lievää lämpöä.. (pebasta mitattuna 37,5 olis lämpöä).. mut todella virkeä ja iloinen tyttö :)
hieman väsyneempi kun nukutettu sisälle unille..
mut josko huomenna laittais jo ulos..

Angstis, meneekö teillä yöt jo syöttämättä?!
mä annoin viime yön pelkästään vettä ja se toimi! :o tosin ajattelin tässä neidin massua, enkä niinkään että täytyis olla syöttämättä.. kyl huomas et sil oli nälkä.. aamulla sit sai ekan maidon klo7..

Vinkku on jo iso poika!! miten nää näin äkkiä kasvaa? Ootteko Baltsu miettiny vinkulle pikkuveljeä/pikkusiskoa?! tai millon mahdollinen projekti alkais?! tiedän että teillä on nyt paljon muuta ja tärkeämpää mietittävää kaiken suhteen, mutta heitä edes villi veikkaus :)

Nyt tuli mies kotiin.. vauva on jo nukkumassa, kävi puol8nukkuu kun käytin kylvys jne..

Hyvät illanjatkot!

Saana, millon sua jännätään?! ;)

Mi-iu

Hyvä, että pikkumiiu voi jo paremmin -huh!
Kaksi yötä on mennyt syöttämättä ja herättämättä ylipäätään, mutta enintään kerran yössä olen joutunut syöttämään ennen aamua tämän vuoden puolella.

Öitä!

Vinkulle onnittelut seisomaan noususta, siitä se lähtee. Nyt ei sitten mikään, mikä on alle metrin korkeudella, ole enää turvassa. Ennen kuin Baltsu huomaatkaan, niin Vinkkuli jo mennä viilettää ties missä.

Onnea Vinkku seisomaan noususta! Upea taito :)
Ja mitäs muuta mun pitikään kommentoida - aika paljonkin, mutta haihtui juuri äsken päästä.
Sade, kestovaippakirppari oli hyvä juttu, löydettiin kaikenlaisia jutskia kokeiltavaksi. Emme aio hankkia mitään "tarpeeksi" ennen kuin käytännössä kokeillaan mikä toimii parhaiten. Yksi Bumgeniuskin (2.0) ostettiin kun olet niitä niin kehunut. Kyllä siinäkin se sisäimu otetaan erikseen kuivumaan. Olen käsittänyt että ainoat muutokset seuraavassa tuotekehitysvaiheessa on eri tarramateriaali ja jonkun mahan kohdalle tulevan kaistaleen materiaali on vähän muuttunut. Hei eikö teitä kiinnosta myydä niitä teidän äp-kestoja vaikka huuto-netissä, siellä niistä ihan maksetaan?
Aiheeseen sexlife... Me jotenkin luotettiin raskauden alussa että jos tämä on tarkoittettu kestämään, niin rakastelu ei tilannetta kummenna. Aluksi seksi olikin aivan ihanaa (tarkoitan siis oikeasti tähän astisen elämäni ihaninta). Sitten joskus 20-viikon tienoilla rupesi harvenemaan aika harvinaiseksi, ja kun siitä vielä mentiin pari kuukautta eteen päin niin olemattomaksi on käynyt. Silloin kun rupesimme olemaan viikoilla, että keskosena syntyneet ehkä selviäisivät, en enää halunnut tavaraa sisääni, ettei se vaan kypsennä kohdunsuuta. No tämähän ei tietenkään seksiä vielä estäisi, mutta mulla ei vain ole useinkaan mielessä, ja nyt se on jo fyysisesti tosi hankalaa. Silloin tällöin meillä on reippaampia hyväilytuokioita (mikä ilmaus...), mutta olemme jutelleet asiasta, eikä miehelläkään ole suurempaa kiinnostusta nyt. Se tosiaan vähän kauhistuttaa, että pikkuvauva-aikana se väkisinkin jää, eli vuodesta 2009 taitaa tulla tosi kuiva. Mutta aika aikaansa kutakin, molemmat meillä sen ymmärtävät.

Mä näin pitkästä aikaa synnytksestä unta. Me oltiin jollain hölmöllä Latvian ja Liettuan matkalla, kun jouduin siellä synnyttämään. (Tämä oli siis merkki että ei kannata lähteä matkustelemaan) Sain synnytyksen jälkeen mahaani kolme sydäntarraa, koska synnytin kaksi lasta ja yhdet jälkeiset (tosin napanuoran näköinen istukka piti oksentaa ulos). Toinen istukka ei tullut, mutta "se etsiskellään sit huomenna".

Mukavaa päivää! Mä taidan aloittaa tekemällä ystävänpäiväkortit kummilapsille valmiiksi.

Niin olihan mulla yks kysymyskin. Olitteko te hankkineet jonkinlaisen imetyspaidan valmiiksi, vai vasta sitten myöhemmin? Vinkkejä aiheeseen liittyen? Yhdet imetysliivit hankin, aikamoinen arvontakone piti käynnistää kun kokoa arvoin, mutta tähdätään oikeaan kokoon sitten synnytyksen jälkeen.

Mulla oli alussa käteviä H&M:n imetystopit. Niissä aukeaa rinnan kohta. Kun alkuaikoina tuli muuten kuljeksittua pelkissä rintaliiveissä, kun paitaa olisi saanut olla koko ajan nostelemassa. Toppi päällä tunsi itsensä edes joten kuten pukeutuneeksi. Ne topit oli käteviä myös yöllä ja niissä ei myöskään tartte kokoa tietää niin tarkkaan. Nykyään ei enää maitoa valu, niin voi nukkua ilman liivejäkin. Sitten mulla on noita Triumphin mikrokuituisia imetysliivejä. Nekin oli helppo ostaa sokkona, kun venyvät ihan hyvin.

apua, mua alko naurattaa toi neiliksen uni "etsiskellään se sitten huomenna".. :D

Mun oli pakko hankkia sillon aikoinaan kahet imetysliivit valmiiks, koska mistään kaupasta ei löydy sen kokosia.. tilasin siis netistä.. kalliit oli mutta hyvin palvelleet.. Ja siis kuppikoko muuttu 2kokoa suuremmaks ja ympärysmitta pysy siinä 75ssä koko ajan.. nyt on imetyksen vähennettyä palanneet varmaan aika samoihin, tosin vähän venähtäneenä :P tuntuu et nää olis pelkkää taikinaa, tämmöset lötköt ku ennen oli siis ihan kiinteät "pallot".. äh! Seuraavaks varmaan sit oikeille rintsikkaostoksille et saa tissit näyttämään suht hyvältä vielä...

Molemmat naperot nukkuu nyt ulkona, neiti ei suostunu syömään aamupuuroa, en tiedä miksi.. eilen pysy kaikki ruoka sisällä (pienempiä annoksia) mut yön vikis koko ajan.. liekö toisella ollu nälkä, aina ku annoin tissiä jaksoi ihan muutaman imasun ja nukahti.. sit tutitin aamuun asti ja kuudelta söi todella hyvin.

nyt suklaata ja kahvia...

Mies on kuumeessa ja oksenteli yön, great!

Mi-iu

Miiun perhettä koetellaan nyt kunnolla. Todella ikävää tuollainen sairastelu. Pikaista paranemista! Jospa pikkumiiu on jo taudin kanssa voiton puolella, toivotaan niin.

Meikäläisen kiinteät pallerotissit on myös historiaa ja tilalla on aavistuksen roikkuvat löllöt. Saas nähdä miten vielä muuttuu kunhan imetys loppuu. Jospa saisin ripustuksen ja täytön 30-vuotislahjaksi..

Pikanen moi. Neilis kiitos aamupäivän piristyksestä, tuo unesi oli ihan huippu :D

Ja voi Vinkkulia kun se nousee jo seisomaan. Mahtava juttu ja onnea uudesta taidosta :) Baltsun pikkuinen vauva alkaa myös olla jo aika Mies. Kohta sitä sitten mennäänkin ympäri asuntoa juosten. Joko olet piilottanut kaiken mihin ei saa koskea?? Vaikka onhan Vinkku jo liikkunut muutenkin.

Angsteri kyllä mä oon päässy parturiin kun mies on katsonu Pojua :D Mutta ihan totta, olishan se hyvä että joku voisi olla lapsenlikkana niin vanhemmat pääsis vaikka syömään tai kauppaan kaksistaan rauhassa. Meillä siis Poju ei oo vielä ollut kertaakaan kellään hoidossa enkä oo osannut kaivatakaan sellasta. Paremmasta kun ei tiedä..

Voi kun ehtis mailille. Illalla asiantynkää sinne ja käyn ihailemassa Pupen kuvat.

mä luulen et pikkumiiulla kestää vaan noi jälkimainingit et maha vähä löysällä mut muuten hienosti asiat.. ja toi oksurefleksi on nyt niin herkäs niin täytyy sen takia vähän kattoa ettei tunge lasta ruoalla liian täyteen koska jos yhtään alkaa kiertää niin se rupee oksuamaan..

Meinasin lähteä kauppaa noiden muksujen kanssa jossain vaiheessa...
nyt kuuluu huuto..

Heikunkeikun! Tulin juuri kylmästä talvisäästä sisälle. Se selittäköön pirtsakkuuteni ja heikunkeikuttelut!

Neilis onkin ollut aktiivinen raskaudenkin aikana. Hienoa, että uskalsit! Ja muuten, meidän seksielämä on nykyään yhtä aktiivista kuin ennen raskautta, joten ei sitä vuotta tarvitse viettää kuivaa kautta. Meilläkin meni vain 7kk ja 1 vk ;), heh!
Mulla ei muuten ole yhtään imetyspaitaa, tai oikeastaan on yksi, mutta en ole koskaan sitä käyttänyt. Ja H&M:n imetysliivit ovat kestäneet hyvin. Mulla kuppikoko pysyi samana.

Höh, ei toi nukukaan...

Ainiin JB, me hekoteltiin että Pojun voi aina laittaa mokeksi kun pistää vielä isot varusteet niin ei se kiekko mahdu livahtamaan maaliin ;) Kysyit jossain onko tuo tukka kasvanut, kyllä se näyttäs olevan pysyvää sorttia kun on se kasvanutkin jo. Pitäisi kai tarttua kohta saksiin :)

Pikku-miiulle paranemista. Kurja tauti.

Mulla oli kaks imetyspaitaa, jotka jäi käyttämättä kun ovat niin julman kokoisia. Voiskin kaupata huutonetissä. Jotenkin ei kehtaa niitä äp:n vaippoja myydä vaikka kyllähän moni myy.

Angsteri on tehokas etänäkin. Heti eilen Eeti nukkui 4 tunnin unet vaunuissa ja yökin meni vain kahdella herätyksellä. Nytkin neitokainen on vedellyt hirsiä ulkona vaunuissa jo 9:stä saakka.

Huuto.netistä yritän huutaa eisbärchen-lämpöpussia, kun Eetin pullero ei mahdu enää tuplavaunujen kantokoppaan. Onko kellään noista kokemusta? Tai muista kaukalo- tai lämpöpusseista?

Jes, mun sisko tulee ihan kohta tänne mulle kaveriksi. Erityisesti Irkku on ihan intona tätiinsä. Eeti on muuten alkanut vierastamaan. Ihan naurattaa, kun sukulaisten mukaan Irkku oli ihan tynnyrissä kasvanut kun vierasti ja nyt Eeti kohdalla sanoivat ettei muka tule vierastamaan ollenkaan, kun tottuu Irkun ansiosta muihinkin ihmisiin kuin äitiinsä.. Siitäs saivat mummelit!

Jospa Nukiliini rupeaa uudelleen unille. Eeti kuuluu potkiskelevan jo vaunuissa, eli kohta herää.

Voi pikkumiiu-ressua. Jelly-täti lähettää paljon haleja ja suukkoja pikkuiselle.

kohta nöpö varmaan jo kyllästyy mutta yritän pikaiseen.

hienoa neilis että kirppari oli antoisa reissu!! mä sain lahjaksi 2 imetyspaitaa mutta ihan turhia on olleet. Tuntuu paljon helpommalta imettää normivaatteissa, siis esim. joku neuletakki mistä saa kätevästi pari nappia auki ja tisun esiin.

Mies lähti haastatteluun ja toivon todellakin että tärppäisi!! ensi viikosta on tulossa (taas) ihan kauhea, on töissä 6 päivää ja niistä 4 on 12h!! ja jopa alkuviikosta kun mulla on se sairaalalekuri ja fyssari niin on merkattu töihin. no ei tietty mene koska on ilmoittanut tuon jo aikaa sitten. Mutta huomaan että alan ihan oikeasti masentumaan tuon työn takia. Mutta yritän nyt jaksaa positiivisella mielellä että kyllä tässä vielä pian jotain muuta löytää! ei tuollaista työtä vaan voi kukaan selväjärkinen tehdä varsinkaan jos on pieni lapsikin kotona!

mulla on tissit pienentyneet jo taas normikokoon, mutta nuo isot imetysliivit jotka ostin synnytyksen jälkeen ovat ihan hyvät yöliiveinä, eivät ainakaan purista!

mutta pitää taas mennä..ihanaa päivää rakkaat! niin ja mä en jaksa noita huutokaupata kun on vaan ne pari niin eipä niillä nyt rikastu. paitsi jos kukaan ei täällä niitä halua niin kai sitten laitan. Mutta siis neilis jos vaan luulet että teillä olisi käyttöä niin laitapa osoite mailissa niin laitan sulle tulemaan.

Ihan oikein mummeleille! Saatko JB ihan omaa aikaa tädin kyläillessä?

Pimmuliini, komppailen Angtista tuossa hoitoasiassa. Alussa on ehkä kivakin nautiskella vauvasta oman perheen kesken, mutta myöhemmin ylimääräiset kädet olisivat kullanarvoiset!

Mulla ei ole yhtään imetyspaitaa -en löytänyt kivoja/sopivankokoisia, joten ennemmin pidin normipaitoja imetysliivien kanssa. En muutenkaan imettele julkisesti, tilanne on herkkä ja Vinkku häiriintyy helposti. Hyvät liivit ovat kuitenkin loistohankinta! Ja yöksi suosittelen pehmeitä, esim Carriwellin liivejä.

Joko Angstiksella on tunti täynnä?

Millaisia määriä ruokaa Nuki ja Pikku-M syövät?

Olepa hyvä Jellybean! ;) Meillä ei vielä vierasteta. Kai se kohta alkaa. Muutama kuukausi sitten Nuki katsoi mun vanhempia varauksella ja alahuuli söpösti mutrulla, mutta muuten ei ole ollut mitään.
Mä en tiedä noista lämpöpusseista mitään, ei ole tullut kokeiltua ikinä. Muuten, tosi hienoa, että saat apua, kun siskosi tulee!! Mun onkin pitänyt kysyä, että asuuko hän lähellä teitä?

Huhhuh, noita Saden miehen päiviä. Täytyy oikeasti toivoa, että hän saisi vaihdettua työpaikkaansa!!

Ja juu, ei toi Nuudeli ainakaan vielä nuku...tekee istumaharjoituksia pinnasängyssä. Syötin sen jo tässä välissä. Raivostuttavaa! Meillä on tänään vielä neuvola ja lääkäri ja heti sen jälkeen mieheni mummun synttärit, joten jos se ei nyt nuku, niin sen tietää mitä tuosta kyläreissusta tulee, huoh. Nukkuisi nyt, kun kerran väsyttää! JB, lähetäpä sä tänne sitä unihiekkaa!

Ja Bro, älä missään nimessä leikkaa Pojun NHL-tukkaa!! Se on niin mainio!

Kiva Baltsu, kun olet takaisin linjoilla!!

Nuki syö aika paljon nykyään tai siltä musta ainakin tuntuu. Aamulla ja illalla se syö melkein 2dl puuroa (illalla vähemmän) ja päivällä kaksi kertaa kiinteää ruokaa ja usein molemmilla kerroilla putoaa koko purkillinen. Joskus annan vielä hedelmäsosetta päälle. Noiden päiväruokien välissä saatan joka tapauksessa antaa puolil purkkia hedelmäsosetta. Maitoa annan ennen tai jälkeen ruokien ja vähän vettä kaikkien ruokien päälle. Mites Vinkkuliini? Onko herra tänään esitellyt uusia taitojaan? Onko teillä ollut jo 8kk neuvola? Meillä on tosiaan tänään. Infoan mitat, ym. sitten illalla.

Mä liityn myös rintamaan joka vastustaa Pojun mahtavan tukan leikkaamista!

Okei, mä Sade laitan sulle postia, mutta ennen kuin ryntäät sinne, rupea jo miettimään miten voin korvata ne sulle.

Mun pääasia tällä kertaa oli lähetellä teille tuoreita sämpylöitä lounaaksi tai välipalaksi, missä vaiheessa nyt satuttekin menemään. Juuri tuli uunista, voi sulaa ihanasti päälle!

Kaappien siivoaja kysyy:
Miten divarit toimii? Siis voinko mä viedä sinne kirjat joista haluan luopua ja ne maksaa jonkun pienen summan? Vai pitääkö mun etsiä kierrätyskeskus joka vastaanottaa tavaraa ilmaiseksi?

Vinkulle onnittelut! Huimaa on kehitys ja ajankulu.

Puppe tarraa kaikkeen kiinni ja vie suuhun kaiken mahdollisen, ihan hirvittää kun se pääsee liikkeelle. Pian se näyttää mulle jo keskisormea. No, siihen on onneksi vielä hetki. Puppe kääntyy kyljelleen nostaen jalat ylös ja heittäen ne sivulle. Sitten kun se siinä hetken puhisee ja pylleröi, niin kääntyy vatsalleen. Ei tosin näytä kovin päämäärätietoiselta kääntymiseltä, lähinnä vahingolta. Mutta sen käden saa jo pois kyljen alta määrätietoisella nykäisyllä.

Harmi ettei Amildalla kiinteiden aloitus sujunut odotusten mukaan. Tuota mäkin jännitän. Mutta vaikkei kiinteät maistuisikaan, niin odotan niin paljon sitä 4 kk:n rajaa, sitten aletaan antamaan korviketta illoin kun menen jumppaan tai humputtelemaan. Angsterin lailla haluan odottaa päivälleen siihen asti. Meillä on neuvolalääkäri 10. päivä ja sen jälkeen autuus koittaa (haluan uskoa niin). Puppe syö edelleen tunnin parin välein, enkä mä saa pumpattua enää yhtään. Onneksi se jumpan kausikortti siirtyi, kun sain lääkärintodistuksen kädestä. Tällä hetkellä on mahdotonta olla erossa Puppesta paria tuntia.

En mäkään kehtaa mitään äitiyspakkauksen tavaroita myydä. Haluaisin antaa niitä jos joku tarvitsee. Olen pähkäillyt tavaroiden antamista nyt muutenkin. Me saatiin niin paljon vaatteita, ettei millään ole ehditty käyttää kaikkia. Olen myynyt Huuto.netissä vaatteita joita olen itse ostanut, raskaana varsinkin ostin kaikkea kaunista ja epäkäytännöllistä kuten farkkuja, mekkoja, terättömiä housuja, paitoja (me ei olla käytetty tavallisia paitoja lainkaan, kun bodyt ja potkarit on paljon parempia). Mutta lahjaksi saaduista en halua rahaa, vaan haluan antaa ne eteen päin. Lisäksi sain pusseittain käytettyjä perusvaatteita, jotka ei ole minkään näköisiä mutta ehjiä puhtaita ja käytännöllisiä, mutta niitä ei ole ehditty käyttää lainkaan. Ne haluaisin antaa suoraan jollekin joka tarvitsee. On paljon perheitä joilla ei ole varaa. Me kaikki tässä ääriryhmässä ollaan niin kauan haaveiltu ja odotettu vauvaa, että meillä on varmaan kaikkea yllin kyllin. Jos jotain kautta saisi annettua heille jotka oikeasti tarttee. Viime joulu oli jo kolmas jolloin olin mukana lähettämässä virolaiseen lastenkotiin vaatelahjapaketteja, sitä kautta jakavat myös alueen köyhille perheille. Mutta en mä jaksa odottaa jouluun asti. Tyhjensin meidän vaatekaappeja isolla kädellä ja sitten yhtenä päivänä yhdessä (muita naisia jotka lahjoitti vaatteita) paketoitiin niitä joululahjoiksi (paketin päälle kirjoitettiin minkä kokoiselle tytölle tai pojalle). UFFiin tai muihin en vie, kun ne pistää ihan älyttömällä hinnalla uudelleen myyntiin. Hauskaa oli kun sain kuvia joulujuhlasta jossa lahjat jaettiin. Siellä oli kuva kun joku perheenisä avasi paketin ja sai mun miehen villapaidan. Mun mies oli että mitä helvettiä, että se oli hyvä villapaita. Mä sanoin ettei mies ikinä käyttänyt sitä. Mies sanoi että se on hyvä paita erämaaolosuhteissa. Joopa joo. Mies ei ole ikinä ollut erämaaolosuhteissa.

Jaha, Puppe herää...

Pimmu, sä et varmaan saa äitiyspakkausta? Haluaisitko sä testata niitä kestovaippoja? Voisin laittaa pakettiin samalla äitiyspakkauksen kunnon kotimaisen Tutan bodyn ja potkuhousut jotka on meiltä jääneet käyttämättä. Käyn aina työpaikallani postittamassa kun siellä on "ilmainen" postitus, eli ei olis mikään ongelma. Ja mä saisin lisää tilaa. Ah, mä inhoan kun tavaraa pukkaa joka paikasta. Nyssäkkää ja pussukkaa. Nykyään kun kotona hengaa niin ihan eri tavalla suhtautuu noihin kaappeihin. Ennen vaan tungin niihin jotain ja unohdin ne.

Olen juonut liikaa kahvia. Pimmu, laita mulle sun osoite niin saat pienen suomalaisen raskauspaketin alá Rousa! Älä pelkää, en lähetä niitä käytettyjä nyssyköitä, vaan pari uutta vaatetta äp-pakkauksesta ja odotus-lehteä.

Puppe rettelöi...

Mulla sama juttu kuin Rosalla, haluaisin myös antaa jollekin joka oikeasti noita tarvitsee enkä mihinkään yleiskeräykseen/hyvin toimeentuleville. Onneksi mulla on yksi tuttu jolle voin vaatteita antaa. ja Neilis, miksi mä mitään tarvitsisin vastineeksi kun en noista ole mitään maksanutkaan?? joten pidä sitä vaikka myöhästyneenä joululahjana ja hyvä vaan jos niille tulee käyttöä!! (ja mäkin käytän työpaikan postia niin ei maksa mitään.)

ihanaa kun tänään Nöpö on taas nukkunut normaalit 3h päikkärit lenkin jälkeen, kohta pitäisi herätä. Ehdin tehdä ruoankin, oon uunissa nyt jo valmiina odottamassa että ehdin syömään. Ja tänään tuli Vau'kirjalta paketti, päätin että tuo on ainoa kirjakerho mihin liityn, siellä kun ei ole mitään ostopakkoa.

mieskin kuului tulevan kotiin, saa nähdä miten haastattelu meni..

Yhteistyössä