Juu itse olen myös sairaslomalla ollut jo pari viikkoa, ja on tosissaan ollut aikaa pyöriä täällä, ja kelailla näitä asioita oikeen kunnolla
Hipolle tiedoksi, että sekä täällä että odottajien palstalla on hyviä ketjuja kyselemistäsi asioista, kuten kuinka pian tärppäsi, ekoista oireista yms. Käypä katsomassa!
Taidetaan olla Pinja tosi samassa tilanteessa! Tuntuu tosi kurjalta välillä, kun haluisi niin kovasti tiedustella, että milloin se mies tuntee sitten olevansa valmis vai sanooko tuota koskaan, jos haluaa vain elää siinä toivossa, että ""vauva tulee sitten kun on tullakseen"". Tähän asti olen nähnyt parhaimmaksi yrittää unohtaa koko juttu ja keskittyä kaikkeen muuhun mukavaan, ihan hyvällä menestykselläkin, mutta sitten kun se kuume taas tulee, niin se on menoa sitten.
Semmoista mietin, että olisiko teidän mielestä moraalitonta ajoittaa noita yhdyntöjä myös tärppipäiville? Ehkä olisi syytä ilmoittaa sitä ainakin. Kävi nimitt. mielessä sekin, että jos mies haluaa vauvan tulevan ilman mitään odotuksia, niin eihän sillä silloin pitäisi olla väliä, milloin ne yhdynnät tapahtuisi. Kuullostaako typerältä? Mulla tää kuumeilu taitaa olla taas huipussaan..
Välillä kyllä pelottaa itseänikin, että mihin sitä oikein ryhtyisi, jos raskaustesti oikeasti näyttäisikin plussaa jokin päivä. Olisinko hyvä äiti, miten se muuttaisi itseäni, miestäni ja parisuhdetta, taloutta, ihan kaikkea. Kyllähän sitä ihminen sopeutuu mutta kuitenkin. Kaipa tuo pelko on ihan normaalia, mutta silti muistan vaan ne pari kertaa, kun olen kädet täristen tehnyt raskaustestiä ja vatsa ollut ihan kuralla sen takia. Että miltä se tuntuisikaan kun plussaisikin..kädet tärisis varmaan seuraavat kaksi viikkoa
Meillä on myös muuten parivuotias kummilapsi, joka on kyllä pehmittänyt miehenikin sydämen. Mutta joo..ei auta kun kuullostella ja odotella..
Päivänjatkoja ja pikaista paranemista sinulle Pinja