Ajatuksissa 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko teillä oikeasti kokemuksia kateudesta toisten vauva-onnistumisissa? Minä suon teille kaikille onnen ja plussat ja pystyn iloitsemaan niistä, mutta tosielämässä mun suurin painajainen on kateus, joka saattaa iskeä syksyllä. Miehen sisko menee silloin naimisiin, ja tiedän että alkavat yrittää. Voi hiisi – miten kestän, jos niillä tärppää ja meillä ei silloinkaan. Anopin hösääminen ja oman pettymyksen nieleminen. Mua oikeasti pelottaa se.

Neilikka, älä menetä toivoa. Mulla oli kierto 30-33. Testasin kp 30 ja 34 negan. Vasta kp 38 näkyi tosi haamu, ja kp39 se vahvistui. Eli Yli viikon myöhässä ennenkun testissä näkyi. Mitään ihmeellisiä oireita ei ollut, paitsi saman tyyppisiä kun menkkaoireetkin on. Välillä oli sellasta ovisoireiden tyyppistä nipistelyä myös. Olin varma, että mun kierto vaan taas on sekaisin. Mutta eipäs ollutkaan =) Eli toivoa on niin kauan kun täti ei tule kylään.

Nyt soittelen neuvoaan ja katsotaan miten homma etenee. Kiitos kaikille onnitteluista ja plussatuulia =)

Ihanaa Stella, ehkä mulla onkin vielä toivoa... Mulla kans kerto ollut 30 ja joskus 33, joten ei kait tässä auta kuin odotella loppuviikkoon ja katsella mitä tuleman pitää... Ihanaa odotusta sulle!

Kyllä tuo on kuin jostain sadusta tuo hääyön tulos :,) Ihanaa :)

Sade, ihan oikein muistit, mies pelkää että olen huonovointinen. No, sinänsä ihan aiheellinen pelko, mutta miten ihmeessä miehelle ei mene jakeluun että en halua minnekään etelään (joopa, kysykää vaan mielipidettä uudestaan marraskuun loskassa.) jos ja kun se siirtää yrittmistä.

Minni, otapa nyt loppurutistus. Yllättävän paljon paino putoaa viimeisen kuukauden aikana... Mulla vaan ylimääräinen lähti väärästä kohtaa. Mulla vyötärö kaventui, vaikka kriittisin kohta puvun kannalta on pallean kohta. No sehän ei kaventunut mihinkään, tai siis ei kaventunut riittävästi. Onneksi saatiin levennettyä ylhäältä vähän. Hmph. Nyt se on kyllä vyötäröstä ja siitä alaspäin väljä... Olis mahtunut masun alku........

Vielä kerran onnea Stellalle ja Neilikallekin pidetään peukut vielä pystyssä!

Neilikka, tuosta kateudesta, vielä ei ole ollut sellaisia tilanteita. Mutta mulla on kans kaveri menossa naimisiin syksyllä ja tiedän, että heidän yritys alkaa silloin ja hän tietää, että meidän yritys alkoi jo. Nyt jo kauhulla mietin sitä tunnetta, että josko heillä tärppää heti ja meillä vaan kestää ja kestää.

Höh, turhia keskeytyksiä..
Se kateusjuttu. Mulla ei ole tullut eteen vielä sellaista tilannetta. Mun paras ystävä on vela, toisella hyvällä kaverilla ei ole miestä ja nää mun miespuoliset kaverit on vaihdelleet tyttöystäviä vielä sellaisella tahdilla, että en usko että ihan heti tulee plussauutisia... Mutta jos mun velakaveri ilmoittaisi vahingosta, niin olisin kyllä varmaan kirkuvan vihreä kateudesta...

joo, tilasin juuri verkkoapteekista raskaustestejä niin täytyy sitten alkaa testailla uudelleen. En vaan jotenkin usko että olisi tärpännyt heti ekalla yrittämällä niin en ole viitsinyt rahoja tuhlata testeihin (varsinkin kun on ollut jo reilun viikon verran silloin tällöin menkkamaista vatsakipua niin odotellut milloin alkaisivat).

tuosta kateellisuudesta, en ole vielä ollut kade mutta kyllä varmaan nyt kun itse on jättänyt ehkäisyn pois ja jos ei tulosta ala kuulua niin varmasti alkaa täällä naama hieman vihertää. Yhdellä kaverilla la elokuussa, heillä tärppäsi heti ekalla yrittämällä..eivät olleet tarkoittaneet ihan niin nopeasti lasta saada. Muuten kaverit koostuvatkin sinkuista joten ei sinällään pelkoa. Tuntuu vaan että joka tuutista tulee vauvoja, kun taas julkkiksia on alkanut raskaantua jne.

Eilen juuri miehen kanssa mietittiin että kyllä ystävyyssuhteet varmaan lapsellisten ystävien kanssa kärsisivät aika pahoin jos omaa ei alkaisi kuulua/selviäisi että ei omia saisikaan. Mutta tuollaista nyt on onneksi vielä liian aikaista murehtia.

Toi Stellan raskautuminen on kyllä todellakin kuin jostain sadusta, aivan ihanaa :) meillä hääyö osui niin väärään kohtaan tuon kannalta että ei ollut mitään toivoa..eikä kyllä mitään tapahtunutkaan, oltiin niin väsyjä ;(

Hui, mä en kyllä pysyis pöksyissäni jos oisin Sade -oisin jo porhaltanut apteekkiin aikoja sitten mutta oonkin tällänen hätähousu ja testailen joskus liian aikaisenkin... :)

Mä oon kans miettiny tota kateusjuttua -mä tiedän että yks mun parhaista kavereista yrittää nyt, ja kieltämättä jos mulla ei tärppäis vähään aikaan ja sillä samantien, niin ei kai sitä vois olla olematta kateellinen. Ne muut jotka on raskautunut lähipiirissä, ei oo oikeestaan sellasia joille oisin kateellinen. Miehen veli tuli 2. kerran isäks viime joulukuussa, ja onhan se niiden tytöntyllerö ihana, mutta tiedän että niillä on parisuhteessa kaikenlaisia ongelmia (nainen on ihan justiina ja mies on ihan tossun alla) ja yks mun kaveri joka on just pari kuukautta sitten raskautunut, niin sillä on sellanen taloudellinen tilanne että ainakaan itse en hankkituisi raskaaksi sellaisessa tilanteessa. Tai siis jokainen tekee miten haluaa ja varmasti pärjäävät hyvin, mutta vähän kauhistuttaa kaverin kanssa miten he pärjäävät vuokrakaksiossa kahden lapsen kanssa (heillä on jo yksi) kun vissiin kummallakaan ei oo täyspäiväistä työtä. En siis todellakaan halua tuomita heitä eikä se raha onnea tuo, mutta itseäni kyllä ahdistais sellainen tilanne.

Hello,
Täällä nenäliinoja kuluu, mutta kurkku on jo paljon parempi kuin eilen. Tyhmä-minä edelleen elättelee toiveita, kun eilenkin olin ihan järjettömän väsynyt. TIETYSTI se jhtuu tästä vilustumisesta, mutta kun yleensä en ole kipeänäkään halukas nukkumaan päivällä... Ja kun tämä väsymys vaivasi jo viime viikolla... Jos menkat ei ala, niin uuden testin teen ehkä torstaina tai myöhemmin, katsotaan nyt miltä tuntuu. Mutta ylivoimaisesti toiseksi paras vaihtoehto olisi että ne alkaisi nyt pian. Suorastaan hävytöntä jos jää taas yhdet välistä. Kenelleköhän kannatttaisi tehdä valitus?

Jatketaan siis edelleen peukutusta... bd bd bd bd :)

Voi Neilikka, koita parantua...

Mun pitäisi varmaan aloittaa jotku kunnon poppakonstien käyttö. Kurkku koko ajan kipeä... Ensi viikolla vois sitten vaikka sairastaakin mutta ei kyllä nyt.

Hih, jos mä olisin Sade niin olisin varmaan pelastanu jo jonkun testien maahantuojan tämän vuoden talouden...... ;)

kyllä mäkin yleensä olen tosi kärsimätön..jotenkin kun oli mukamas niin varma että olisi raskaana ja testasi negan niin ajattelin että täytyy luottaa siihen ja hyväksyä että ei ole raskaana. Enkä enää edes usko että olisin raskaana..kai olen vaan niin stressaantunut tms (en kyllä koe olevani) että eivät sen takia ala.

Neilikalle tsemppiä, tiedän tunteen niiin hyvin..ei raskaana mutta ei tule menkkoja että voisi edes aloittaa yrityksen.

Eilen kävi kaveri kylässä, enää 6 viikkoa hänen laskettuun aikaan..ja tottakai sitten puhe kääntyi vauvoihin ja tenttasivat milloin meille tulee. Onneksi tajuavat että ei niitä niin vain tule vaikka heillä tärppäsikin heti ekasta kerrasta.

Ilmoittelen miten testaukseni kanssa käy, jos testit tulevat jo tänään postissa niin enköhän samantien ryntää testaamaan..jotenkin vaan luulen että en nyt ihan lähiaikoina tätä ketjua ole minnekään jättämässä.

Ihana tuo Saanan laittama linkki, osa jutuista sai kyllä oikein kunnolla nauramaan (onneksi olen tänään etätöissä niin voin ihan rauhassa nauraa :)

Heippa!

Voi hitsi, tuo Stellan raskautuminen tosiaan on kyllä ihan kuin jostain sadusta, niiiiiiin romanttista että... *huokailee* :)

Neilikalle pidetään vielä kovasti peukkuja! Kyllähän nuo oireet lupaavalta kuulostaa! bd bd bd bd bd!!

Ja seuraavaksi jännätään sitten iipiä ja Minniä :) bd bd bd bd!!

Mua ahdistaa jo valmiiksi ne tulevat menkat (ihan oikeesti) mutta täällä ei vielä mitään uutisia suntaan taikka toiseen. Tuntuu että tää odottaminen tekee hulluksi...hmph. Ja se on ihan totta mitä Neilikka kirjoitti, että alkaisi sitten edes niin pääsis ainakin uuteen yritykseen, jos ei muuta. Olen ihan satavarma että täti kaartaa paikalle parin päivän sisällä, nyyyh! (miten niin lähes hysteerinen pessimisti täällä...)

Tuo Saanan linkki oli hauska! Pitää lukea ihan ajan kanssa ja tosiaan ei ehkä hiljaisessa avokonttorissa, tsih! :)

Päivänjatkoja arvon leidit!

Saanan linkki oli todellakin hauska! Kiitos päivän piristyksestä, sitä todellakin tarvittiin, sillä meinaan nukahtaa paikoilleni..

Sade81, luulenpa, että olet velvoitettu heti postin ilmettyä testaamaan ja lisäksi infoamaan meitä testin tuloksista! ;)) Olikos sulla jotain oireita, jotka voisivat raskautumiseen viitata?

Erica ja Sade, mulla on peukut pystyssä teille!!!
Ja selvennykseksi vielä, että ei mun nuha ja kurkkukipu ainakaan johdu raskaudesta, nää on ihan festarivilustumista. Ainoa mahdollinen oire on väsymys. (ja se alkoi jo ennen niitä festareita...)

Muista Sade pidätellä riittävä aika ennen postin saapumista ;D

Edelleen plussiin uskoen... bd bd bd bd :)

Voi itku. Eilen käveltiin miehen kanssa sellainen 7-8km lenkki. Ja nyt tuntuu että toinen reisi vetää jumiin oikein kunnolla. Kerran on tuntunut samalta ja reisi olikin sitten kipeä viikon... Nyt ei olisi aikaa! Oisko jotain tehokasta konstia varovaisen venyttelyn lisäksi?

Onko se magnesium mitä puuttuu jos lihakset kramppaa useasti?

Magnesiumpa hyvinkin... Ja siitä ei kait ole pahitteeksi vauvajutuissakaan...
Koita Saana myös varovaista omatoimihierontaa, ja kevyeen kramppailuun voi auttaa myös pieni uusintalenkki.

kuten arvelinkin en todellakaan ole raskaana =( menkat on muuten vaan jossain..ei siis nyt mitään oireita juuri olekaan, menkkatyylisiä alavatsakipuja ollut jo pidempään ja välillä vihlaisee tosi pahasti mutta eivät siis johdu mitenkään raskaudesta.

Nyt taas tuli vähän masis olo..kun ei huvita rakastellakaan kun ei ole menkkoja..täytyy nyt toivoa että alkaisivat niin ei hermo menisi tähän odotteluun ja vatsakipuiluun.