Koittakaa kestää, nyt tulee omaa napaa aikamoinen satsi. Eli kp 30 ja 31 elin hirveässä jännityksessä, mua hermostutti oikein tosissaan. Ja sit se ihana vauva oli vielä meillä kylässä
Oireita ei ollut, paitsi monena iltana mua nukutti ihan järjettömästi jo kuuden jälkeen. Sunnuntaita vasten yöllä heräsin yhdeltä, kun olin päättänyt testata aamulla, ja jännitykseltä en pystynyt nukkumaan yhtään pitempään. No eihän se varsinaista aamupissaa vielä ollut, mutta n. 4 tuntia pidäteltyä. Nega sai mut ihan täysin hermostumaan, ja ensin valvoin sängyssä yksin kaksi tuntia, ja sitten rupesi niin kamalasti itkettämään, että herätin miehen ja vollotin sille. Olihan sekin kauhean pettynyt ja surullinen, että ei taaskaan. No vieläkään ei ole menkat alkaneet, joten pahaa pelkään että tästä tulee taas 60 päivän kierto, kuten keväällä kävi. Että joskus syksyllä jatkuu meidän yritys. ANKEAA! No tietenkin tässä on vielä haileat mahdollisuudet, mutta en nyt yritä liikaa tarrautua niihin. Ehkä joskus loppuviikolla voisi vielä kerran testata, katsotaan sitten lähempänä.
Eilen oltiin festareilla, ja tosi kivaa oli, mutta Hiukkasen märkää. Eikä nyt sisäistä vaan ulkoista märkää. Tänään on kurkku järjettömän kipeä ja nuhaa. En tiedä kuinka monta kuppia uskallan juoda teetä, ettei maha mene ihan sekaisin. Nyt on kolmas kuppi menossa
Saana tuo puvun levennys oli huippuveto! Tää elämä on kuitenkin nauttimista ja ilonpitoa, eikä kilojen vahtimista varten! Mulla on kans muutama kilo tullut tämän vuoden aikana (nyt n. 52 kg, 165 cm), ja vaikka ne välillä ottaa päähän, niin yritän olla stressaamatta niistä liikaa. Pitäisi ehkä alkaa tehdä kotona säännöllisesti vatsalihasliikkeitä, ne litistäisi mahaa mukavasti. Pieni pehmeys olemuksessa ei voi kaataa koko elämää. Ihaillen kyllä katselen monesti hoikkia teinityttöjä, mutta ne vuodet taisi mennä jo
Hyvää loman jatkoa kaikille sitä viettäville! Eikö ole hyvä että välillä on vähän sateisempaa, niin tulee kunnolla levättyä ja laiskoteltua! Minulla vielä tämä viikko töitä.