Ajatuksissa 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ballerina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt kiukuttaa, kiroiluttaa ja sylettää kyllä ihan kunnolla.
Lapsuuden paras kaveri ilmoitti, että ei pääse häihin, kun töistä ei kuulemma saa vapaata. Vaikka kyseinen henkilö on sellaisissa töissä, että ihan varmasti saisi vapaata jos vain haluaisi. Hmph. Älköön sitten tulko. P...le.

Huomenta! Enpäs ookaan näköjään aikoihin käyny täällä kirjottelemassa kuulumisia kun tuntuu lomalla ollessa olevan enemmän kiireitä kuin työssäollessa...
Kuinkas Saanan polttarit meni viikonloppuna? Toivottavasti oli kivat polttarit.
Täällä ovista odotellaan loppuviikolle, joten juhannuksen aikaan täytyykin sitten olla tosi aktiivinen... ;-)

Puuh, mulle iski krapula varmaan vasta tänä aamuna.

Mutta siis. Oli oikein kivat ja rennot polttarit. Ei mitään nolaamista tms.

Ensiksi mentiin kiinalaiseen kasvohoitoon, kasvohoidosta jätskin kautta aarteenmetsästykseen, sieltä kiinalaiseen syömään, jonka jälkeen taas aarteen metsästystä, saunomaan ja sitten baariin. Baarissa olisin ehkä voinut jättää ne kaksi viimeistä drinkkiä juomatta..... ;)

Tervehdys pitkästä aikaa!!

Tää on ollut töissä ja vaikka netissä pyörinytkin niin ei oo voinut tulla kommentoimaan, vaikka "salaa" ehtinytkin välillä kuulumisianne lukea..

Täällä alkaa häähommat kohta nipistelemää... siis jännitystä... tukkuja heti enskuusta römyämää läpi ja semmosta... en vaan tiedä mitä kaikkea pitäis tehä... riisipusseja ei tule, riisit saa ottaa koreista ja hääkarkit eivät innosta.. kukka-asetelmat täytyy "askarrella" valmiiksi, tai siis ne purkit.. kukat laitetaa vasta hääaamuna..
mitähän muuta... jotain oon varmaan unohtanu..

Kukista kävin juttelemassa tossa viikko sitten, tosi ihanalta kukkaihmiseltä se myyjä vaikutti :D heh!

Mut hei, ketä jännitetään seuraavaksi?

Mä haluaisin jo niin jännittämään omastakin puolestani, mutta josko nyt vielä ensin teitä kaikkia muita :)

Tervehdys pitkästä aikaa!!

Tää on ollut töissä ja vaikka netissä pyörinytkin niin ei oo voinut tulla kommentoimaan, vaikka "salaa" ehtinytkin välillä kuulumisianne lukea..

Täällä alkaa häähommat kohta nipistelemää... siis jännitystä... tukkuja heti enskuusta römyämää läpi ja semmosta... en vaan tiedä mitä kaikkea pitäis tehä... riisipusseja ei tule, riisit saa ottaa koreista ja hääkarkit eivät innosta.. kukka-asetelmat täytyy "askarrella" valmiiksi, tai siis ne purkit.. kukat laitetaa vasta hääaamuna..
mitähän muuta... jotain oon varmaan unohtanu..

Kukista kävin juttelemassa tossa viikko sitten, tosi ihanalta kukkaihmiseltä se myyjä vaikutti :D heh!

Mut hei, ketä jännitetään seuraavaksi?

Mä haluaisin jo niin jännittämään omastakin puolestani, mutta josko nyt vielä ensin teitä kaikkia muita :)

Tässä viimeisin jännäyslista jonka ketjusta löysin:

Minni 12-15.6
Anna 16.6-18.6.
Iipi 22.-24.6.
Neilikka ???
Erica ???
Stella ???

Minnistä ei ole tainnut kuulua niiden negatestauksien jälkeen, eli mitenkähän on mahtanut käydä..? Silloin taisi olla kp 30 menossa.

Entäs Anna? Jännäyspäivät oli viikonloppuna...

On ollu aika kiirus viime päivinä, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Omat jännäyspäivät ajoittuvat ensi viikonloppuun eli Juhannukseen, joten parempi vaan jos ei ehdi omia tuntemuksia miettiä. Piinapäivä on juuri sopivasti Juhannusaatto... Ollaan kesämökillä "piilossa", jos vaikka täti ei sinne löytäisikään ;-)

Heippa, ja terveiset isosta omenasta! Oli ihana viikonloppu, mut oon ihan poikki aikaerosta ja matkustamisesta...

Hmph, mut voi sit poistaa jännäyslistalta, menkat alko. On tiputellu ihan ministi pari päivää ja tänään alko sit kunnon vuoto ja hirveet vatsakrampit.

Silmät ei pysy auki....

Mukava kuulla Minnistäkin. Vähänkö oon kateellinen... isossa omenassa sitä vaan matkustellaan :-D Harmi silti nuo menkat. Oireet oli kyllä lupaavat.

Juteltiin eilen siipan kanssa juhannussuunnitelmista. Meillä on pari viinipulloa varattuna aattoa varten, mutta otin sitten puheeksi tämän "ajoituksen". Siippa oli sitä mieltä, että miksei testaaminen onnistuisi mökilläkin, "kai niitä jotain matkamallejakin on?". Nauroin siihen, että mikäs siinä: pissitään johonkin kuppiin ulkohuussissa ja testaillaan ;-) Tää on eka kerta, kun oikeesti puhutaan tuosta testaamisesta. Aikasemmin se on ollut vaan "mun juttu" enkä ole siitä paljon ääneen puhellut kotona.

Minä tulen ihan hyvin toimeen ilman viiniä tai siideriä, mutta muut paikallaolijat saattavat ihmetellä...

Minni, onneksi olet palannut. Täällä ollaan saatu jännittää ihan kunnolla. Ikävää vain jos tulos ei ole toivottu. Lämmin halaus lohdutukseksi täältä. Tällä hetkellä teillä varmaan mieskin on tyytyväinen, että aloititte yrityksen ”ajoissa”. Onko vielä yksi kierto ennen häitä?
Seuraavaksi superpeukut nostellaankin Iipin suuntaan. Voi kun tulisi juhannusuutisia!
Hei siippasi on kuule ihan oikeassa, onhan niitä puikkotestejäkin, joissa ei tarvitse mitään kuppia!
Meikäläisen suunnalla on kp 13, enkä aio taaskaan tikuttaa. (On mullakin hyvä syy. En jaksa keksiä mihin purkkiin pissaisin) Nyt pitäisi jaksaa nauttia elämän maallisista riemuista oikein kunnolla, mutta ainakaan tällä hetkellä ei millään nappaisi joka päivä… Pakko sen joka toinen päivä tahdinkin on riittää (tai siis ei me mitään ohjelmoida ja laskelmoida, mutta kovasti tässä toivon, että joka toinen päivä sattuisi huvittamaan.) (ja miksei huvittaisi, on se niin kivaa)
Ei täältä suunnalta muuta. Mitä teidän muiden elämään kuuluu?

Harmi nuo Minnin menkat...

Ja sitten: Hillitöntä hekotusta! Mä näytän ihan lampaalta. Kävin permanentissa, kun mun hiukset on muuten sellaiset, että ilman jotain pikaliimaa kampaus ei kestäisi ollenkaan. Bääää!

Ja sitten äkkiä töitä....

Nyt tuli nuoruusajat mieleen, heh. Jossain vaiheessa (olikohan ala-asteen loppupuolella) keksin että on pakko saada kiharat eli permis. Noh, mulla on sellainen hiuslaatu että siinä on luonnonkiharaa (vaikkei aina uskoisikaan...). No mitäs siitä seuraa: kamala säkkäräpermis afrotyyliin!!! Verkkokalvolle on palanut yksi koulukuva, jossa meikäläisen (silloin) vaalea pehko on aivan pikkuisilla kiharoilla. Aih ja voih!!! Sen jälkeen olen vuosikausia karttanut kaikkea kiharoihin liittyvää, oli ne sitten laineita tai korkkiruuvikiharoita ;-)

Jee! Mies tulee huomenna!!!! :D :D :D Kolmen viikon tauko on kyllä ihan liikaa!

Tämä on muuten viimeinen päivä tässä kuussa kun pääsen koneelle. Tulee vieroitusoireita :)

Kävin eilen siellä koemeikissä. Yksi ihminen oli siellä viimeistä päivää töissä ennen äitiyslomaa.

Hih, halut alkaa olla kuin pienellä eläimellä. Voi miesparkaa. Kun asutaan saman katon alla nyt se pari kuukautta ;)
Tein jo melkein lopullisen päätöksen siitä, että syön enää tämän laatan pillereitä. Eihän se iho parissa päivässä mene aivan hurjaksi, eihän? Ja sitten voisi alkaa taas toivomaan "vahinkoa".... Joo, taitaisi olla taas syytä pistää pää pakkaseen...

Ota nyt Saana sitten kaikki irti miehen läsnäolosta ;-)

En usko, että parissa päivässä tapahtuu mitään radikaalia ihon kukkimista. Minä lopetin pillerit helmikuussa ja vasta huhtikuu oli oikea monsterikuukausi, finnejä kuin teini-iässä ja mikään ei auttanut. Pitkään jo parempi, mutta nyt on finnejä ilmestyny parin viikon ajan dekolteen alueelle. Oikein kunnon mollukoita. Kiva :S Pidä tässä sitten avonaisia kesäisiä toppeja... hmph!

Mulla on kampaaja tänään. Kun vielä keksis mitä pyytäis kampaajaa tekemään tälle pehkolle... Vaivalla olen kasvattanut polkkapituuden, joten ei tästä viitsis kauheasti pätkäistä pois. Täytyy vissiin hieman tutkia nettiä...

Hihihihih juu, otan kaiken ilon irti. Oletteko nähneet sen pätkän siitä kungfulehmästä? Lehmä ja mies öh, kungfuilee(?) lehmän laitumella, mies keksii lypsää lehmän tyhjäksi, siis että on vaan luut ja nahka jäljellä. Heh, luulenpa että mies tuntee vielä olonsa saman laiseksi...
Voihan vitelis. Muahan haluttaa yhtä paljon tai varmaan enemmänkin kuin ehkäovisaikaan. Toimiikohan noi pillerit ihan kunnolla....

No täällä ei tunnu juttu luistavan. Yritetäänpä nyt kuitenkin pitää meitä vähäsen pinnalla.
Vai meinaa Iipi kasvattaa tukkaa. Onko sulla sellainen ”revityn ja epätasaisen” näköinen polkkatukka vai ihan suora? Mulla on niin ohut ja lituska tukka, että ei mitään toivoa kasvattaa pitkää. Ei sen puoleen että edes haluaisin, viihdyn oikein hyvin lyhyessä tukassani. Meillä on melkein niin päin, että miehellä on pitempi tukka kuin mulla. Ja paksumpi ja helpompi ja ei niin kauheita pyörteitä. Voi kun vauvoilla kävisi tuuria geeniarvonnassa…
Voi Saanan miesparkaa – tulee rankka juhannus… Mutta pitäkää hauskaa! Eikös Saana ole ihan positiivista että ne pillerit ei ainakaan vieneet haluja?
Seuraatteko yleisurheilua? Minä seuraan hieman satunnaisesti, mutta nyt parina vuotena olen ollut taas oikein kiinnostunut. Tänään tulee eliittikisat telkkarista. Taitaa meillä olla edessä sohvailta ja hieman dippailtavaa…

Kovin tuntuu hiljenevän juu...

Mulla on enemmän suora kuin "revitty" malli. Jotenkin en saa sitä "revittyä" mallia laitettua oman mielen mukaan, joten tää suorempi malli on käyttäjäystävällisempi. Nyt tämänpäiväisen kampaajakäynnin jäljiltä se on vähän kevyempi malli. Pitäis kai taas värjätäkin... alkaa oma väri pahasti pukkaamaan läpi ;-) Juu, ja pyörteitä löytyy *huokaus*

Hyvä vinkki nuo eliittikisat. Jalat oli eilen lenkin jäljiltä jo samana päivänä ihan tönköt, joten täytyy varmaan tänään pysyä kotona. Vedin lenkin mäkisellä kuntopolulla ja se taisi pistää jalat hapoille. Voin siinä samalla jatkaa mökkipihan uuden kukkapenkin suunnittelua, jonka aloitin eilen. Aika tuskastuttavaa: paksusta puutarhakirjasta etsit ensin sopivat lajit, niistä valitset sopivat värit ja kukkimisajat ja korkeudet, ja sitten vielä yrität jotenkin sommitella ne sopivaan järjestykseen. Meinasi mennä vähän liian vaikeaksi tälle tytölle :-D Niin, ja sitten puutarhakaupassa ei varmasti ole just niitä kukkia joita olen tarkkaan valinnut...