Ajatuksissa 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ballerina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi kääks, määrääkö kuukautisten määrä siis sen, voiko ylipäätään raskautua..? Siinä tapauksessa mulla ei taida olla mitään mahkuja raskautua ever. ;// Toiveet tärpistä tais sitten kariutua täällä suunnalla. Häiden jälkeen vois kai varailla aikaa lääkärille.

Ballerina, juu oikein arvasit meidän hääsuunnitelmat, joten parempaa säätä toivotaan.. Tosin tänäänkin on ollut ihan hieno päivä aamuisen sateen jäljiltä. Ja juu ajatellaan positiivisesti!

JÄNNÄYSLISTA

Minni 12-15.6
Anna 16.6-18.6.
Iipi 22.-24.6.
Neilikka
Erica
Stella

Huomenta!
*ja taas leijonan haukotus*

hii, hurjasti peukutuksia niitä kaipaaville! bd bd bd bd :)
Ja parempaa säätä toivoen tietysti.

Jaiks, mulla on polttarit lauantaina. Heh, terveellinen viikonloppu tulossa, perjantaina on työporukan saunailta...

Sama täällä, Anna. Toivottavasti niukoilla menkoilla ei ole olennaista merkitystä tai tässä on otettava radikaalimmat keinot käyttöön kuin greippimehu... Aikaisemmin olin vaan tyytyväinen niukasta vuodosta, mutta nyt on toinen ääni kellossa.

Malttaakohan Minni tosissaan odottaa huomiseen..? ;-)

Mulla edelleen hieman pöppörö olo, mutta en oo mitannut kuumetta enää viikonlopun jälkeen. Outo vatsakipu jatkuu edelleen ja parina päivänä on rinnoissa tuntunu nippailua. Ei pitäis olla vielä menkkaoireitakaan... Täytyy vaan odotella ensi viikkoon. Oishan se aika ikimuistoinen juhannus ainakin :-)

Uh, sain eilen ilmeisesti ruokamyrkytyksen.

Oltiin pesulassa pesemässä pyykkiä miehen kanssa, kun yhtäkkiä tuli ihan kamala olo. Lähdin sitten kotiin, mutta en kestänyt kotiin asti kun oksensin kahden auton väliin kadulla. Ja sitten kotona loppuillan, ainakin 10 kertaa... Ihan kamala olo oli, mikään ei pysyny mahassa, edes vesi.

Siitä ihmeissäni en tietenkään voinut olla testaamatta. Testasin eilen illalla mammaksin testillä, ja nega. Ja tänä aamuna hain apteekista, ja taas nega.

Mutta pieni toivonkipinä on negoista huolimatta kun täti ei oo tullu vielä kylään, nyt siis kp 30.

Vieläkin aika heikko olo vaikka ruoka pysyy jo sisällä. Outoa...

Vielä siis jännitetään, Minni ja Iipi! Toivottavasti Minnin nega muuttuu lupaavien oireiden myötä plussaksi... Minä joudun huomisaamun jälkeen nettipimentoon juhannuksen ylitse, mutta peukutan hengessä mukana.

Säätiedotkin lupaavat hyvää, ainakin tänne päin Suomea. Tilauksessa ihanteellinen hääilma: +22 ja aurinkoista... :) Tuijottelen omia rakennekynsiäni lumoutuneena, suosittelen muillekin morsiamille, olo on niin leidi! Enää 3 yötä! Tosin yöunet ovat olleet jo melko katkonaisia, heräilen aamuyöstä ja ajatukset karkailevat ties minne. Pakko siis myöntää: JÄNNITTÄÄ!

Edelleen siis peukutuksia! bd bd bd bd :)

Voi p...le. Aamulla alkoi mahaan koskemaan. Menkat alkoivat uudelleen. Todella raivostuttavaa! Miten h...ssä viimeisenä pillerittömänä päivänä voi alkaa menkat uudelleen?!? Ja miten voi edes vuotaa vielä enemmin?! Pitääkö mun sittenkin aloittaa se viimeinenkin laatta, ettei silloinkin menkat keksi alkaa uudelleen just hääpäiväksi?? Kyllä kiukuttaa.

Niin ja kauheasti peukutuksia Annalle viikonlopulle, ettei täti tulis... Mäkin saatan olla nettipimennossa huomisesta maanantaille asti, kun mennään viikonloppureissulle, mutta jos oikeesti nyt kävis niin että plussaisin niin meen vaikka hotellin koneelle kertomaan teille uutisia. Mutta en uskalla toivoa paljon mitään...

Hipsheps kaikille!

Minnilläkin kovasti pahoinvointia, lupaathan pitää meidät ajantasalla, vaikka nettipimentoon menetkin, miten käy, plussa sieltä voi helposti noilla oireilla pärähtää.. Peukutan oikein kovasti sinulle! Ja kiitos sinulle tännepäin suuntautuneista peukutuksista. Olotila ei ole kyllä yhtään raskautunut, mutta joku taisikin varoitella hääkiireistä johtuvasta "huomaattomasta" raskautumisesta. Nyt ei kyllä ehdi oireita miettiäkään..

Ja Iipille, pidetään joka tapauksessa toivoa yllä raskautumisesta, en vaan halua uskoa tota (ainakaan pureskelematta), että niukat menkat tarkoittais hedelmättömyyttä.

Huomenta, kalpeaa huomenta...

Eilen oli työporukan risteily. Huh, miten kolmesta siideristä voi tulla ihan kiitettävä krapula? Hih, niin se muuttuu jostain syystä, ensimmäisenä opiskeluvuotena määrät oli ihan toista luokkaa eikä merkkiäkään krapulasta :)

Thih, kauhea putki päällä, huomenna on työporukan saunailta ja lauantaina polttarit. No, jospa sitten olisi nautittu etanolia monen vuoden tarpeiksi..... ;)

Miten täällä on niin hiljaista? Siis ei pelkästään meidän ketjussa vaan koko palstalla?

Moi! Olin eilisen työmatkalla, sori kun en muistanut varoittaa etukäteen!
Minnillä onkin jännät paikat! Onko uutisia? Ja hyvältä vaikuttaisi Iipinkin tilanne. Molemmille mojovat peukut!
Ja onnea etukäteen kaikille ensi lauantain morsiamille! Toivotan nyt, kun taidatte ruveta häipymään maisemista pikku hiljaa. Ja Saanalla polttarit luvassa! Jännää!!! Pidä hauskaa!

Tämä morsian katoaa nyt nettipimentoon. Tänään myös kp 1. En tässä kuussa muuta odottanutkaan, emme ehtineet yritystä aloitella ennen todennäköistä ovista. Ensi kuussa sitten jännätään. Mutta teille muille paljon plussaisia onnenpotkuja, toivottavasti saamme lukea mieleisiä uutisia häähumun jälkeen. Palailen koneelle juhannuksen jälkeen, pitäkäähän ketjua pystyssä!

Kiitokset onnentoivotuksista! Saanalle hauskoja polttareita, oletko varma päivästä? Hääkaimat, nautitaan joka hetkestä!!! :D

Totta tosiaan tuntuu, että palsta hiljenee.. Olikohan näin viime kesänäkin? Muistaako vanhat konkarit?

Muistan kans, että olin omista polttareistani kerran jo ihan varma yhtenä viikonloppuna, mut sit ne olikin viikkoa myöhemmin. Millaisia vinkkejä olet saanut Saana? Ja onko teemasta tietoa?

En mä ole saanut mitään vinkkejä. Enkä ole niitä kysellyt, ainoastaan tuota, että milloin pitäisi varautua...

Mä en yhtään muista miten vilkasta viimekesänä oli. Tai sen muistan, että WAB ketju oli aika eloisa, mutta muuta en...

Heips!

Hurjasti onnea ja onnellisia hetkiä viikonlopun morsmaikuille!! Toivotaan että säät suosii ja kaikki menee napiin! :) Nauttikaa täysin rinnoin! Se päivä menee niin nopeasti...

Voi harmitus Ballerina *hali*, ensi kuussa taas jännätään!! Hyvää juhannusta!!
iipille ja Minnille vielä suuret peukutukset käynnissä bd bd bd bd bd :)

Saanalle mukavaa, superhauskaa ja "huuruista" viikonloppua ;)

Sain tänään muuten kuulla että eräs meidän tuttavapariskunta joka on yrittänyt lähes 4 vuotta vauvaa on nyt vihdoin ja viimein raskautunut :) ihan huippua!! Ja kaiken kukkaraksi vauvoja on tulossa kaksi!! :) Ihanaa!!

Hauskaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! Meikä on myös huonosti koneen ääressä loppuviikon.

Huomenet!
Nyt olisi kyllä PALJON kerrottavaa sieltä vyöhyketerapeutilta, mutta pakko jakaa vähän osiin, että ehdin välillä tekeen töitäkin.
Oli tosi positiivinen kokemus, suosittelen kokeilemaan jos kiinnostaa oman kehon tasapaino.
1. Eihän teillä ole amalgaamipaikkoja suussa? Mulla ei onneksi ole, mutta ne on kuulemma yksi syy lapsettomuuteen
2. Sinkki ja mangaani!!! Mulla oli molemmista puutetta, ja suositteli monivitamiinia mieluummin kuin täsmäpillereitä. Pitää tänään mennä hakemaan se merkki, jota suositteli. Sinkin puute aiheuttaa hedelmättömyyttä!!!!
Mun suurimmat epätasapainot oli just noi sinkin ja mangaanin puute, huono vesikierto (siis veden juontia lisättävä), ja ongelmat munuaisissa (liittyy tähän vesikiertojuttuun). Munuaishomma kertoo myös virtsatulehdusalttiudesta, mikä on ihan totta. Ja se mitä epäilinkin: hormonitoiminta ei ole täydellistä :( Ei kuulemma mitenkään olematonta, eli aivan hyvin voisin tulla raskaaksi, mutta ei kuitenkaan ihan kunnossa.
Tuun jatkaan myöhemmin.

Ihanaa Neilikka, että tulit kertoon kokemuksistasi. Katsoiko se sieltä jalanpohjista nämä "oireesi"? Mielenkiintoista, odottelen lisäinfoa. Täytyy varmaan koittaa ensi kierrossa.. Oliko rentouttavaa? Olen muistaakseni jostain lukenut, että sinkkiä pitäisi miehenkin syödä.

Ei Minni ole tullut kertomaan mitään uutisia? Oletko jo testaillut? Huhuu.. :)

Huomenta kaikille!

Eilen koko päivä palaveria ja tänään myös, joten ihan nopeesti kommentoin.

Se on kyllä kummallinen juttu, miten vyöhyketerapeutti pystyykään pelkästään jalkateristä päättelemään kaikenlaista. Mulla esim. terapeutti kysyä paukautti "Mitenkäs nuo sun vatsavaivat?", vaikka en ollut edes maininnut niistä mitään!

Auh ja voih, täältä löytyy amalgaamipaikkoja kyllä... mutta hysteerisyyteen ei kai ole aihetta - vielä ;-) Minä olen syönyt nyt muutaman kuukauden ajan Multivita-tabletteja, joten toivon että tuo sinkki+mangaani-homma on kunnossa...

Hyvät viikonloput kaikille jo tässä vaiheessa! Illalla firman kesäjuhlat, jippii! Onneksi olen autolla, joten siinä hyvä tekosyy olla juomatta :-D

Jumittaako muilla palsta? Siis jos avaan tämän niin ei ole mitään ongelmaa, mutta jos teen välissä muuta ja otan tämän taas päällimmäiseksi työpöydälle niin saa odottaa todella kauan?

No niin, taas vähän aikaa höpinää.
Iipille hauskoja bileitä ihan aluksi, toivottavasti on kiva ilta!
Niin, ei sitä vyöhyketerapiaa erityisen rentouttavaksi tai hemmottelevaksi voi sanoa, koko ajan oli oltava varuillaan, koska joku painallus sattuu enemmän. Mutta ei siellä nyt sentään vesi silmistä valunut. Sen jälkeen mulla on ollut ihan törkeä jano, ja tavallisesti jos juo älyttömästi, niin myös vessahätä on koko ajan, mutta nyt se vesi tuntuu varastoituvan johonkin ;) Lisäksi nukuin viime yön tosi huonosti, eli meni varmaan pari tuntia ennen kuin sain unta, mutta siihen voi kyllä olla syynä yksi työasia, jota tuli mietittyä. Arvatkaa, voisin ehkä lähteä kolmen kuukauden ulkomaankomennukselle syksyllä! Tähän on kyllä toinenkin ehdokas, enkä nyt oikein tiedä kuka ratkaisee, kumpi meistä lähtee. Tän vauvajutun suhteen ajattelin että kohtalo ratkaisee, jos ei tärppää siihen mennessä niin tulee vähän taukoa yrittämiseen, ja jos taas tärpää, niin haetaanpa vauvalle vähän viikinkivaikutteita.
Niin sinne terapiaan taas. Kyllä se käsittämättömän paljon näki sieltä jalkapohjasta. Sen että mun toinen käsi on kyynärpään ja ranteen väliltä toisinaan kipeä, sit ne virtsatulehdukset, siitepölyallergian (hei se sinkki auttaa tähänkin!), ja lisäksi sen, että olen luultavasti joskus loukannut alaselkäni. Mahdollisesti siis ihan lapsena, koska itse en muista sellaista yhtään.
Taas hommiin (ei kyllä kiinnostaisi)