Ajatuksissa 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ballerina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hih, onnistuin muuten kehittämään itselleni sitten viikonlopuksi ihan kiitettävän häästressin. Tai siis viikonlopun öiksi :)

No juu, mutta hauskoin uni oli kyllä ehdottomasti uni itkuhälyttimestä. *hekotusta* Siinä unessa taisi tosin mennä se itkuhälytin ja vauva sekaisin. Töllisteltiin miehen kanssa niiin suloista itkuhälytintä. Ja mä taisin lässyttää sille.

Hatunnosto Ballerinalle maratonin läpiviennistä *nostaa hattua*, kehtaatko kertoa aikaa..? Bongasitko muuten Lauri Tähkää? Oli kuulemma kanssa siellä juoksemassa! Oletettavasti oli kuitenkin jättänyt nahkahousut kotiin, hih :-)

Minnin polttarit kuulosti hauskalta! Erityisesti ne eroottissävytteiset kuvat saavat varmasti ansaittua huomiota ;-)

Omasta navasta sen verran, että tämä kierto meni nyt sitten oikeesti ilman tikutteluita ja muita panikointeja. Oli työmatkaa ja nyt kaiken kukkuraksi nousi viikonloppuna kuume. En tajuu yhtään mistä se voi johtua, mutta siippa epäilee että olis jotain tekemistä allergian kanssa. Kuulostaa erikoiselle, mutta kaipa sekin on mahdollista...

Onnea Ballerina! Saat kyllä kaiken kunnioitukseni suorituksesta… Ja vielä viikkoa ennen häitä. Uskomaton mimmi!!!
Oikein paljon paranemisia Iipille! Oletko tämän päivän ihan kotona sairastamassa?
Aika hurja tuo Minnin polttarien valokuvaosuus… Ei kyllä luonnistuisi kaikilta morsiamilta!
Piti muuten raportoida viime kierron greippikokeilua. En kyllä huomannut mitään eroa oviksen aikaisissa limoissa tai menkkojen runsaudessa. Toivottavasti siitä on apua jollekin muulle, mutta minuun sillä ei taida olla mitään vaikutusta.

Äh, töissähän täällä pakerretaan... Viikonloppunakin kuumeesta huolimatta juhlin 50-vuotispäivillä ja siivosin täpöllä mökkiä juhannuskuntoon :-) Ei oo nuhaa, ei yskää, mutta kuumetta kuitenkin ja tietenkin väsyttää aika ikävästi. Niin, ja vatsa on jostain syystä kipeä. Ääähh... Töissä on vielä kaiken lisäksi aika kiire viikko, joten ei tässä olis aikaa sairastella :-I

Mikähän muuten mahtaa olla tämän viikon jännäystilanne?? Ei mitään muistikuvaa... Olikohan Ericalla jännäys päällä..? Nimim. "piinaviikot edessä kp 19/28-30".

Vautsi, hatunnosto täältäkin Ballerinalle! Musta ei ikinä olis ollut tuohon ja vielä viikkoa ennen häitä.. Huh!

Ja, Minnikin oli saanut polttarinsa, tuli varmaan tosiaan yllärinä, etkös odottanut niitä vasta heinäkuulle? Olitteko Suomessa siis vai tuliko sun kaverit yllärinä Tanskaan? Ja nuo kuvat on varmaan hieno lahja miehelle, eihän niitä muiden tarvikaan nähdä?

Neilikka, kuvittelisin, että ei sitä voi erottaa silmällä siis limojen määrää??? Toivon, että ne kasvaa vaan sisäisesti ilman, että mun tarvis siitä kauheasti tietää..?

Ite aion testailla hääaamunani, silloin olis kai kp 30, ei mulla kyllä ole mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, mut tiedänpä sitten, nostelenko kuppia omissa häissäni.. :)) Ketäs muita, Minni ainakin oli mua vähän edellä kierrossa ja niin taisi Ericakin olla? Nostatetaas vähän taas peukutustasoja!

Heippa,

ei ne oli ihan "tanskan polttarit" jotka tanskalaiset kaverit järjestivät, eli toiset on varmaan tulossa kun tuun Suomeen viikkoa ennen häitä... hihi. Joo aikamoisia kuvia, mutta olin aika hiprakassa onneks. Mutta onneks en oo ihan ujo ja suomalaisena on tottunut olemaan saunassa alastomana tuntemattomien kanssa, eli hyvin siitä kait selvisin.

Täällä on kp 28, eli perjantaille viimeistään odotellaan tätiä tai siis ei toivota sen vierailua. Viime kiertohan (jossa join greippimehua) oli lyhyt -vaan 28, mutta normaalisti 30 tai 31. Ei oo oikeen minkäänlaisia tuntemuksia -muistan että polttariyönä nippas vatsasta oikein kunnolla (sellanen ovismainen ohimenevä vihlaisu) mutta olin kännissä kuin käki. Että saa nyt nähdä... Jänskättää joka kerta kun käyn veskissä :)

Voi vitsi oispa aika mojova häälahja, Anna, sulla miehelles jos plussaisit! Hiii!

Pikaisia paranemisia iipille!

Onpas Saanalla hauskoja unia :) Kelpais mullekin tollaset vauvaunet, mutta nään usein unta töistä (vaikken oo ees ylirasittunut) tai jostain yhtä tylsästä: )

Heippa!

Täti tuli tänään taas kyläilemään :( Nyt täytyy myöntää että ekan kerran tuntuu että on kunnolla pettynyt. Toki tätä yritystä on takana vasta 3 kiertoa mutta silti.

Ei auta kuin nostaa häntä pystyyn ja olla miettimättä asiaa sen enempää. iipi, tuo piinaviikko on kamala, mitään muuta ei ole mielessä kuin SE asia. Todella kuluttavaa ja se pettymys on kamala kun sen tutun vihlonnan tuntee ja täti kaartaa paikalle. Toivotaan nyt sinne kovasti niitä plussatuulia, PUUUUUUUUUUH :)

Balleriinalle isot onnittelut UPEASTA suorituksesta!! :) Hitsi, munkin haavena on joskus juosta maraton, ainakin puolikas sellainen!

Minnille, Annalle ja iipille pidetään peukkuja oikein olan takaa!! bd bd bd Voi kunpa nyt tärppäisi, sitä plussaa on tähän ketjuun odoteltu jo niin kauan!

Oispa hienoa jos Stellalla heti tärppäisi, siinäpä vasta ois alku yhteiselle taipaleelle!!

Minnin polttarit kuulosti hauskoilta, wau!! :) (mäkin otatin itsestäni tuollaisia kuvia miehelleni, tykkäsi kovasti ;) )

Tsemiä morsmaikut viimeisen viikon järkkäilyihin, muistakaa NO STRESS ;)

Meikä menee nyt sohvalle mutustamaan suklaata surullisen mielen karkottamiseen.

Huomenet,
Erica, täältä myös sympatiahalaus. Nyt vain kohti hedelmällistä keskikesää ja onnea matkaan!

Torstaille varattu vyöhyketerapeutti!!! Nyt ekalla kerralla se tutkii, löytyykö jalkapohjista viitteitä siitä, että joku asia kehossa ei olisi tasapainossa. Jos jotain löytyy, niin sitten mietitään jatkotoimenpiteitä. Vaikka mitään vikaa ei löytyisikään, niin hoidon pitäisi olla rentouttavaa. Ja silloin on kp 8, eli hyvällä säkällä saadaan vielä tsempattua munistakin irtoamisessa…

Onko Saanalle selvinnyt koska aloitat uudessa työssä?

Lohtuhaleja Ericalle täältäkin.

Toivotaan että Neilikalle on apua vyöhyketerapiasta, käytkö yhden kerran vai useampia? Miten valitsit terapeutin?

Kiitos maratononnitteluista! Eilen konkkailin kipeine reisineni pitkin kaupunkia, onneksi oli mieluisia menoja. Kynnet ovat ihanat ja kävin myös kosteuttavassa kasvohoidossa. Lisää uusia alusvaatteitakin tarttui matkaan... Maratonin aika oli huonompi kuin viimeksi, viiden tunnin pintaan mentiin. Tosin sillä helteelle aikatavoitteet olivat aika turhia, joten olin ihan tyytyväinen. Jaksoimme muuten hippailla laivalla aamuviiteen! :D

Plussatuulia... :)

Ericalle isot virtuaalihalit! Uskon pettymyksesi!

Onpa jännä kuulla lisää tuosta vyöhyketerapeutista sitten Neilikalta, kerrothan kaiken???

Onko Ballerinalla ja Stellalla vielä paljon häähömpötystä? Pah, sää sais kyllä kääntyä takaisin aurinkoiseksi.. :))

Ja Ballerina on hippaillut viiteen… Aivan uskomaton suoritus sekin ;)
Se, että käynkö siellä vyöhyketerapiassa useita kertoja, riippuu siitä mitä se löytää nyt ekalla kerralla. Valitsin terapeutin aika sokkona, löysin esitteen sellaisesta talosta, jossa toimii useita hierojia ja luontaistuotehenkiöitä ja muita sen tyyppisiä. Enemmän ja vähemmän hömppää, sanoisi joku. Vaikutti kyllä oikein mukavalta, kun juttelin puhelimessa. Ja tietysti kerron teille sitten kaiken! Raporttia odotettavissa siis perjantaina...
Sitä piti vielä "kritisoida", kun joku sanoi että limojen paksuutta ei itse voi tietää. Mun käsittääkseni kaikki kerääntynyt limakerros vuotaa menkkojen aikana pois, joten menkkojen runsaus kertoo suoraan limiksen paksuuden. Voin kyllä olla ihan väärässäkin, mutta näin olen itse asian käsittänyt. Pitäisiköhän sittenkin varmuuden vuoksi syödä/juoda jonkun verran greippiä tässä alkukierrosta. Ei oikein uskalla riskeeratakaan ja jättää keinoja käyttämättä!

Noista limoista, mun mielestä mulla oli ainakin runsaammat menkat viime kierrossa kun join greippimehua, mutta en tiedä sitten...

Kuullostaa aika jänskältä tuo Neilikan vyöhyketerapia! Ois kyllä ihana kans kokeilla... hmm... Jotain tollasta vois periaatteessa ostaa vaikka kaasoille lahjaks kiitoksena.

Täällä kp 29 ja jännitys tiivistyy. Tosin en bongannut ovista tässä kierrossa, eli turha varmaan toivoa liikoja. Mutta menkkoja ei oo vielä näkynyt niin yritän varovasti vielä toivoa...

Minä luulen Neilikan olevan oikeassa; lääkärinikin heti oletti menkkojeni olevan niukat limakalvon perusteella. Ja Terojen kanssa menkat ovat runsaammat, eli keltarauhashormoni paksuntaa limakalvoa. Greippimehusta ei haittaakaan ole, mielelläni teen vähän "humpuukiakin", varmuuden vuoksi.

Häähömpotystä on kiihtyvällä tahdilla... just pakkailen laukkuja ja lähden vanhempieni luo muutamaksi päiväksi etukäteen. Kaasot ja sulho tulevat perässä. Jos ilma on lauantainakin viileämpi, niin ainakin miehillä on hieman helpommat oltavat. Eihän teillä Anna ole ulkojuhlia? Sadesääkin voi olla oikein romanttinen... pakko ajatella positiivisesti!

Nyt pitää juosta...

Minnille peukutuksia db db db db!!! Eikö olekin toisenlaista odotella kierron loppupäiviä kun ei oo oviksesta tietoa... Mulla ainakin. Voi vain arvailla milloin ovis on ehkä kaiketi mahdollisesti ollut ja onko onnistunut puuhailemaan juuri sopivaan aikaan :-)

Onnistuin jo kehittelemään pienessä päässäni ajatuksen, että tää kuumeilu vois johtua jopa siitä että nyt on tärpännyt. Kuvitelkaa ;-) Satuin nimittäin (taas) lukemaan tuota Ensioireet-ketjua. Siellä muutama oli kirjannut tämäntapaiset oireet... Mutta yritän kovasti olla realistinen *ottaa tukevan asennon jalat maassa* Noh, olen ainakin juonut sitä greippimehua, runsaasti ;-)

Voi vitsit, täällähän saa oikein kunnolla peukuttaa! Minnille ja Iipille molemmille valtaisasti onnea matkaan. Kunpa olisi tärpännyt!!! Voin kyllä rehellisesti sanoa että sydämestäni toivon teille molemmille plussaa. Onneksi töissä on aika rauhallista niin ei haittaa vaikka iso osa mun energiasta kuluu nyt teidän puolesta jännittämiseen!

Hurrrjasti peukutuksia Minnille ja iipille! bd bd bd bd :)

Mites olis ihan oikeasti jännäyslista?
Kun vanha ei muista kelle pitäisi peukuttaa...

Jännäyslista

Minni
Anna
Iipi
Neilikka
Erica
Stella

Jos jätin jonkun välistä, älkää loukkaantuko! Mulla kun muisti pelaa pätkittäin... :)

Jee, mun kahvilakkoilu sujuu jo melkein ihan hyvin. Tänään tosin oli pakko ottaa pöydälle kupillinen kun väsyttää aivan tolkuttomasti ja päätä särkee... Mutta en voinutkaan ottaa siitä kuin kulauksen kun tuli huono olo :D

Hmm. Mitähän mun pitäisi tehdä pillereiden kanssa. Laatta pitäisi aloittaa kolme päivää ennen häitä. Iho on jo yhden laatan jälkeen suhteellisen hyvässä kunnossa, joten uskaltaisinkohan jättää sen yhden laatan aloittamatta... Jos loppuisi tämä päänsärkykin viimein...

Voi vitsi vähän juilii tuolla alakerrassa tuttuun tapaan, mutta ainakaan vielä ei oo tullut mitään... Mutta on kyllä sellanen olo että menkat alkaa. Mutta pieni toivonkipinä on pystyssä siitä huolimatta...