Ajatuksissa 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ballerina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Ballerina

Vieras
Minni, 26+24, Y5/07
Meea, 22+23, Y6/07
Saana 24+28, T 11/07
Neilikka 26+25, TJOT 01/07 alkaen
tytti. 24+24, Y04/
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T5/07
iipi 32+35 Y2/07
Anna 27+25, Y4/07
Pikkumyy27 27+29, Y2/07
Ballerina 30+28, Y6/07
Stella-82 25+25 Y6/07
Mi-iu 22+26 Y näillä näkymin syksyllä häiden jälkeen :)

Vilkku, 31+31, Y5/06, LA 28.7.07
Daisy, 31+36, Y5/06 +11.10.06, la 21.6.07
Anttuli, 25+26, Y7/06 +26.8. la 4.5.07 -> 10.5.07 tyttö (3944g ja 52cm)
Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4. -> 27.4. poika (2860 g ja 48 cm)
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07 -> 26.4. poika
Vanilla, 26+24, Y3/06, LA 12.2.07 -> 2.2.07 poika (3400 g ja 50 cm)
Sella, 23+23, TJOT, LA 21.9.2007
Jellybean 24+25, +5.2.2007

Voi ei, Neilikka ja Riitu! :(

Minä olen kuullut useampia menestystarinoita meridiaaniterapiasta, itsekin ajattelin kokeilla kenties jo kesän aikana. Hyvistä rasvoista ei haittaakaan voi olla, syön tunnollisesti kalanmaksaöljykapseleita. Helokkiöljyjäkin olen kokeillut, iho tykkää! :)

Saana sentään pelasti päivän, onnea!! Toivottavasti tästä ketjusta tulee menestyksekkäämpi, näin huono onni ei voi jatkua... suunta vain ylöspäin!

No toivotaan ettei kukaan meistä jäisi ketjuun yksinään vaan kesän myötä niitä plussia alkaisi tulla... Pakko ainakin niin ajatella ettei masennu ihan täysin. Kukapa nyt haluaisi vuotaa ku seula ja kärsiä kauheista krampeista näin ihanina kesäpäivinä... :-( Mut huomenna saa sit ottaakin ilon irti festareilla ja lipittää siideriä ihanassa auringonpaisteessa!

Isot halit Neilikalle ja Riitulle! Ja tervetuloa mukaan, Riitu!

Ja kauheesti onnea Saanalle työpaikan johdosta:)

Huh, mulla on kerrankin ollut kiirus työpäivä, ja lähden tästä pian ostamaan miehelle synttärilahjaa kun sil on tänään synttärit :)

Eli viikko tässä ois jännäilyä edessä, kun mulla on päivä 24 menossa nyt. Ja kierto oli siis normaalisti 30-31 mut viime kierrossa kun vedin greippimehua (en tiedä johtuko siitä) oli vaan 28. Tässä kierrossa en oo greipitelly, mutta punaviiniä on tullut juotua aikamoisesti oviksen jälkeisinä päivinä :)

Viineistä puheenollen, tajuuko joku teistä viineistä mitään? Mun porukat ois menossa Tallinnaan viiniostoksille häitä varten, ja ajattelin komentaa ne ostamaan jotain tiettyä, muuten ne ottaa vaan halvinta ja kun häävieraissa on viineistä jotain tietäviä, niin sais hävetä...

Tunnetteko jotain kohtuuhintasia puna/kuohuviinejä? Löysin sellasen kaupan netistä kun Alcoexpress ja se näyttää olevan edullisempi kun alko. Mitä viinejä/muita juomia teillä on/oli jotka on morsiammia?
http://www.alcoexpress.ee/?mid=52

Huh, vihdoin uusi ketju. Thänks Ballerina ja asiaankuuluvat onnentoivotukset perään! Ja mikä ihmeen meridiaaniterapia???

Minnin viinikyselyihin: Punaviineistä yksi tosi hyvä ja edukas on Vina Maipo, mutta en oikein tiedä mikä se noista ton sivun vaihtoehdoista oli. Tai oikeastaan en tajunnut oliko niissä montaa punaviinivaihtoehtoa, osa taisi olla valkkarivaihtoehtoja. Eikö teille tule valkkaria ollenkaan?
Kuohareista en oikein osaa sanoa, meillä oli elysee rose, söpöä vaaleanpunaista. Ai niin, Elysee arctic (lakasta, siis hillasta, siis suomuuraimesta tehty) on muuten tosi hyvä.

Sinuna Minni menisin tai laittaisin jonkun hyvän ystävän käymään alkossa (onko muuten Tanskassa vastaavaa?) kyselemässä. He kyllä osaavat suositella viiniä tai viinityyppiä, kun kerrot mitä ruokaa on tulossa. Ja voihan sitten ottaa pullon maistettavaksi ;)

Me mennään siitä mistä aita on matalin. Talon puolesta tulee tervetuloamalja ja lasi viiniä, tarjoavat sitten mitä tarjoavat ja thats it. Jos joku haluaa enemmän viinaksia niin saa ostaa ihan itse. Hih, juu olen telaketjumelkeinabsolutisti :D

Olen varmaan joskus aikaisemmin kirjoittanut samaa, mutta... Oletteko muuten huomanneet, että pikkuisen kun viinejä maistelee, niin täyteläisemmät alkaa maistua aina vaan paremmalle?

Jihaa, perjantai!

Jaiks, tänään saisin sen mun sormuksen kaupasta. Arvaiskohan sitä vielä hakea, tulee kiusaus sovittaa sitä :)

Huomenia, kiva täällä on elämää jo! :) Pakkailen täällä Tukholmaa varten ja kieltämättä on perhosia vatsassa. Taidan olla ihan kahjo kun viikkoa ennen häitä lähden moiseen koitokseen. Ja vielä hellettä luvassa... Pitäkää peukkuja, etten telo itseäni tai saa lämpähalvausta! Onneksi rakas kaasoni on matkassa, saadaan fiilistellä viimeistä viikonloppuani neitinä yhdessä.

http://www.pirkanmaansanomat.fi/psviikkolehti/3239/index.php?pgnumb=12

Tuossa juttu meridiaaniterapiasta, rohkeasti vain kokeilemaan! Olen aika skeptinen vaihtoehtoisten hoitomuotojen kanssa, mutta tähän voisin uskoakin.

Me emme saa häihin viedä omia juomia, joten olemme valinneet talon valikoimasta kuoharia (Grandial Brut) ja sitten peruschileläiset valkkarin ja punkun (Cabarnet Sauvignon). Boolista tulee omenaista ja kahvin kanssa konjakki ja amaretto. Pidän itse eniten oikein täyteläisistä punaviineistä, mutta hääviinin täytyi olla helpompi ja halvempi...peruskamaa joka ei toivottavasti petä.

Lyön vetoa, että Saana sovittelee sormustaan jo tänään! ;)

Aargh! Taidatte tuntea mut jo liian hyvin ;)
Hih, yritän pitkittää sitä hakua, kun lupasivat kihlojen huollon tehdä samalla. Hei, joo, enhän mä sitä voi tänään hakea, kun miehen kihla ei ole täällä. Juu, se on hyvä syy :)

Vitsit sentään Ballerina, hullu tosiaan olet, mutta rutkasti sisua ja voimaa matkaan! Toivottavasti tulee hyvä kokemus.
Meillä mies piti sormusta hallussaan häihin saakka, enkä muistaakseni saanut sitä edes kotona sovitella. Muutaman kerran sain vilkaista.
Pitäisi varmaan taas joskus viedä sormukset huoltoon, kiillotettavaksi ja ennen kaikkea pitäisi tarkistaa timanttien kiinnitys. Mutta tämäkin on sellainen asia että olisi kivaa tehdä sitten kun on raskaana, (huoh, koska lie!), kun on ehkä sormet muutenkin turvoksissa eikä voi pitää sormuksia enää…
Aika eksoottiselta kuulosti tuo meridiaanijuttu. Periaatteessa luotan vaihtoehtoiseen lääketieteeseen (akupunktiosta on kokemusta siitepölyjutussa), länsimaissa hyödynnetään sitä tosi vähän. Lääkärit on tosi skeptisiä tällaisiin juttuihin, mutta ei kait sen väliä. Löysin eilen mukavalta vaikuttavan vyöhyketerapiapaikan, nyt pitäisi vaan varata aika sinne. Jossain muussa ketjussa oli ajoituksesta puhetta, olikos se että ennen ovista? Muuten menisin jo ensi viikolla, mutta silloin on niin kiirus ja työmatka, että ei taida onnistua. Menisi siis samalle viikolle oviksen kanssa. Onkohan huono?

Juu, tsemppiä Ballerinalle koitokseen! Huh huh...

Oliko se WAB ketjun Safiiri kun tiesi noista vyöhyketerapiajutuista?

Siis hemmetti. Mulla menee koko häästressi/jännitys ihan ohi noiden työjuttujen takia! Kauhea stressi jo nyt siitä uudesta paikasta. *järsii kynsiä*

APua, kuulostaa vakavalta, Saanan häästressi menee ohi!!! :-D
Koita nyt huolestua ainakin siitä millainen ilma on, loppuuko joku ruokalaji kesken tai tiputtaako bestman/pappi/sulhanen sormuksen kirkossa. Ajattele, siinä on kolme miestä (sori naispapit, teitäkin on!) jotka voi kämmätä, aika hyvä todennäköisyys!!!

Niin juu, aivan. Miehini tuntien sormus tosiaan vierii pitkin kirkon käytävää ulos asti :D Ja nyt kuvitelkaa hellyttävä ja kömpelö teddykarhu.

Hei, kuinka arvokasta on laitattaa kynnet? Siis ei rakenne tms kynsiä vaan joku manikyyrijuttu? Hih, sainpas pienen stressin aikaan kun oikein yritin :D

Hitsi te ootte keskustellu ahkerasti :-) Ja olin vaan yhden päivän poissa linjoilta - melkein, hih! Kävin eilen nimittäin pikkaisen vilkaisemassa palaverien välillä, kun jännitti Neilikan uutiset. Mutta voi mitä luinkaan, tsemppiä Neilikalle uuteen kiertoon!

Kävin itse vyöhyketerapiassa viime vuonna muutaman kerran. Se oli ns. klassinen vyöhyketerapia, jossa käsiteltiin vain jalkateriä. Joissain muissa muodoissa se ulottuu sääriin, jalkoihin, hartioihin ja jopa korvalehtiin. Niin, ja mulle ainakiin sanottiin että odottaville se ei sovi.

Onnittelut Saanalle työpaikan johdosta! Tervetuloa ketjuun Riitu28! Peukutuksia Ericalle db db db! Ja tsemppiä Ballerinalle maratonia varten, jokaiselle kilometrille :-) Tukholmassa oli ainakin eilen todella lämmin ja viikonlopuksi on luvattu samoja lukemia, joten varustaudu kunnolla!

Joo tsemppiä kanssa Ballerinalle hirveesti maratooniin :) Muista aurinkorasva :)

Mä oon kans miettiny sitä kynsijuttua häihin, mutta mun kaaso on onneks näppärä ja osaa tehdä ranskalaisen manikyyrin, eli se saa riittää tälläsille penninvenyttäjille :)

Eikun viikonlopun viettoon... Me mennään Legolandiin miehen perheen (4 pientä lasta tulee mukaan!) kanssa : )

Tsemppiä Ballerinalle Tukholmaan! Mä en kyllä ikinä jaksais juosta maratonia... Kävellenkin voi meikäläiselle tehdä tuskaa...

Varo vaan sit Saana ettei sukkanauha tipahda alttarille kävellessä nilkkoihin... Mulla on "melkein" siitä kokemusta... Oltiin just miehen kans kävelemässä kirkkoon sisälle niin mikäs muukaan ku sukkanauhahan se siellä nilkoissa pyörii.. Onneks ei keretty vielä lähtee käveleen alttarille, ois nimittäin aika kiva ollu siinä käytävällä ruveta sitä poimimaan jaloista pois ettei kompastu... :-)

Mut kohta täytyy ruveta valmistautumaan illan koitokseen, nimittäin Saunaan!!

Nii juu se sukkanauha. Tai sitten vähintään sukka valahtaa nilkkoihin. Tai hame ratkeaa polvistuessa. Tai lennän ihan muuten vaan rähmälleni kirkon käytävälle, tai sitten tulen kierien alas kirkon portaita ja murran omat ja miehen luut ja sitten jonkun epäonnisen mummon luut vielä ohi kieriessäni. Hei juu, kyllähän tästä ehtii saada sittenkin ihan hyvän stressin. :)

Hmm. Pitäisköhän mun itseni harjoitella sitä ranskalaista manikyyriä. Se ei kuulosta niin kovin vaikealle.

Juu! Suosittelen kaikille joilla on yhtä hyvä kärsivällisyys kuin mullakin mitä monimutkaisempia ranskalaisia manikyyrejä! Rupesin aikanaan itse väsäämään sitä ennen häitä kaverin tarvikkeilla. Ei herranen aika kuinka siinä olisi pitänyt jaksaa kuivatella niitä kynsiä ja tehdä tarkkoja valkoisia viivoja jne. Tämä morsian kaivoi silloin esille Lumenen quick dryn (joku vaalea sävy joka sattui löytymään), ja a’vot!

Hauskaa viikonloppua jos en satu pistäytymään tässä enää!

Olinpas huomattavan puhelias näin aamutuimaan. Äsken jopa viisi kokonaista sanaa!
Sitä palasin toteamaan, että tällä viikolla taidetaankin oikein urakalla jännätä niitä tän ketjun häitä! Tulkaapas vähän hermoilemaan tänne, niin me muutkin päästään tunnelmaan!

Huomenta!

Väsynyt, mutta onnellinen maratoonari ilmoittautuu. Keli on todella haastava ja viimeiset kilometrit olivat tuskaa, mutta maaliviivalla tunne oli uskomaton! Selvisin rakoitta, mitä nyt istuessa on pakko irvistää... :)

Nyt lähden laitattamaan kynnet, lisää maratonista ja häähumuilusta myöhemmin. Kivaa päivää kaikille!

No niin, pitkästä aikaa täällä. Nyt kun se yritys tosiaan lähenee, (viikko oletettuun ovikseen=) )niin palailen tänne puolelle =)

Häät 5 päivän päästä, ei stressaa yhtään, kaikki valmiina. Sensijaan ihania perhosia vatsa täynnä, odotan sitä päivää niin kovaa ja tiedän stressaamattakin, että se on täydellinen =) Ilmoista toivon sellasta, että kunhan ei sada kun ollaan kuvattavana ja kun kirkosta tullaa pois, muuten ei väliä. Tässä hääfiilistelyjä kerrakseen....

Häiden jälkeen maanantaina on tosiaan laskureiden mukaan ovis, mun kierrosta puheenollen, se voi kyllä heittää suuntaan ja toiseen. Minni on ainakin sitä greippimehua juonut, ja nyt myös mä olen tässä kierrossa juonut sitä. Se kun auttaa siihen, jos limakalvo on ohut, tai ei niin suotuisa raskautumiselle ---> greippimehu paksuttaa sitä. Mulle on gyne ainakin sanonut, että ei se kovin paksu mulla ole. Joten toivotaan, että greippimehu auttaa =)

Uh. Au. Au.

Mulla oli sit lauantaina polttarit....

Me luultiin miehen kanssa että me oltais vietetty kesäpäivää perheen kanssa, ja syötiin aamupalaa terassilla, kun meidän kavereita ryntäs pihalle!

Päivä alkoi mukavasti salsatunnilla (sain tanssia sellasen mukavakroppasen tanssijamiehen kanssa oikein lantioita kiikuttaen), ja janojuomaksi mulle annettiin vaan bacardicolaa. Sen jälkeen oli pieni picnik ja sitten kosmetologille, jossa sain oikein räväkän meikin. Sitten mentiin sellaseen elämyskeskukseen missä oli mm. sumopainia niiden pukujen kanssa, rodeo-koneella ratsastusta ja pomppimista megaisoissa pomppulinnoissa. Ja samaalla juotiin koko ajan.

Sitten mentiin yhden tytöistä kotiin, ja juotiin shamppanjaa ja syötiin taas vähän. Olin jo aika hiprakassa (onneksi!) kun sain paketin jossa oli erilaisia alusvaatteita. Ja sen jälkeen otettiin hieman eroottisia kuvia jonka tytöt laittavat albumiin jonka voin antaa miehelle huomenlahjana. Huh... onneksi kriittiset paikat peittyivät aina joko kuvakulmilla, käsilläni tai kukilla.

Sen jälkeen mulle laitettiin side silmille ja kuskattiin loppujenlopuksi takaisin appivanhempien puutarhaan, jonne oltiin pystytetty iso teltta ja tilattu ruokaa ja juomaa. Miehen polttariporukka liittyi seuraan, ja juhlittiin ilta ja yö. Ja eilen oli KAMALA krapula.

Nyrjäytin hieman nilkkani mutta onneksi ei murtunut... mutta nilkutan vähän. Mutta miehellä oli selässä teksti "Blowjob is better than no job" ja se teksti on toiminut hieman aurinkoa suojaavana. Eli teksti on vieläkin hänen selässä :) hihi
Mutta oli tosi hauska päivä, vaikka krapula oli kova. Ihanan paljon olivat tytöt järjestäneet: )

Wautsi Ballerinalle maratoonin suorittamisesta! Varmasti oli kuumaa, ainakin täällä oli viikonloppuna yli 30 astetta!

Mikä ihmeen maanantai tämä muka on kun työjutut pitkittää palstalle pääsyä puoleen päivään?!?

Mahtava suoritus Ballerina!

Hei mites Minni?

Hiisi. Onnistuin viikonloppuna polttamaan oikein kunnolla selästä sellaisen 15cm kaistaleen ja alaselkää vähän vähemmin. Jotenkin en vaan laittanut niihin kohtiin aurinkorasvaa. Mutta sitten jossain välillä laitoin aurinkorasvaiset kädet vyötärölle sillai sormet selkäpuolelle. Tietenkin lopputulos on se, että alaselkä näyttää puna-valkoraidalliselle tiikerille.... Hmph. Toivottavasti siitä ei jää mitään rusketusjälkeä... Ei mulle kyllä yleensä jää mitään, mutta mun tuurilla...