Ajatuksissa 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna++
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anna++

Vieras
Minni, 26+24, Y5/07
Meea, 22+23, Y6/07
Saana 24+28, T 11/07
Neilikka 26+25, TJOT 01/07 alkaen
tytti. 24+24, Y04/
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T5/07
iipi 32+35 Y2/07
Anna 27+25, Y4/07
Pikkumyy27 27+29, Y2/07
Ballerina 29+28, Y6/07
Stella-82 25+25 Y6/07
Mi-iu 22+26 Y näillä näkymin syksyllä häiden jälkeen :)

Vilkku, 31+31, Y5/06, LA 28.7.07
Daisy, 31+36, Y5/06 +11.10.06, la 21.6.07
Anttuli, 25+26, Y7/06 +26.8. la 4.5.07 -> 10.5.07 tyttö (3944g ja 52cm)
Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4. -> 27.4. poika (2860 g ja 48 cm)
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07 -> 26.4. poika
Vanilla, 26+24, Y3/06, LA 12.2.07 -> 2.2.07 poika (3400 g ja 50 cm)
Sella, 23+23, TJOT, LA 21.9.2007
Jellybean 24+25, +5.2.2007

Avasin uuden ketjun ja kuvainnollisesti yritän aloittaa puhtaalta pöydältä.. Nyt on tullut lunta tupaan sen verran, että on pakko tehdä tällainen aloitus! Josko se vaikka tekis hyvää..

Galluppia: meidän työpaikan seiniltä löytyy postereita hyvännäköisistä nuorista tytöistä ja pojista.. Kukas se heittikään kommenttia brändimanagereiden ylimaallisista luonnoksista tai jotain vastaavaa.. Itse taidan edustaa juurikin kyseistä alaa, tosin vasta suunnittelijana, mutta tavoitteena taitaa olla tuolla manageritasolla, jollen heittäydy ihan kotiäidiksi.. ;))

Toinen gallup: mulla ei ole kokemusta tuollaisesta muutosta ihan oudolle paikkakunnalle tai joo opiskelujen yhteydessä muutin, mutta sieltä tuli tietysti sitten opiskelujen yhteydessä kavereita pilvin pimein! :)

Nyt viettämään perjantai-iltaa! :))

Heippa, en oo päässy koneen äärelle aiemmin tänään.... kiva että täällä on ollu aktiivista porukkaa taas, ja toivotaan nyt että uus ketju ois sitten se jossa jollain tärppäis...:) Ketäs muutan jännätään seuraavaks? Täällä on vasta kp 11 eli ovista yritän sitten bongailla ens viikolla... :)

Hei liityn joukkoon, mäkin oon hiljattain muuttanut uudelle paikkakunnalle (ja vielä vieraassa maassa..) eli en mäkään nyt niin hirveesti tunne porukkaa. Mut kai se sieltä tulee... Must tuntuis kans et ois ihana tutustua johonkin toisiin raskaana oleviin sit kun itse on raskaana, tääl on ainakin kaikenlaisia mammaryhmiä. Ja oikeestaan niistä kavereista joita täällä on, niin kukaan ei oo ihan vielä samassa elämänvaimheessa. On sinkkuja ja seurustelevia, mutta ei oikein muita joilla ois vauvakuume... Mutta lapsuudenkavereista on kyllä jo parilla lapsia, ja yhdellä kans joka menee kesällä naimisiin alkaa varmaan kans sit yritys.

No, mies haluaa huomiota sohvalla! Ollaan just syöty miehen kokkaamia lihapullia ja uusia perunoita, ja ruvetaan kattomaan leffaa. Hain lasin viiniä et voin oikein röhnöttää täällä...:)

Mulla taitaa olla nyt kp 9/30-38 eli odottavalla kannalla tässä ollaan. Eikös olekin hassua, että viime kierrossa Minni olin sua edellä, mutta sitten sulla tais tulla lyhyt kierto ja mulla vähän venähti, niin nyt tullaan sitten muutama päivä perässä.. :) Oon nyt yrittänyt juoda greippimehua ja olla kauheesti stressaamatta asioita.

Ballerina, mites hääjärjestelyt? Ei enää montaakaan viikkoa.. Mikäs se Stellan päivämäärä olikaan, olikohan jo viikkoa ennen meitä, nyt pätkii taas..

Niinpä, Anna, nää kierrot heittelee aina välillä...:) Yritän kans olla stressaamatta tässä kierrossa niin paljon kun viimeks -siihen ekaan yrityskiertoon varmaan kohdistu yli vuoden odotus ja vauvakuumepatoutumat :)

Joo kiva Ballerinasta tulee rouva tosi pian! Eiks se ollu nyt kesäkuun alussa..? Meillä on elokuussa, eli 11 vkon päästä meikäläinenkin on sitten tasan tähän aikaan hermoilemassa, ja toivottavasti sovittelemassa pukua ja saamassa meikkiä naamaan:)

Ihana kun on pitkä viikonloppu taas...Tänään ois tarkotus siivoilla ja käydä salilla (tuo 12 vkon kuntokuuri on edelleen käynnissä... tosin söin vähän sipsejä eilen) ja illalla tulee pari tyttökaveria kylään.

Taas asiasta kukkaruukkuun, ja uutta galluppia? Ootteko kattonu sitä uusinta American Idolsia? Jos ootte mikä on teidän suosikki..Musta se Melinda Doolittle ja se Jordin Sparks on kyllä hyviä...:) Kyllä sen tason laulajiin joku suomen Ari on ihan naurettava...

No mies tarvii sen koneen nyt, jätin oman läppärini töihin viikonlopuks. Viikonloppuja kaikille!

Viikonloppuja Leidies! :)

Kiva kuulla Annastakin taas! Mitä tarkoitit lumen tulolla, onko ollut huolia? H-hetki lähenee, oletko pysynyt vielä aisoissa? Kolme viikkoa enää! Meillä on kaikki aika hyvällä mallilla, äiti on ottanut harteilleen hääohjelman tekoa ja metsästänyt minulle koruja. Hääkakun koriste puuttuu, tosin alan kallistua orkidea suuntaan tässäkin, muuten kakku on vihreä prinsessatårta.

Eilen törsäilin uusin alusvaatteisiin, täytyyhän sitä panostaa jo vauvaprojektinkin takia! Tänään kp 9, noista toisista menkoista laskien siis. Ovista odottelen vasta kp 20 jälkeen, eli aika rauhallisin mielin vielä. Greippimehuilen edelleen, henkisestikin tästä saa jo lisätsemppiä.

En ole seurannut Amerikan Idolsia tällä kertaa, mutta onhan se taso hieman erilainen ollut... Muutenkin huvittaa nää Suomen julkkiskuviot, isoja tähtiä moni omasta mielestään jo muutaman lööpin jälkeen!

Nyt lenkin jälkeen suihkuun, kivaa lauantain jatkoa!

hyvää lauantaita vaan kaikille!!

Mä olin eilen muutaman työkaverin kanssa pippaloimassa... oli ihan tosi hauskaa kyllä lähteä vaihteeks eri porukan kanssa ku yleensä :) tuli tanssittua ja kaikkea :) ja jopa juomatkin maistu pitkästä aikaa... kun viime aikoina on tökkiny todella pahasti jo joku yks lonkero tai joku.. mut kyllä mieluusti vaihtaisin noi juomiset samantien pikku nyytin odotukseen..

Mutta eipä tässä ole enää pitkä aika häihin niin josko sitä silloin voisi alotella kokeilemaan tuleeko mitn. :) tänään taas mieheltä nätisti kysyin asiasta ja se jopa vastas ilman että TAAS kysyt... eli eiköhän sitä reilu pari kk odotella ennen ku päästään itse asiaan..

Mutta nyt tämä menee taas poies...
heippamoi!!

Heipä hei,

eipäs oo hetkeen tullu kirjoteltua, kun kesäkuun puolenvälin jälkeen alkaa vasta se yritys =)

Anna kyseli sitä meidän hääpäivää, ja se on 1606. Ihan kohta siis =)

Oon ihan pihalla tämän hetken puheenaiheista, kun ei ole tullut seurattua viimeketjun loppua, joten pyydän anteeksi, etten ota kantaa asioihin nyt. Aktivoidun tästä nyt, kun yritys häämöttää 3 viikon päässä...

No jopas nyt jotakin, meitä on täällä sitten kolme samalla hääpäivällä varustettuna.. Aika ihmeellistä tuokin! :)) Juu, nimeenomaan Stella kohtahan tuo on.. Pelottavan lähellä. Mitäs muut morsiamet sanotte siitä, että sulhasen jalka menee poikki neljä viikkoa ennen h-hetkeä.. Semmoisia lumia meille tullut Ballerina.. :) No, nyt jaksan jo hieman hymyilläkin, mutta ei se ihan helppoa ole ollut..

Sulhasen jalka poikki, ouuu... Miten se sillai?

Meillä shoppailureissu meni puihin, ei löytynyt stockkalta eikä sokokselta puhtaanvalkoista laukkua. Tai yksi oli, mutta se näytti siltä että olisi sopinut johonkin haaremiin... No, hyvä syy päästä eroon laukun käytöstä, muuta kantakoon mun puuterin :)

Jaiiks. Nyt tartteis kyllä tsemppikerhoa ennen h-hetkeä! Mun vyötärö on kaventunut sentin! Se ei oikein riitä...

Anna, oikeesti, onko sun sulhasen jalka paketissa? Ou nou, täytyy teipata mies kiinni sohvaan, ettei se loukaaa itteensä nyt ennen häitä =)

Ihmeellinen sattuma, että monella on sitten vieläpä sama hääpäivä!Monestihan sanotaa, että parhaiten raskautuu just häiden jälkeen ;)

Juu, ihan aikuisten oikeasti yksi jalka on paketissa.. :) En kyllä sitä itsekään vielä oikein usko, että näin kävi, ja pakko kai se on uskoa, kun sen omin silmin näkee.. Monta pientä unelmaahan siinä meni uusiksi, mutta elämä on. Toivon, että meillä on sitten parempi onni vauvajutuissa. Tosin sitäkin ehdin jo murehtia, että miten vauvanteko onnistuu poikkimenneellä jalalla, mutta koeponnistukset on jo tehty ja näyttää toimivan (kohtuullisesti), eikä nyt sen laadun nyt niin väliä, kunhan saadaan simpat sinne minne ne kuuluu.. ;) Stella, juu suosittelen tuota miehen teippaamista sohvaan kiinni.. :) Erinomainen idea!

Pääsin eilen istuttelemaan kukkia mökillä ja muutenkin järjestelemään paikkoja kesää varten. Kesältä tuntui ainakin täälläpäin Suomea, kun oli tyyntä ja +20 astetta :-)

Varoitus: omasta navasta asiaa! Nuo mun "mukamas"-menkat arvelutti sen verran, että oli oman mielenrauhan vuoksi tehtävä r-testi su-aamuna. Vuotoa ei ollut nimeksikään ja sekin vähäinen 3 päivää ruskeaa tuhruvuotoa. Ihme juttu, kun ehdin jo olla iloinen siitä että menkat tulee aikataulun mukaan - jos ei siitä muuta positiivista saa revittyä! Tarkoitus ei ollut kertoa siipalle testauksesta mitään, mutta se näki vahingossa testitarvikkeet. Ei maininnut siitä mitään, en maininnut minäkään siitä mitään, mutta ehkä se arvasi miten pettynyt negasta olin.

Mun piti lähteä tänäiltana työmatkalle, mutta SAS:n lakkoilu muutti suunnitelmat :-(

Moi!
Apua, sulhasen jalka poikki! Voi totta vie, koittakaa nyt Anna saada ajatukset positiivisen puolelle – teille ainakin tulee ikimuistoiset häät! Varmasti vaikuttaa hääpäivän kulkuun, mutta päivän ihanuuteen ja hauskuuteen ja tunnelmaan voi vaikuttaa kuule ihan hyvälläkin tavalla! Tsemppiä kovasti sinne, ja myös meidän muille morsiamille! Ihanaa kun tulee virtuaalijuhlia meille kaikille!

Sulle Iipi kävi sitten ihan samalla tavalla kuin mulle, että luomumenkat tuntuu olevan välillä tosi niukat. Siitä ei (kait) pitäisi olla merkittävää haittaa, ja jos jotain näkyy, niin kyllä ne menkoiksi lasketaan. Mutta tunnustanpa että olen itsekin tehnyt tuollaisten pienten vuotojen jälkeen turhia testejä *huokaus*

Ai niin – taas unijuttuja! Näin viikoloppuna jälleen vauvaunia. Minni kuulolle: sinä plussasit ensin, ja seuraavana päivänä minä! Jee jee, tulisipa tuo aika pian! Oma kierto ja ovis tai sen puute ihmetyttää nyt kyllä tosi paljon (ja laiskuuttani en ole jakasanut ovista kuitenkaan tikuttaa). Viikonloppuna oli kp 19 ja 20, eli tosi myöhäinen ajankohta jopa tällä 30 päivän kierrolla (tosin ollut kyllä myös 33), eikä mitään selkeitä ovisoireita. Mutta jos ihan seksihaluja mitataan, niin olisi voinutkin olla… Ja myös jos miehen kiinnostus huomioidaan… (hmm, meillä oli kiva viikonloppu). Ja mies ei kyllä käsittääkseni ole perillä erityisen hyvin mun tän hetken kierron vaiheesta, joten tietenkin elättelen toivoa, että nyt olisi ollut hormonit liikkeellä, ja luonto hoitaisi homman ilman mun tikuttelujakin. Jotenkin meille ei sovi sellainen ”nyt tikku näyttää plussaa, jyystetään täysillä”-meininki. Pakko mennä omien halujen ja tilanteiden mukaan. Onnistuu jos onnistuu. Siksi mulla tuolla listassa on tjot, vaikka tietenkin ihan kauheasti me molemmat haluttaisiin vauva alulle. Eli halutaan, mutta ei laskelmoiden. Nyt joku voi ihan aiheellisesti kysyä että eikö toi ole asioiden turhaa mutkistamista? On se ;)

Olin viikonloppuna ostamassa juhlakolttua, kun ollaan lakkiaisiin menossa. Voi järkytys että nykyiset vaatteet ei malliltaan istu mun päälle! Mulla on totaalisen väärä vartalo. No onneksi tuskaisan taipaleen jälkeen onnistuin löytään yhden ihan mukiin menevän mekon, joka oli onneksi myös kohtuuhintainen.

Meillä on kohta lähtö koko meidän toimiston kesäpäivään. Pari slide showta ja sitten yhteistä päivän- ja illanviettoa. Niin että huomenna taas tavataan linjoilla!

Jaiks. Miehen kaveri kyseli just miehelle vapaata yhdeksi viikonlopuksi. Uskaltaakohan sitä päästää yhtään mihinkään.... Sillä kun on muutenkin aikamoinen alttius tapaturmiin...

Huumoria peliin Anna, ei kai tuossa tilanteessa muukaan auta! Muutenkin kun oikein paljon odotuksia lataa yhteen päivään, voi lopputulos oli katastrofi... Toivottavasti teidän vastoinkäymisenne olivat nyt siinä! Lohdutukseksi voin kertoa tarinan mustan silmän omanneesta sulhosta, jolloin hääkuvat jäi ottamatta. Itsekin olen saanut kommenttia tuosta Tulholman maraton-reissusta viikkoa ennen häitä, mutta voihan sen jalan linksauttaa kotonakin. Elää pitää, oli häät tai ei! Vauvahaaveisiin sopii sama motto. :)

Ihana uni Neilikka! Toivottavasti sinulla on taipumusta enneuniin.

Lohtuhalit Iipille saapuneista menkoista. Onko niukka vuoto sinulle tyypillistä? Oletko jutellut lääkärin kanssa? Omat niukat ja epäsäännölliset menkkani johtuivat keltarauhashormoonin puutteesta, johon nyt syön sitä Terolutia. En kyllä usko että meillä tärppää ilman järeämpiä aseita, tässä asiassa olen aika realistinen.

Millaisissa fiiliksissä mun hääkaimat muuten? Onko kaikki valmistelut tehtyinä? :)

Vitsit. Mä olen aloittanut näillä sivuilla ravaamisen kohta vuosi sitten! Tulee ihan samanlainen tunne kun joskus 21 vuotiaana, jolloin sisäistin sen, etten enää ole 18. Heh. Tajuaakohan kukaan? Ehkä mun pitäis lähteä jo kotiin...

Oli kyllä huikean kiva virkistyspäivä eilen! Uitiin ja saunottiin mielin määrin ja T-paidalla tarkeni hienosti. Aivan mahtava päivä ja ilta! Illallisella oli kielen mennessään vieviä kaloja, ja tänä aamuna silmät tuntui tosi turvonneilta, kun en tavallisesti syö niin suolattua ruokaa… Suolasta siis päättelen sen turvotuksen johtuvan ;) Viiniä meni vain pari lasia.
Meille tulee ensi kuussa uusi työntekijä (meidän tiimiin, ja työpöytä fyysisesti minun pöytäni naapuriin), ja arvatkaa onko mukavaa kun se on nainen!!!
Ymmärrän juurikin mitä Saana tarkoittaa tuolla "herätyksellä" että vuosi on mennyt täällä... Mulla tulee vuosi täyteen syksyllä. Olen myös viime aikoina järkyttynyt huomiosta, että iso osa lastenvaunuja työntävistä tuntuu olevan mua nuorempia.

Meinaako Ballerina osallistua Tukholman maratonille?! Vai ymmärsinkö väärin..? Wau! Voi kun joskus tuntis olevansa sellaisessa juoksukunnossa että vois yrittää itsekin... Parhaillaan tavoittelen 10 km lenkkikuntoa, eli jonkun verran matkaa olis maratoniin, hih! Jos joskus pääsen tuohon tavoitteeseen, niin olisin ikionnellinen.

Nämä minimini-menkat eli ruskea tihruvuoto ei ole ollenkaan tyypillistä. Jos on ollut niukat menkat aikaisemmin, se on ollut kuitenkin ihan tunnistettavaa punaista menkkavuotoa. Innostuin eilen lueskelemaan ketjuja, joissa keskusteltiin tuhruvuodoista. Monen kohdalla se oli tarkoittanut raskautta vaikka eka r-testi olikin näyttänyt negaa (huomatkaa miten kovasti yritän vielä pitää toivoa yllä). Mun r-testit on kuitenkin nyt käytetty ja päätin, että ostan seuraavat vasta sitten jos/kun alkaa tulla raskausoireita. Tai sitten mennään tyylikkäästi ensi viikkoon ja aletaan tikutella ovista. Pahalainen vaan kun tämänpäivän peruuntunut työmatka siirtyi ensi viikolle ja sattuu just h-hetkeen :-S

Hui, 10km kuulostaa jo ihan hurjan pitkälle matkalle, niin entäs sitten maraton! *nostaa hattua*

Ja päivän paras. Mä toimin perehdyttäjänä tänne saapuville ulkomaalaisille työntekijöille! Heh, olenhan mä itse ollutkin täällä jo kohta kuukauden.... :D

Heippa vaan kaikille!

Nyt on lomailtu 4 päivää, ja kaks joudun olla töissä ennen ku lähdetään taas pitkälle viikonlopulle kaverin häihin, hihi :)

Voi kuullostaa ikävältä tuo Annan miehen jalka, mutta onneks ne jalat ei oo kuitenkaan ne tärkeimmät noin lastentekoa varten... : ) Tai siis se kolmas "jalka" on...:) Höh, nukuin vähän huonosti niin jutut on vähän väsyneet...

Varoitus, omaa napaa:

Meikäläinenkin oli pitkästä aikaa oikein kunnolla bilettämässä tyttöporukalla lauantaina, ja mulla on KAMALAN huono omatunto. En siis tehny mitään, mutta juttelin yhden tosi komean pojan kanssa (mun kaveri jutteli sen kaverin..). Siis mitään ei tapahtunu, kunhan juteltiin, naurettiin ja se tarjos drinkin, ja otettiin kaikki neljä aamuyöllä sama taksi kun oli vaikea saada takseja. Heitettiin ne pojat matkalla kotiin ja jatkettiin matkaa. Kun se poika oli astumassa ulos taksista, se kysy mun puhelinnumeroa. En antanut, vastasin jotain ympäripyöreetä, mutta mulle tuli ihan hirveen huono omatunto et olin käyttäytyny niin et se siitä rohkaistuneena kysy puhelinnumeroa! Tuli imarreltu olo et sellanen komea poika oli kiinnostunu, et vanha "charmi" ois tallella vaikka tässä rouviinnutaankin. Siis enivei, mitään ei tapahtunu, mutta musta se poika oli komea ja hurmaava, ja mulle tuli tosi huono omatunto. Mun täytyy tunnustaa että googlasin sen pojan nimenkin, mutta en löytäny mitään... Siis mä rakastan mun miekkosta ihan kamalasti, enkä todellakaan tekis mitään, mut ihan huono omatunto joka tapauksessa, kun mulla oli jotenkin perhosia vatsassa kun juttelin sen kanssa. (olin siis juonu pullon viiniä ja 4 kaljaa sinä iltana että siellä vatsassa saatto kuplia joku muukin: ) Siis oonks mä ihan horo????

Täällä on meneillään ko 15/28-31, ja vielä en oo onnistunut bongaamaan ovista, ihan haaleanvaalea väri tulee vaan tikkuun kun oon nyt kahtena päivänä tikuttanu. No, viime kierrossakin oli vasta kp 18 eli eiköhän se sieltä tule... Tosin en oo muistanu juoda greippimehua tässä kierrossa kun 2 litraa näiden 2 viikon aikana, ja foolihappoakin ihan sillon tällön, hmph. Mutta vaikka ovista ei ole bongattu niin ihan "varmuuden vuoksi" puuhailtiin kp 11,13 & 14.

Minni, otitpa kiinnostavan asian esille. Mulla on kans toisinaan samat ajatukset ja mietteet. Mun mielestä et ehdottomasti ole tehnyt mitään väärää. Flirttailu (tai hauskanpito muiden kanssa tai oman viehätysvoiman ”testaaminen”, tai miten sitä nyt kutsuukaan) on piristävää ja tekee itsetunnolle hyvää. Siis niin kauan kuin on itse aivan varma että ei aio tehdä mitään muuta. Kunhan siis itse pitää arvot mielessä ja tietää kuinka paljon pettämällä tuhoaisi kaikkea, ja on siis aivan varmasti sitoutunut omaan mieheen, niin munsta on oikeasti kivaa pitää hauskaa muidenkin kanssa, ilman omaa miestä. Hauskan pidolla siis tarkoitan juttelua tms. Mun mielestä piristää myös parisuhdetta, kun sellaisen illan jälkeen taas on oman kullan kanssa, kun on huomannut että vientiä olisi muuallekin. (tai suurin osahan on myös varattuja) Mullahan on töissä valtaosa mieskollegoita, ja totta kait erilaisissa illanvietoissa on tarkoitus pitää hauskaa. Suurin osa on tietty vanhoja kääkkiä, mutta on siellä kuulkaa oikeita namupalojakin! Ja itse olen ajatellut että on ok nauttia niistä, kunhan tietää olevansa uskollinen. Pettäminen olisi oikeasti katastrofi. Mun kohdalla näissä työillanvietoissa asian tekee mutkikkaammaksi vielä se, että osa on eteläeurooppalaisia, joille fyysinen läheisyys on paljon luonnollisempaa. Joskus on huono omatunto, että niiden halausten ja poskisuudelmien jälkeen on niin kiva olo, mutta olen tosiaan ajatellut ottaa tämän voimavarana omaan parisuhteeseen. Mutta niin kuin sanoin, kiinnostava aihe ja olisi kiva jatkaa keskustelua tästä enemmänkin.

Huh, kiva kuulla Neilikka että oot sitä mieltä :) Mulla tuli jotenkin vaan niin huono omatunto kun en kertonut sille pojalle että mulla on poikaystävä (eipä se suoraan kysynytkään mut enivei...) vaan flirttailin ja juttelin sen kanssa, vaiks tiesin koko ajan että ei tässä mitään tuu tapahtumaan. Tosiaan pettäminen ois meilläkin katastrofi, nyt kun on häät ja vauvahaaveet ajankohtaisia. Mä en vaan tajua miten toi asia jäi vaivaamaan...

Mä luin sellasta kirjaa joskus, jossa pohdittiin sitä jos menee näin "pitkällä" oleva suhde poikki. Siinä kirjassa verrattiin, et just kun olis valmistuamassa ylioppilaaks, niin täytyis alottaa ala-asteelta uudestaan...:) Niinhän se on aina uuden miehen kanssa... :) Vaikka joskus tulee kaihoisa aika muistellessa niitä jännittäviä alkuaikoja (joskus jos sinkkukaverit kiljahtelee jännityksestä kun saa joltain pojalta tekstarin) mutta en kyllä vaihtais tätä siihen...

Samaa mieltä Neilikan kanssa. Hauskanpito muiden kanssa, tai flirttailukin, on joidenkin mielestä hyvin mustavalkoinen käsite. Suomessa varsinkin. Omalla työpaikalla suurin on työkavereista on miespuolisia ja erilaisissa firman yhteisissä tilaisuuksissa pidetään kyllä hauskaa ihan rehdisti ja kunnolla. Pikkujoulut on se klassinen esimerkki tilaisuudesta, jossa homma voi helposti mennä överiksi. Meillä kuitenkin suurin osa on naimisissa tai hyvin vakiintuneita, mutta onnistumme pitämään hauskaa ihan hyvin. Voi tietysti olla, että osa meidänkin firman vanhemmista tyypeistä katsoo hieman vinoon meitä nuorempia, mutta emme liiemmin ole antaneet sen häiritä. Itsekin olen joskus huomannut, että nyt alkaa lähestyä se raja että pitää vähän jo rajoittaa. Yleensä jos on tekemisissä vähän vieraamman työkaverin kanssa jota ei niin hyvin tunne.