M
Minni80
Vieras
Kiitoksia kaikille lohdutteluista : ) Kiva kuulla että muillakin on ollu se eka kierto isoin pettymys -tai siis ei oo kiva kuulla et se oli iso pettymys teille, mut että tää ei tästä hirveesti pahene
Olin eilen aluks kiukkunen, sit jossain vaiheessa rupes itkettämään. Kiusailin vielä eilen lukemalla netiskä kaiken maailman kiinnitysvuodoista (kun mulla nää menkat alkaa aina 3 pvän minitiputtelulla) mutta kyllä sitä sit tuleekin jo tänään enemmän ku eilen. Hmph.
Ja niinku Neilikka sanoo, pitää yrittää ajatella positiivisesti. Täällä Tanskassa ei kyllä saa edes siideriä (hmph) mutta mulla on kaverin häät kesäkuun alussa, niin onhan siellä kiva juhlia tyttöporukan kanssa. Siellä kerran tarjotaan aitoa shamppanjaa (vähän eri budjetin häät kun meidän...) niin kivahan sitä on sit varmaan maistella
Mut eihän se nyt tietenkään oo mitään plussaan verrattavaa.
Hei, ootteko muuten käyny kattomassa uutta äitiyspakkausta? Kuvat on tullu Kelan sivuille ja näköjään Ellienki etusivulle. Mun mielestä se on PALJON parempi kun edellinen. Mun mielestä se vuoden 2006 oli niin poikamainen. Täytyy saada ostettua se jostain, vaikka netistä, sit kun onnistun raskautumaan kun mä en ulkomailla asuvana saa sitä Kelalta.
Ei muuta kun iipille ja pikkymyylle hyviä "lannoituksia", hihi. Peukut on pystyssä!
Meikäläiselläkin on nyt 4 pvää lomaa!
Tosin mies joutuu olemaan perjantain töissä, eli lähdetään anoppilaan vasta perjantai-iltana. Mutta eilen on molemmilla vapaata, ei olla keksitty vielä mitä tehdään. Kaikki paikat on varmaan kiinni...
Ja niinku Neilikka sanoo, pitää yrittää ajatella positiivisesti. Täällä Tanskassa ei kyllä saa edes siideriä (hmph) mutta mulla on kaverin häät kesäkuun alussa, niin onhan siellä kiva juhlia tyttöporukan kanssa. Siellä kerran tarjotaan aitoa shamppanjaa (vähän eri budjetin häät kun meidän...) niin kivahan sitä on sit varmaan maistella
Mut eihän se nyt tietenkään oo mitään plussaan verrattavaa.
Hei, ootteko muuten käyny kattomassa uutta äitiyspakkausta? Kuvat on tullu Kelan sivuille ja näköjään Ellienki etusivulle. Mun mielestä se on PALJON parempi kun edellinen. Mun mielestä se vuoden 2006 oli niin poikamainen. Täytyy saada ostettua se jostain, vaikka netistä, sit kun onnistun raskautumaan kun mä en ulkomailla asuvana saa sitä Kelalta.
Ei muuta kun iipille ja pikkymyylle hyviä "lannoituksia", hihi. Peukut on pystyssä!
Meikäläiselläkin on nyt 4 pvää lomaa!