Jaa no hyvä että saatiin selitys miten menkat voi olla vaikkei ovista olekaan, tänks Ballerina!Vaikka en oo ihan varma tajusinko
Joo 20% on ärsyttävän pieni luku, en ees kehtaa kertoo niille kahdelle ihmiselle jotka tietää että yritän että jo heti ekassa kierrossa on greippimehut ja ovistikut käytössä! Mut se vauvakuume on ollu niin kauan, niin on vaikea ottaa rennosti ja "tulee on tullakseen" meiningillä kun vihdoin on saanu mieheltä luvan

Muakin, ja mun miestä, pelottaa että petyn sit paljon kun kerran hössötän asiasta aika paljon.
Täällä siis menossa kp 10, luulisin (tosin en tiedä kun kp 1-3 oli sellasta pientä tiputtelua ja varsinainen "kunnon" vuoto alko kp 4) eli ens maanantaista (kp 14) alan sit tikuttelemaan, jee. Samalle päivälle oon kans varannu lekurin, kiitos kun muistit huolehtia, Neilikka
Mä en oikein tajua mikä ero noilla Yourdays.com:in tarkalla kalenterilla ja staattisten päivien kalenterilla on..? Tuo tarkka kalenteri ainakin harmonisoi noiden ovistestien kanssa, eli että puolessa välissä kannattaa pupuilla, kun taas tuon toisen kalenterin mukaan melkein koko ajan.... (mies varmaan haluais että käyttäisin jälkimmäistä kalenteria... )
Niin sitä sanotaan että lapselle pitäis puhua omaa äidinkieltään, jotta osaa välittää "tunteet" ihan oikein. Sitäpaitsi se kaduttais varmaan kamalasti myöhemmin jos ei ois tehny niin. Ja onhan se lapsellekin kivaa osata paria kieltä!
Kerroin tossa miehelle yks ilta mistä kaikesta me keskustellaan, ja sen mielestä me ollaan vähän outoja

(jutellaan menkoista ja silleen...) Se sano et sil ei tulis mieleenkään olla missään kerhossa missä ne juttelee niiden vehkeistä et miten ne voi!!! hehehe! Mä sanoin että mun nimi on Minni täällä, ja sit se ihmetteli et ettekste tiedä mun oikeata nimeä. Ja sen mielestä se oli tosi outoa ettei me tunneta toisiemme nimiä mutta tiedetään kaikenlaista tunne-elämästä, seksielämästä ja alapään toiminnasta

Mutta tyytyväinen se kai on ettei sen tarvii analysoida noita juttuja mun kanssa. Sitä hävettää jo se jos se joutuu ostamaan mulle ruokakaupasta yksin siteitä