Ajatuksissa 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sella.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moro tytsyt. Mä olen tällanen iltakyöpeli ja liikkeellä vain pimeän aikaan.. Heh.

Jeps. Kyllästyin odotteluun ja lampsin tänään apteekkiin ja huomenna aamulla pissin tikkuun. Tai oikeastaan mun pitäisi pissiä purkkiin ja ottaa sieltä pipetillä..Mutta mulla ei ole purkkia! Mihin mää ny lasken? Ei sillä pipetillä siitä virrastakaan saa imettyä.. On mullakin ongelmat. Mutta siis edelleen kiitokset peukuista!

Saanalle parempaa rannetta ja häntäluuta ja Jellybean ei reväyttele paikkojaan! Hui teidän kanssa. Meea myöntää totuuden ja käy ihan rauhassa täältä imemässä vaikutteita. Minnille parempaa vointia.

Oon nyt ihan naatti ja taidan siirtyä sohvalle tai sänkyyn köllimään. Inhottavaa kun illalla ei tahdo saada unta, kun vauvat pyörii pään ympärillä ja sit kun nukahtaa niin näkee kaikenmaailman synnytysunia..

Huomenna selviää.

Moro!

Teillä on hirmu tehokkaat peukutukset. Toimi nimittäin. Kaksi viivaa!

Nyt ollaan poikaystävän kanssa täällä ihan pihalla ja yritetään setviä tulevaisuutta. Molemmat hirmu hermostuneina nauretaan ihan typerille jutuille.

On tää vaan niin kummallista.

Ei pysty keskittymään enempää. Kiitos hirveästi kaikille.

Älä Sella meitä ihan kokonaan hylkää..

Eikös peukuteta seuraavaksi ainakin tytti ja Jellybean tuonne toiselle puolelle?
Ja me muut sitten viimeistään kevään ja kesän aikana? Eikös juu? :)

Heh, niiskutan täällä onnnellinen hymy naamalla, kohta jään kiinni palstailusta :D

Voi vitsit miten hienolta tuo Sellan uutinen tuntuukaan!

Täälläkin taas alkaa pikkuhiljaa lepattamaan… Eli vaikka pari viikkoa on taas mennyt ihan hyvin vauvakuumeen ulottumattomissa, nyt olisi syytä nielaista äkkiä jotain kuumetta alentavaa – alkaa nousemaan taas uhkaavasti. Mutta mikä omituisinta, tänään tuli taas vähän veristä vuotoa vessassa käynnin yhteydessä. Toivottavasti ei ole merkki mistään viasta. Viime kierrossa tuhrut alkoi vasta oletetun oviksen jälkeen. No pitäisi kyllä muutenkin varata aika papa-kokeeseen. En ole koskaan käynyt yksityisellä gynellä, vaan aina terkkarissa. Mitä kokemuksia teillä on, pitäisikö mennä ”oikealle” gynelle vaikka ei ole mitään vikaa? Terveyskeskuslääkäri on aina tehnyt myös sisätutkimuksen ja sitten on otettu papa.

Hyvä että Minni on palannut ruutuun, olin jo ihan huolissani kun susta ei pitkään aikaan kuulunut mitään!

Aah, nyt on melkein kevät! Aurinko paistaa ja mulla on liikaa valoa päässä, siis molemmissa!
*pyörii työtuolillansa* *ja ottaa muutaman metrin kiihdytyskisoja tuolila* Toivottavasti kukaan ei näe...

Tartteisinkohan kohta rauhoittavia?? 8o

Itellä hirveä täpinä kun toinen saa noin hyviä uutisia! on se omituista.. Kunpa itekin sitten lähiaikoina. Mut oon tosi tosi iloinen Sella sun puolesta, ja muista syödä suklaata joka päivä. Se on todistettu juttu, että raskausaikana suklaata syöneitten äitien vaavit on onnellisempia. (Löytyy Tiede-lehden sivuilta, linkittäisin jos ehtisin nyt ettiä sen)

Tuo suklaajuttu on kyllä loistava, ainakin näin suklaaholistin mielestä :D

Mitenköhän paino sitten hyppää, kun tuolla odotuspuolella olen lukenut ketjuja, niin ovat hirmuisen huolissaan painon noúsusta ja syövät kuitenkin kuin linnut....

Katsotaanpas.. olen kyllä melko onneton näitten koneitten kanssa..

www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=1747

itsekin olen kamala suklaasyöppö.. sittenpä sais suklaata kunnon syyllä ahmia. Olen myös asiaa miettinyt, että kun tämä elämä on muutenkin kamppailua painon kanssa, että sitten se varmaan alkaa kroppa kahta hanakammin hamstraamaan vararengasta sitä masuasukkia varten.

SELLA! ÄLYTTÖMÄN ISOT ONNITTELUT!! Voi että, siis aivan IHANAA! :D:D Taas menee aivan kylmiä väreitä ja melkein tippa linssis.. :) Vitsit, ei tää ainakaan tee hyvää vauvakuumeelle :)

Ja sit muutkin tytsyt tonne odotuspuolelle. Ja tehkää sinne sellanen ketju, että mä en löydä sitä. Tuskin kauaa kuitenkaan yksin jaksaisin täällä keskustella :D

Jellybean, toi suklaajuttu oli kivaa luettavaa :) Ja Saana, ei taida tämä tytsy ehtiä tälle keväälle tai kesälle :) Tosin kyllä avokin kanssa keskusteltiin, että sit seuraava kevät (2008) olis jo ihan hyvä aika.. paitsi jos lähden harjotteluun ulkomaille.

Toivottavasti se Sella ei nyt meitä jätä.. :/ :)

Vo mikä uutinen täällä olikaan!!! Voi Sella minkä teit! Hirmusti onnea!!

On se ihminen vaan niin ihmeellinen olento kun voi saada toisen ihmisen aikaan. Sitä on niiiin vaikea käsittää. Älä vaan poistu joukostamme kokonaan!

voi kun itsekin uskaltaisi ottaa askeleen vauvaa kohti. Tällä hetkellä on taas semmoinen pelko fiilis päällä että saa nähdä alkaako se yritys tästä kierrosta vai joskus hamassa tulevaisuudessa... Miksen mä voi tulla vaan huomamattani raskaaksi. tai siis niin että vaikka käytettäs kortsua niin se pettäis..se oli jo kyllä kohtalo! Tarviikohan sitä kohtaloa avittaa jo piikittää mahdollisesti käytettävät kortsut täyteen pieniä reikiä. Mahtuuhan ne siittiöt niistä nuppineulan reistä? Meillä ei kyllä suvussa ole lihavuutta geeneissä, joten kai ne miehen siittiöt on ihan hoikkia. Joo-o. Ei hyvin mene. Menee ajatuskykykin pohtiessa vauvoja.

Niin kuin Meeallakin, kevät 2008 kuulostaisi meilläkin niin ihanan järkevältä aloittaa yritys kun olis koulu takana, häät juuri tulossa ja varmaan työkokemustakin jo ripusen. Mutta millä hitolla mä saan itteni odottaan sinne?! Kun niin haluaisi jo vauvan! Mitä meidän pitäisi tehdä, kun äskön olin jo niin varma että nyt se yritys alkaa..hitsi.

Voi kun tänään olisi ollut yhtä upean aurinkoinen ja kuulas päivä kuin eilen, sellainen piristää niin ihanasti! Mutta heti aamulla todellisuus löi vasten tuulilasia ja pyyhkijät saivat viipottaa ihan kunnolla.

Pienenä tiivistelmänä, että eikös meidän aktiivijäsenistä Jellybean ja Tytti yritä ihan oikeasti; Saana, minä ja Minni toivotaan aktiivisesti vahinkoa ja päästään tositoimiin ehkä n. puolen vuoden sisällä ja Meealla on tahtojen taistelu itseään vastaan. Menikö oikein? Tytille kommenttina tuohon epäröimiseen, että sinuna näkisin ajan nyt otolliseksi – ennen vauvaa ehtisit tekemään tuon sijaisuuden hyvin (=työkokemusta) ja ilmeisesti vääntämään gradunkin loppuun. Jos hannailet nyt, ja ajattelet aloittavasi yrityksen sitten kun olet juuri aloittanut vakkaripaikassa unelmatyössäsi, olet samassa tilanteessa kuin minä nyt – siis sellainen olo että olisi tosi noloa jäädä äitiyslomalle. Siksi me siis odotellaan nyt hetkinen, ihan kuin tilanne muutamassa kuukaudessa merkittävästi muuttuisi…

Minnekäs palstalle meidän uusin plussaaja Saana meinaa siirtyä? (Siis en nyt tosiaankaan vihjaa että lähde täältä nopsasti, mutta haluan vain tietää, että mistä voi tulla urkkimaan sun kuulumisia. Meistä ei ikävä kyllä saa kovinkaan hyvää vertaistukea raskauden ihmeelliseen aikaan… Mutta tietenkin sun pitää käydä täällä aina välillä moikkaamassa meitä!)

Viikonloppukin lähestyy ja meillä ei ole mitään suunnitelmia. Onko hyviä ehdotuksia arjen katkaisemiseksi? Ajateltiin ehkä mennä luistelemaan, jos jossain hallissa olisi yleisövuoroja (ulkojäät taitaa olla turhaa unelmointia, tosin ei täysin mahdotonta kun luvattiin vihdoin oikeita pakkasia!) Mutta siinä ei vielä ole puuhaa koko viikonlopuksi!

Yhteistyössä