Ajatuksissa 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ajatuksissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ajatuksissa

Vieras
Vilkku, 31+31, Y5/06, LA
Daisy, 31+36, Y5/06 +11.10.06, la 21.6.07
Anttuli, 25+26, Y7/06 +26.8. la 4.5.07
Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4.
Hj, 24+28 ??? joskus
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T11/06
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07
Minni, 26+24, Y5/07
Vanilla, 26+24, Y3/06 LA 02/07
Sella, 23+23, Y jossain tulevaisuudessa
Annemaria, 23+28
minna78, 29/40
Meea, 22+23, Y11/06 (ehkä)
Saana 24+27, T 8/07 (ehkä)
Neilikka 25+25, T04/07 (ehkä)

Heissulivei tytöt!
Kylläpäs te ootte taas kirjoitelleet ahkerasti! Oishan meit voinu tuon edellisketjun viivojen takia olla enemmänkin plussanneita! =)
Epäusko vaivaa edelleen...Ei tätä asiaa ihan niin vaan tähän päänuppiin saa! Neuvola- ja ultra-ajat uskalsin tänään sit varata tonne ens kuun puoleen väliin. Mut KAUHEE pelko on nyt sit et pysyykö tää matkassa.. Mähän sanoin jossain vaiheessa et naisen elämä on yhtä odottamista: et pääsis alottaa yrityksen, sit et nappais, sit et kriittiset 12 vkoo menee ja sit varmaan sitä synnytystä jne....... Peräänkulutan siis taas sitä taitoa elää ja nauttia jokaisesta päivästä. Ja sitä tässä nyt tosissaan harjoitellaan.
Äklö olo, huimaus, jatkuva pissahätä, välipitämätön mieliala, väsy ja nälkä seuraavat mua tällä hetkellä päivittäin MUTTA se fakta että raskaana ollaan minimoi nuo huonot asiat. En kyllä vaihtaisi tätä poiskaan! =)
Mut nyt, halit kaikille. Kurkkaan teitä välillä ja
OLETTE MIELESSÄNI!
Vilkku rv.4+4

Vilkku, 31+31, Y5/06, LA 28.7.07
Daisy, 31+36, Y5/06 +11.10.06, la 21.6.07
Anttuli, 25+26, Y7/06 +26.8. la 4.5.07
Katriina, 27+31, Y3/06 LA 21.4.
Hj, 24+28 ??? joskus
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y4/07
Joanna79, 27+32, T11/06
Pinja, 31+39, LA n. 17.4.07
Minni, 26+24, Y5/07
Vanilla, 26+24, Y3/06 LA 02/07
Sella, 23+23, Y jossain tulevaisuudessa
Annemaria, 23+28
minna78, 29/40
Meea, 22+23, Y11/06 (ehkä)
Saana 24+27, T 8/07 (ehkä)
Neilikka 25+25, T04/07 (ehkä)

Hei tämä on vaan testi, toimiiko viestin lähetys. Eilen ei hyväksynyt mun viestejä ollenkaan :(
En kyllä ole kirjautunut, ja jotain siihen liittyvää problematiikkaa taisi olla. Koitanpa ny lisätä pisteen tuonne nimen perään.

Sori nyt vähän törkeän tunkeileva kysymys, mutta kuinka paljon te uskallatte pelleillä ilman kumia? Katselin juuri jotain oviksen-tunnistamissivuja, ja siellä oli lause, että ennen siemensyöksyä tulee jo miljoonia siittiöitä, ja ne voi ihan hyvin uida emättimen suulta määränpäähänsä. Oon aina ajatellut, että keskeytetty yhdyntä tarkoittaa sitä, että puuhaillaan ihan kunnolla, ja lopetetaan vasta vähän ennen siemensyöksyä. En siis ajatellutkaan että siittiöt voisi uida ties kuinka pitkiä matkoja. Ja mulla oli siis eilen aika varmasti ovis-olo (eli kaikkia ihme-oireita, ja kaikkia kivojakin oireita ;) ja ennen kumin laittoa koklailtiin sillain muutamia senttejä sisään. Nyt tavallaan toivon, että herra Murphy ei olisi taustaillut täällä, eikä keksi että nyt olisi paikka iskeä. Ja sitten toisaalta tavallaan toivon, että iskisikin!

Sitten: Voitteko arvioida seuraavan huomion/päätelmän avulla, että kannattaisiko mun mennä jonnekin suljetulle osastolle? Siis tää voi olla aivan kahjo juttu teidän mielestä, mutta kerronpa nyt kuitenkin.
Jostain toisesta ketjusta luin sylkeen perustuvasta ovistestistä. Olen huomannut yhden oudon asian ennenkin, ja taas eilen/toissapäivänä. Eli hammastahna ei vaahtoa suussa yhtään. Siis sama hammastahna joka tavallisesti vaahtoaa, enkä ollut syönyt vähään aikaan mitään ihmeempää. Ja vaikka sitä tahnaa laittaisi kuinka paljon, ei vaahtoa. Ensinnäkin silloin hampaiden pesu on tosi tyhmää. Ja toiseksi, voisiko tällaisesta tunnistaa oviksen??? Mun logiikan mukaan siis syljen koostumus muuttuu, ja se ei enää reagoi hammastahnan kanssa.

Voi vitsit mää oon kahjo.

Vinkiksi muuten muille, että kannattaa laittaa oman nimimerkin perään joku piste tai pilkku tai joku lisä, jos järjestelmä ei muuten anna lähettää viestejä.

Siis voi itku! Rekisteröidyin kyllä käyttäjäksi, mutta aktivointiviestiä ei ole tullut. Ja aikaa on sentään mennyt kohta jo vuorokausi. Nyt kyllä kiroiluttaa. Ja ilman aktivointiviestiä ei voi kirjautua sisälle.

Voi ei Neilikka! Juu-u, sitä se keskeytetty on, sähläykset on erikseen ,eli se pari senttiä. Siksi sitä sanotaan myös tulella leikkimiseksi! Ja juuri siksi olen "paniikissa" testaillut.. Aletaanko peukuttamaan, että Mr Murphy olisi taustaillut?

Hmm. Se on kyllä ihan totta, että aina hammastahna ei vaahtoudu kunnolla.. Pitääkin seuraavassa kierrossa kiinnittää huomioita siihen, milloin se ei vaahtoudu. Ihan hyväksyttävä teoria sinänsä..

Tarvitsen ihan oikeasti jotkut sellaiset unilääkkeet, että en näe yhtään unia! Viime yönä olin taas synnyttämässä, tällä kertaa ihanan pienen tytön.. Ja sitä ennen oli kohdunulkoinen+ ongelmat. Ei ilmeisesti pitäisi katsoa Greyn anatomiaa.. :/

Vilkulle peukutusta, tarrasukkia ja vauvaliimaa!

Hei kokeilepa Saana uudellen kirjautumista. Määkin tein sen ja varmenne tuli ihan heti. Ja nyt tossa näkyy kaikenlaisia hienoja kursivointi ja lihavointinappeja. Lisää pontta siis puheisiin!

Kiintoisaa, että Saanankaan hammastahna ei vaahtoudu aina. Lisää kokemuksia aiheesta jollain? Varmaan syljen koostumus vaihdella joidenkin muidenkin syiden takia, mutta kait me vauvakuumeiset keksitään ihan mitä vaan...

Hurjia noi Saanan unet. Mutta enpä ole unienestopillereistä kuullut... Ja taitaa meidän kaikkien asenne mitä tahansa ehkäiseviin pillereihin olla vähän nuiva!

Hitot. En viitsisi tehdä taas uutta sähköpostiosoitetta, yhdelle osoitteelle saa vain yhden käyttäjätunnuksen.. Mikä se osoite oli, mihin voi lähettää reklamaatiota tästä aiheesta??

Onko muilla muuten lämpö romahtanut ihan yhtäkkiä? Eilen illalla tuli ykskaks tosi kipeä olo, ajattelin, että kuume varmaan nousee. Eikä mitä, mittari näytti 35,5 normaalin 36,8 sijasta.. Ei ole muuten koskaan ollut alilämpöä muuten kuin influenssan jälkeen.

Niin missäs vaiheessa kiertoa Saana meet? En ole jaksanut pohtia mitään ruumiinlämmönvaihteluita, mutta jotkuthan seurailee niitä kiinteästikin ja tollaset yhtäkkiset romahdukset tai nousut liittyy jotenkin ovikseen ja menkkojen alkuihin tms. En ole aihealueen asiantuntija, mutta sen voin sanoa että pelkästään ajatuksissa-ketjun haaveilijana minkä tahansa oireen saa yhdistettyä raskauteen. Voin vain kuvitella miten sekava olo kaikkien oireiden keskellä on jos oikeasti on yrittänyt...

Pitäisiköhän keskittyä tulella leikkimisen sijasta turvalliseen kynttilöiden poltteluun. (mutta kait sen nyt arvaa mitä kynttiläillallisenkin jälkeen väkisin seuraa...)

Luulisin, että menkat alkaa noin viikon päästä. Ehkä. Tai sitten ne alkaa jo nyt lauantaina, kun olisi taas yhdet juhlat. Se on ihan totta, minkä tahansa voi yhdistää raskauteen :D Heh, mietin vaan, pitäisikö soittaa lekurille, kun se sanoi silloin, että jos nousee kuume, niin pitää tulla uudestaan. Onpas taas tosi blondiolo. :)

Mitä on elämä ilman jännitystä? ;D

Moi.
Josko tänään saisin vaikka jotain kirjoiteltua.

Elikkä maanantaina tultiin reissusta Amerikan maalta ja eilen alkoi menkat. Päähän otti niin pirusti että!

Nyt miekkonen alkaa enemmän ja enemmän olla jutussa mukana, eli ei enää juurikaan kysele onko nyt ovulaatio, että saako tulla sisään jne. Toissapäivänä jopa mietiskeli, pitäisikö meidän hankkia vauvoja. Minä vaan katsoin muualle ja olin, että niinpä niin. Se kyllä tasan tietää mun mielipiteen. Mutta toisaalta, mitä enemmän mies on mukana, niin sitä enemmän menkkojen alku ärsyttää ja surettaa. Ei ole helppoa ei.

Nää nyt on innostuneet oikein kunnolla remontoimaan näitä sivuja. Eikös nyt vois kerralla tehdä muutokset, eikä joka viikko säätää jotain pientä. Eilenkin ihan väsyneenä ja ahdistuneena kirjotin teille pitkät pätkät ja kun lähetin, niin "käyttäjätunnus varattu". No tietysti on varattu! Minulle! Ja sitten kun kirjauduin sisään, niin fiiuuhh katosi viesti. PHhhHHhhhhh. Ärrinmurrin.

Tälle kierrolle mulla on suuret odotukset, kun kierron keskellä ollaan yhdessä just pienen tauon jälkeen, eli seksi maistunee ja kun kierto lähenee loppuaan, lähenee myös joulu! Eli periaatteessa olisi mahdollisuus että jouluaattona olisi mukavia uutisia. Yleensä en halua ajatella mitenkään tiettyä kiertoa erityisenä, mutta tämä jouluaspekti on niin kovin jännä! Se olisi paras joululahja ikinä ja antaisi joululle ihan uuden merkityksen. En o moneen vuoteen ollu jouluihminen.

No juu. Unelmia on hyvä olla. Vielä kun saisi miehen vällyjen väliin tarpeeksi useasti tärppipäivinä. Mä en muuten tunnista mun ovulaatiota ollenkaan. oon yrittäny tarkkailla limoja ja tuntemuksia, mutta ei. Alkukierrosta mulla kihelmöi ja nippailee ja kivistää alavatsa koko ajan, että ota siitä nyt sitten selvää. Viime kierrossa kokeilin greippimehua, mutta en reissun takia juonut sitä säännöllisesti loppuun asti. Nyt yritän uudelleen. Pitääkin muistaa ostaa sitä. Joku puhui myös rusinoista? Mikä juttu se oli?

Jotkuthan voi käyttää keskeytettyä yhdyntää vuosikaudet ja toiset tulee raskaaksi pelkästä seksin ajattelusta. Ite taidan lukeutua tuohon ensimmäiseen ryhmään. Nyt on kyllä jo kaikki vahingot ja varomattomuudet ja ehkäsemättömyys kokeiltu. Ja menkat pauhaa! Hemputti. Sitä aina ajattelee olevansa hirmu hedelmällinen ja heti raskaana, kun vaan kerran lipsahtaa. Totuus on kuitenkin tarua ihmeellisempää.

Mielenkiintoinen toi hammastahna juttu. En ihan heti menisi ideaa lyttäämään. Voi siis ollakin. Täytyy tarkkailla.

Vielä yksi omanapa juttu. Tänään mulla tuli kuukautiskupin (suosittelen kaikille!) ohi vuotoa, joka on yleistä, mutta mun vuoto oli ihan puhdasta verta. Ihmettelin hieman koska yleensä mun vuoto on sellaista tummanpunaista ja paksuhkoa, mutta tää oli ihan kirkkaanpunaista verta. Näytti hurjalta ja taas alkoi pirut maalautumaan seinille. Huoh.

No, mä lopetan tällä erää, etten kyllästytä teitä maratooneillani. On kuitenkin kiva taas palata linjoille teitin kanssa.

Heippa,

kiva että tulit takas, Sella :)

Mä en tiedä tosta keskeytetystä yhdynnästä, me ollaan käytetty sitä yhden kierron verran, ja ei ainakaan tärpännyt... Kai siinä raskautumisessa on niin paljon tuuria pelissä ja kaikkien palasien pitää loksahtaa kohdalleen, eli toisilla se menee vaan samantien ja toisilla kestää vuosikausia vaikka tekee kaiken oikein.

Mä googlailin sillon kun aloiteltiin keskeytettyä, ja luin jostain että pareista jotka käyttää keskeytettyä vuoden ajan, tulee n. 19% raskaaksi. Eli eihän se oo ollenkaan niin varma kun muut ehkäisykeinot. Ja sit on niitä tyyppejä jotka unohtaa yhden pillerin ja tulee raskaaks. Tai käyttää ehkäisyä ja tulee silti raskaaks!

Musta tuntuu että ne ovistikut taitaa olla kaikista varmimmat oviksenbongauvälineet. En tiedä noista lämmöistä ja limoista kun niin monet muutkin asiat vaikuttaa. Et miten on vilustunut ja miten on treenannut ja silleen. Mut en ainakaan uskalla tilata niitä tikkuja vielä, kun ei varsinaisesti yritetä. Mut sit kun (toivottavasti toukokuussa) ruvetetaan yritys (jos mies nyt ei kadu mitä lupaili ja rupee jänistämään...) niin ajattelin tilata niitä tikkuja. Toisaalta kyllä niihinkin varmasti uppoaa rahaa turhankin paljon....

Minkä takia muuten kannattaa rekisteröityä käyttäjäks?

Voi Sella.. *halitus* Kyllä se siitä.. Kerro sitten milloin aletaan peukuttamaan, se on tuntunut toimivan tässä ketjussa :) Et kyllästytä maratooneilla :)

Kupista kyselyä: Painaako se tai tuntuuko se ikävälle? Pärjääkö sillä ja pikkuhousunsuojalla, vai vuotaako ohi enemmän? Voiko sitä käyttää yöllä?

Silloin joskus mietin sellaista hedelmällisyystesteriä. Löysin sellaisen. Pitäisköhän kokeilla..?

*HUOKAUS*

Mun miespuolinen työkaveri surffaa just kukkakaupan sivulla ja kattelee minkälaisen ruusupuketin lähettäis tyttöystävälleen. Kysyin että onko tytöllä synttärit. "ei, muuten vaan". Kysyin mikset osta vaan matkalla kotiin. "Haluan piristää työpäivää ja lähettää työpaikalle kun se oli vähän allapäin aamulla".

*HUOKAUS*

Mutta ihanaa että noita herrasmiehiä on vielä olemassa....

... mäki haluun kukkia...

Jaa siis mitä ihmettä Saana on löytänyt? Hedelmällisyystesterin? Ja mihinkähän se perustuu???

Sellalle vaan tiedoksi, että joskus luin jostain, että rusinat paksuntaa limakalvoa samalla tavalla kuin greippi. Eli on sekä makea että karvas vaihtoehto olemassa. Tekö nyt sitten oikeasti olette aloittelemassa??? (WAU)

Mua kans kiinnostais toi kuukautiskuppi, mutta mun logiikalla ei kannata sitä nyt hetimmiten hankkia, jos vaikka kuukautiset n. puolen vuoden sisällä loppuisikin yllättäen. ;)

Kupista:
Ei tunnu missään. Aluksi kupin koko saattaa kauhistuttaa, mutta kun oppii käytön, niin se on tosi vaivatonta.

Pikkuhousunsuojalla lisänä pärjää aivan vallan mainiosti. Yleensä suojaan tuleva vuoto ei sinänsä ole ohivuotoa, vaan verta joka on jääny kupin ja emättimen seinän väliin kuppia laitettaessa ja se sitten valuu ulos. Kaikki kohdusta tuleva veri menee kyllä kuppiin, jos se on oikein laitettu.

Kuppia voi käyttää yöllä ja mulla ei ainakaan tule öisin yhtään ohivuotoja.

Kupin kanssa voi menkat unohtaa aika huoletta. Ekana päivänä yleensä tyhjennän kupin kerran päivällä, vaikka pakko ei olisi. Seuraavina päivinä riittää, kun aamulla tyhjentää ja illalla ennen nukkumaan menoa.

Kuppia voi myös pitää vaikka ei vuotaisi. Tämä mahdollistaa siis sen, että jos kierto on tarkka tai menkat ei saa päästä yllättämään, voi kupin laittaa paikoilleen odottamaan menkkoja. Jotkut käyttää kuppia jopa limojen tarkkailuun.

Lisätietoja kannattaa tutkiskella www.kuukuppikunta.net

Useimmat kuppiin tutustuneet ihmettelee, miksei tullut kokeiltua aiemmin.

Saana, mikä hedelmällisyystesteri?!

Kotitesti.fi tais olla osoite, mittaa älkää kysykö mitä hormonia, ei kyllä vaikuttanut oikein toimivalle keksinnölle. Tai sitten sisälukutaidossani oli taas häikkää ja kyseessä onkin eri juttu miksi luulin. Ei olisi mikään uusi asia tuo väärin ymmärtäminen. Että älkää muuten hermostuko, jos joskus vastaan jotain ihan päätöntä ja todella loukkaavaa viesteihinne, olen silloin vaan lukenut ja ymmärtänyt väärin.

Torstait on muuten viikon toiseksi ikävin päivä maanantain jälkeen. Pitää odottaa _vielä_ yksi päivä ennen kuin pääsee miehen kainaloon... :/
Vau, onko Tanskassa tuollaisia miehiä enemmänkin? Pitäisköhän muuttaa...

Hmm. Pitäisköhän kokeilla sitä kuppia ihan oikeasti. Kun tamponit on hmm. liian kuivia ja siteet hautoo ikävästi.

Kahvit on juotu jo, joten koittakaa kestää kofieei + sokerihumalaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Neilikka.:
Tekö nyt sitten oikeasti olette aloittelemassa??? (WAU)
Apua! En minä tiedä! Tuli ihan hullu olo, kun luki sen jonkun muun kirjoittamana. En minä koskaan mitään ala yrittämään.. Minä? Eih! Tai siis.. En minä tiedä.. Niin kai.. Hui mikä ajatus.

Alkuperäinen kirjoittaja Neilikka.:
Mua kans kiinnostais toi kuukautiskuppi, mutta mun logiikalla ei kannata sitä nyt hetimmiten hankkia, jos vaikka kuukautiset n. puolen vuoden sisällä loppuisikin yllättäen. ;)

Kyllä se silikonimöhkäle siellä kaapissa sen vuoden odottaa, jos sen nyt jo hankit. Ei se siitä kulu! Tuntuu vaan sitten ne jäljellä olevat kuukautiset paljon pienemmältä vaivalta..

Voi apua! Miten selviän huomisen ja koko viikonlopun hengissä, kun en välttämättä pääse tänne?!? IIK!

Jee, lauantaina olisi siis yhdet juhlat, joissa on alkoholitarjoilu. Ja ne lääkkeet joita olen nyt syönyt tekee antabusvaikutuksen. Herättää varmaan pikkuisen ihmettelyä, kun en ota mitään, vaikka yleensä otan vähän. Ja vanhempani ovat siellä myös. Voi itku.