ajatuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuu

Vieras
mies lähti juhlimaan tänään ja mä taas lasten kanssa kotiin,se on niin vähän enää kotona että elän kuin yh-äiti,oon joskus sille maininnu asiasta mutta siitä seuraa vaan kamala riita,enkä haluu sitäkään kun se huutaa ja tavarat lentää.ei se vaan joskus ollu tommonen,ennen oltiin yhessä kun paita ja peppu,nyt tuntuu että kaverit on sille paljon tärkeempi meitä,saatiin just vauvakin,en haluis erota,en tiiä kaikki on niin sekavaa,rakastaa,ei rakasta,onko muita samassa tilanteessa?

En ole samassa tilanteessa ja jos olisin, en olisi :D olipas fiksusti sanottu, siis mun mielestä ei oikeesti oo mitään mieltä roikkua väkisin suhteessa joka ei selvästikkään ole molemmin puolinen. Ainakin pieni paussi vois olla paikallaan, silloin molemmat näkisivät mitä haluaa. :hug:

:hug:

Mustakin tuntuu yh:lta aina välillä. Välillä joka päivä. Mies tekee nyt pelkkää aamuvuoroa klo05 herää, tulee kahden jälkeen töistä, ja syö & menee nukkumaan. Herää illalla klo18, tehdään yhdessä jotain silloin (käydään vaikka kahvilla jossain koko perhe), ja kun lapset menevät nukkumaan klo20 niin toi lähtee yleensä kaverin kanssa käymään Essolla kahvilla. Että yhteistä aikaa on Toooosi paljon :headwall:

No, ehkä tämä tästä joskus helpottaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
En ole samassa tilanteessa ja jos olisin, en olisi :D olipas fiksusti sanottu, siis mun mielestä ei oikeesti oo mitään mieltä roikkua väkisin suhteessa joka ei selvästikkään ole molemmin puolinen. Ainakin pieni paussi vois olla paikallaan, silloin molemmat näkisivät mitä haluaa. :hug:

kuulostaa niin helpolta että lähe vaan,olkaa pienellä paussilla,oon kyllä monta kertaa ehtinyt tuota miettimäänkin,mutta en tiedä mihin menisin,pelkäänkin sitä jollain tavalla kun se saa niitä raivon puuskiaan,ei kyllä ole lyönyt,mutta inhoon sitä huutoa!ja haluisin niin että oltais perhe,että saatais juteltua nää asiat halki mutta kun siitä ei tule mitään,en löydä ees sanoja,tää on jotain kamalaa

vanhempies /kaverin luo muutman päivän kyläreissulle? onnistuisko sähköpostikeskustelu? :whistle: mie/myö käytetty moista konstia ku joskus ei puhumisesta tuu ku syyttelyy.helepompi pittee asiat asioina