ajatuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Always lonely
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Always lonely

Vieras
Lapset lähtivät isilleen. 3 lasta ja 2 pitkää liittoa takana. Kaipaan perhettä, sellaista jossa on isä ja äiti lasten kanssa. Miksen koskaan saa sellaista mikä kestää?

Missä on ne miehet, jotka ottavat vastuuta muustakin kuin itsestään...eikä niitä ole? Onko maailma niin muuttunut, etten huomannut?

Olen yksin. Hiljaista on. Juon ja unohdan muun. Ajatuksia paljon, kirjoitan niitä ylös. Ajattelen niitä onnellisia perheitä, joissa isä ja äiti puhaltavat yhteen hiileen. Harmittaa! Miksi meillä ei tehty niin?

Pelkään olla yksin. Mietin mitä lapset tekevät ja onko heillä ikävä. Toivon että on, koska ei ole ketään muuta.

Missä kaverit? Ai niin, ei minulla ole. Kauan olen sinnitellyt ilman heitä, mutta olis kyllä kiva saada. Mistähän senkin tietää uusien tuttavuuksien kohdalla ettei vedä mattoa jalkojen alta kuten edelliset?

Kun näyttää pätäkkää, kaverit löytyy. On se ihme juttu! Kokeiltu on ja siihen jäi. Rahanahneita paskiaisia taitaa olla sekä kaverit että isät, ainakin minun kohdallani. Mikä neuvoksi?

Ole tyytyväinen, mitä sinulla on. Sinulla on kolme lasta. Monilla ei ole yhtään, vaikka kuinka olisivat halunneet niitä. Älä haihattele sen perään, mitä sinulla ei ole, vaan keskity siihen, mitä sinulla on. Ja opettele ensin elämään pelkästään itsesi kanssa. Vasta sen jälkeen joku muu, mies, voi elää sinun kanssasi.

Haloo! Taas joku teini-ikäinen tai itsekeskeinen katkeroitunut sinkku kirjoittelee suuria elämänviisauksia. Älkää hyvät ihmiset vastatko, jos ette pysty tunnetasolla ymmärtämään. Todella tyly vastaus tuo äskeinen.

Alkuperäinen kirjoittaja näin on-;11135391:
Ole tyytyväinen, mitä sinulla on. Sinulla on kolme lasta. Monilla ei ole yhtään, vaikka kuinka olisivat halunneet niitä. Älä haihattele sen perään, mitä sinulla ei ole, vaan keskity siihen, mitä sinulla on. Ja opettele ensin elämään pelkästään itsesi kanssa. Vasta sen jälkeen joku muu, mies, voi elää sinun kanssasi.

Vaikea opetella itseään kun tuntee jo itsensä. Kiitos kuitenkin neuvoistasi. Hyvä että sinun asiasi ovat kunnossa.

Tottakai arvostan sitä että minulla on ihania lapsia. Jossain vaiheessa kuitenkin välillä väsyy ja kaipaisi elämän tyhjään aukkoon jotain. Jos perheessä on isäkin huolehtimassa ja pitämässä perhettä tukikohtanaan, myös lapset voivat paremmin.

Vaikea opetella itseään kun tuntee jo itsensä. Kiitos kuitenkin neuvoistasi. Hyvä että sinun asiasi ovat kunnossa.

Tottakai arvostan sitä että minulla on ihania lapsia. Jossain vaiheessa kuitenkin välillä väsyy ja kaipaisi elämän tyhjään aukkoon jotain. Jos perheessä on isäkin huolehtimassa ja pitämässä perhettä tukikohtanaan, myös lapset voivat paremmin.

Ei tuo kyllä kuulosta siltä,että tunnet itsesi, jos et osaa olla yksin keskenäsi ja jopa pelkäät sitä.

Monella ei tosiaan ole edes niitä lapsia, saati miestä, ja he elävät täysinäistä elämää juuri siksi, että eivät tarvitse onneensa ketään toista ihmistä, vaan pystyvät saavuttamaan sen ihan yksin. Älä nyt kuitenkaan taas ota siihen kolmatta miestä pyörimään nurkissa, lapset eivät todellakaan siitä voi paremmin.

Viimeksi muokattu:
varmaan on olemassa "itsenäisiä" ihmisiä jotka eivät kaipaa toisia, toisten seuraa ja saavat aina päättää omista asioista niin kuin itse haluavat. He vasta ovatkin onnellisia, vapaita ja ennen kaikkea ITSERIITTOISIA. :D ( Jollen sanoisi jopa tunnevajaita...) Heidän ei tarvitse koskaan välittää muista kuin itsestään ja sehän heille sopii!