Ajattelin tehdä kauppaurkintaa peruselintarvikkeiden hinnoista. Listaa, mitkä SINUN mielestäsi ovat peruselintarvikkeita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
- maito
- voileipämargariini
- jugurtti
- viili
- leipä
- sokeri
- kahvi
- peruna
- sipuli
- riisi
- kaurahiutaleet
- omena
- banaani
- kurkku
- tomaatti jne.
- vehnäjauhot
- kananmuna
- tonnikala

Tässä nyt jotain mitä tuli mieleen...

- maito (tavallinen, vähälaktoosinen ja laktoositon)
- krmaviili (tavallinen, vähälaktoosinen ja laktoositon)
- maitorahka (tavallinen, vähälaktoosinen ja laktoositon)
- kotimainen peruna
- kotimainen porkkana
- kotimainen kurkku
- kotimainen tomaatti
- paprika
- ruisjauho
- nadan etuselkä (tavallinen ja luomu)
- naudan paisti (tavallinen ja luomu)
- naudan ulkofile (tavallinen ja luomu)
- naudan sisäfile (tavallinen ja luomu)
- kananmunat (tavallinen ja luomu)
- Edam ja Emmental
- sipuli
- oliiviöljy (tavallinen ja luomu)
- rypsiöljy (tavallinen ja luomu)
- kahvi
- kaakao

Tuossa nyt jotain.

KAHVI, PASTA/riisi(täysjyvä), margariini, jauhot, hevi:n tuotteet, leipä, ketsuppi, sinappi, salaatinkastike, puurohiutaleet, JUUSTO, maito, leikkele, eri lihat (kana, possu, nauta, kala),

Maito, kahvi, Vaasan Ruispalat, jauheliha 400g, peruna, tomaatti, kurkku, omena, banaani, joku jugurtti (näissä on muuten PALJON hintaeroa) ja sit mä varmaan lisäisin listaan vielä esim. wc-paperin, kun kaupasta sekin tulee ostettua :D

Mä kyllä osapuilleen tiedän noi hinnat per kauppa ilman mitään vertailututkimusta. Olen erittäin tarkka hinnoista ja mulla on hyvä numeromuisti. Toki otetaan huomioon se, että esim mun paikkakunnan K-supermarket myy Valion maidot hintaan 0,75, kun taas hinta ei todellakaan ole sama jokaisessa K-kaupassa...

Peruna, ruisleipä, maito, juusto, jauheliha, tomaatti, kurkku, porkkana, kahvi, jugurtti, jauhot nyt ainakin.
Muista verrata MYÖS kilohintoja ja yritä valita mahdollisimman samat tuotteet. Eli ei toisesta Arlan ruotsimaitoa ja toisesta Valion.

[QUOTE="mä";23631614]Pystyisitkö toteuttamaan vertailun Prisma, Citymarket ja Lidl? Luulenpa, että nuo isommat marketit ovat suuremmalla osalla käytössä...[/QUOTE]

Mä taas ilahtuisin juurikin tuosta ap:n suunnitelmasta koska itselläni Prismaan ja Citymarkettiin on matkaa 100 km, eli tulee käytyä K-Marketissa ja S-Marketissa, joskus harvoine Lidlissä, koska sinnekin on matkaa 40 km

Yhteistyössä