miten elämän pitää SINUN mielestäsi mennä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hikhik
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hikhik

Vieras
otetaan nyt vaikka tämmöinen pieni leikkimielinen ketju illan ratoksi, eli mitkä ovat ne elämän perusjutut, mitkä kuuluu tehdä mielestäsi juuri näin, entäs lasten kasvatuksessa?
työssä ym.

itse olen tätä mieltä:

-koulutuksella ei niinkään väliä, pääasia, että perusopinnot ja jonkin ammatin itselleen opiskelee missä viihtyy ja minkä tulotasoon on tyytyväinen.
-lapsen saamiselle ei tiettyä paremmmuus ikää, hyvä äiti voi olla 17v. tai 56v.
-lasten kuuluu saada relata, yökkäreissä voi joskus olla koko päivän
-kotona voijoskus olla sotkuista
-saarioisten äiti saa tehdä meille joskus ruoan
-käyn pari kertaa vuodessa baarissa, enkä koe siitä huonoa omaatuntoa
-meille saa tulla kylään, vaikka matot on vähän vinossa, tiskit laittamatta ja pikaseen käyn kikkarilta hakemassa jonkun pullapitkon, aina ei tarvitse leipoa itse

Mun mielestä elämän pitää mennä niin, että itse voi olla tyytyväinen omiin valintoihinsa, eikä tarvi sitten vanhana katua, kun on jotain tärkeää jäänyt tekemättä.

Elämään tarvitaan ripaus jännitystä, romantiikkaa ja haasteita, että se maistuu joltain.

Kotityöt ja se, kuka meidän ruoan tekee eivät jaksa kiinnostaa minua. Olen suurten suuntalinjojen ihminen. Hyvät tutut saavat tulla sottaiseenkin kotiin. Toiset hankkivat tutkinnon koulusta, toiset saavat opit muutenkin elämän varrelta. Ihmisiä on erilaisia, tärkeintä on löytää se oma paikkansa.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
otetaan nyt vaikka tämmöinen pieni leikkimielinen ketju illan ratoksi, eli mitkä ovat ne elämän perusjutut, mitkä kuuluu tehdä mielestäsi juuri näin, entäs lasten kasvatuksessa?
työssä ym.

itse olen tätä mieltä:

-koulutuksella ei niinkään väliä, pääasia, että perusopinnot ja jonkin ammatin itselleen opiskelee missä viihtyy ja minkä tulotasoon on tyytyväinen.
-lapsen saamiselle ei tiettyä paremmmuus ikää, hyvä äiti voi olla 17v. tai 56v.
-lasten kuuluu saada relata, yökkäreissä voi joskus olla koko päivän
-kotona voijoskus olla sotkuista
-saarioisten äiti saa tehdä meille joskus ruoan
-käyn pari kertaa vuodessa baarissa, enkä koe siitä huonoa omaatuntoa
-meille saa tulla kylään, vaikka matot on vähän vinossa, tiskit laittamatta ja pikaseen käyn kikkarilta hakemassa jonkun pullapitkon, aina ei tarvitse leipoa itse

Nuo ovat kyllä hyviä perusjuttuja, joihin helppo yhtyä.
Lisäisin sen, että hyvä vanhempi ottaa kylliksi kahdenkeksistä aikaa parisuhteen hoitamiseen- silloinkin kun hormonit väittävät, että "all I ever need is my baby."

:)

Yhteistyössä