Mistä kaupasta selviää mielestäsi halvimmalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pähkäilen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pähkäilen

Vieras
Mitä mieltä sinä olet? Hassua siis, että kysyn tämän mielipideasiana, mutta niin monenlaisia ajatuksia on tullut vastaan. Eikä tarvitse olla siis normaalihintaisista tuotteista koottu ostosreissu, vaan voi hyödyntää kaikkia mahdollisia tarjouksia.

Itse olin aiemmin sitä mieltä, että S-market, koska siellä on alhaisempi hintataso kuin K-Marketissa ja X-tra ja Rainbow ovat todella halpoja merkkejä, jopa halvempia kuin Lidlin tuotteet. Nyt kuitenkin olen alkanut kallistua sen puoleen, että Citymarket voisikin olla edullisin, kun hyödyntää heidän loistavat tarjoukset. Ruoasta voi saada vaikka 50% alennusta, jota ei S-Marketissa tapahdu ja Lidlissäkin harvemmin.

PRISMA, koska sieltä löytyy kaikki samasta kaupasta jos menee lidl on halpa mut osan joutuu hakee muusta kaupasta niin ei tule halvaksi ajella monee kauppaa... Lidlissä kauhea sekanen järjestys ei kiva asioida ollenkaa..

mä kävin ennen prismassa, mutta musta tuntuu että pääsen smarketissa halvemmalla. johtuisko siitä että prismassa on kaikkea herkkua ihan liikaa ja sieltä tarttuu mukaan jotain mitä ei edes lähtenyt ostamaankaan? ;D no mut vastaan s market. lidli on kaukana, siellä käyn välillä kotimatkalla ja halpa sekä hyvä sekin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja pähkäilen;27949227:
Ruoasta voi saada vaikka 50% alennusta, jota ei S-Marketissa tapahdu ja Lidlissäkin harvemmin.

Niin, helppoahan se on antaa 10-50% alennusta, jos lähtöhinnat on jo valmiiksi sen verran korkeammat ;)

[QUOTE="Rosanda";27949523]Sellasesta kaupasta jossa on vähiten valvontakameroita. Useissa tuotteissa 100% alennus.[/QUOTE]
pienet ruokakaupat natsaa suhtkoht...mutta isot hypermarketit,ei niinkään...hitto mitä kyyliä niissä on,kamerat kuvaa joka nurkkaa,ei yhtäkään kuollutta kulmaa..aarrggh!

Pari kertaa kuukaudessa lihaostokset Citymarketista. Loput sitten Prismasta tai Lidlistä.

Esim. marinoimaton broileri Citymarketissa melkein viikottain alennuksessa ja siten halvempaa kuin muualla. Samoin jauheliha siellä usein tarjouksessa. Naudan sisäfiletarjoukset myös Citymarketissa hyviä, Prismasta ei saa koskaan laadukasta KOTIMAISTA nautaa edullisesti, myyvät vain hollantilaista tai etelä-amerikkalaista. Samoin vaikka nyt ihan perus uunilenkit, Citymarketissa säännöllisesti sininen tai punainen alle 1€ tarjouksessa. Prismassa jotain Rainbowta ja reilusti yli euron sekin, tässä suurin ainesosa broilerin liha... jatkanko?

Silloin kun olin hoitovapaalla, pääsin täysin hyötymään Citymarketin tarjouksista aamupäivisin. Siellä oli jatkuvasti jotain erän loppuja tms erikoistarjouksia todella halvalla. Nyt kun iltaisin menee, niin eipä niistä ole kuin korkeintaan kyltit jäljellä. Nämä siis sellaisia tarjouksia, joita ei missään ole mainostettu.

Pirkka-maito Citymarketissa halvempaa kuin Prisma. Lidl vielä halvempi. Tosin Pirkka-maidot aina illalla jo loppu...

Keskimäärin varmaan Prisma on halvempi, jos ei sen ihmeemmin halua hintoja ja tarjouksia kytätä.

oon todennu että halvin ratkaisu on se että hakee kaikista tarjoukset..itse oon siinä onnellisessa asemassa että on monta isoa kauppaa naapurissa..jos autolla joutuisi ajamaan kauaksi tarjousten perässä se ei kannata.Meillä Prismassa on halvin maito,mutta taas cittarissa on monesti 20centtiä tölkki maitoja joilla päiväys tänään tai huomenna=)

Yhteistyössä