Ajattelin rajoittaa työntöjä seksin aikana

  • Viestiketjun aloittaja lirpsistä
  • Ensimmäinen viesti
lirpsistä
Olen huomannut että mies ei enää tottele minua kuten pitäisi. Sen takia olen asettanut maksimityöntömäärän joka on 30. Jokaisesta vastalauseesta tai kurittomuudesta lähtee työntö.
Parantaisiko tämä miehen käyttäytymistä?
 
Vieras
Miten rangaistaan miestä, jolla työntöjä ei onnistu kuin max 10 muutenkaan? (ja juu, kyllä ottaa päähän, mutta en valita, koska on muuten ihana ja minulle tosi rakas :) )?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miten rangaistaan miestä, jolla työntöjä ei onnistu kuin max 10 muutenkaan? (ja juu, kyllä ottaa päähän, mutta en valita, koska on muuten ihana ja minulle tosi rakas :) )?
no sun pitää rangaistukseks vaatia niitä työntöjä se 50. heti stoppia jos mies meinaa tulla, sit vähän annetaan tilanteen jäähtyä ja eiku jatketaan työntöjen laskemista. kyllä siinä on kuule rangaistusta ku muutaman kerran pistät stopin just ku mies on tulos :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miten rangaistaan miestä, jolla työntöjä ei onnistu kuin max 10 muutenkaan? (ja juu, kyllä ottaa päähän, mutta en valita, koska on muuten ihana ja minulle tosi rakas :) )?
Ruoski jalkoihin ja pistä se tekeen käteen. Sen jälkeen ko saa, niin 30 päälle. Kyllä se siittä.
 

Yhteistyössä